Oorspronkelijk geplaatst door fcapri
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mensen die totaal geen moeite doen bij het opstellen van een advertentie.1976 Porsche 924 (verkocht)
2006 BMW Z4 2.2 (verkocht)
2011 Volvo V60 T6 AWD
2004 Mercedes Vito 115 CDI lichte vracht (werkbeest)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenNiemand gebruikt nog de GPL? De GePlooide Landkaart?
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtende GSP: geplooid straten plan
Wegenkaarten behoren nog altijd tot de standaarduitrusting van mijn wagen, net zoals een GPS, maar soms heb ik toch nog graag eens zelf te kijken en dan te beslissen hoe ik wil rijden...Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Dat we het jaar eigenlijk heel slecht begonnen zijn met heel veel jonge mensen die een vroegtijdige dood vonden...
Het Belgisch Instituut voor de Verkeersveiligheid maakt zich ernstig zorgen over het aantal verkeersdoden deze maand. Tot nu toe zijn er minstens 25 mensen gestorven. Dit weekend alleen al vielen er vijf doden, in Houthalen-Helchteren en in Moeskroen. Het BIVV roept expliciet bestuurders en zwakke weggebruikers op om hun gedrag in het verkeer aan te passen, als we van 2015 geen verkeersonveilig jaar van willen maken.
Comment
-
Het grote ergernis topic deel VII
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenDat we het jaar eigenlijk heel slecht begonnen zijn met heel veel jonge mensen die een vroegtijdige dood vonden...
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150118_01480059
Het BIVV kan volgens mij niet rekenen...
Sent from my iPhone using Tapatalkprevious : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenAbsoluut NIET slecht begonnen. In 2013 waren er ongeveer 730 verkeersdoden. 25 op 2 weken is dan WEINIG, want komt overeen met 600 / jaar
Het BIVV kan volgens mij niet rekenen...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Verkeersveiligheid is de core business van het BIVV. Als zij een bepaald fenomeen zien, dan gaan zij daarop reageren.
Ik veronderstel dat je het er ook wel mee eens bent dat iedere verkeersdode er een teveel is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenDus de vrouw en haar twee kinderen die door een vrachtwagen doodgereden worden is in uw ogen natuurlijke selectie. Zielig kerel, heel zielig.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenen dan de beschrijving van de velgen "perfecte staat" en op diezelfde foto zie je roeste randen :-o
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk BerichtenWat klopt hier niet?
[ATTACH=CONFIG]107035[/ATTACH]
Mijn ergernis van de dag. Je zet iets te koop op 2dehands aan minimum 75 EUR (bieden vanaf) en dan krijg je dit als email:
Liever lui dan moe op die website..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk BerichtenLiever lui dan moe op die website..2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk BerichtenIk sta er nog van versteld dat de knipperlichten dan niet aangaan. Valt me op bij veel wagens (niet enkel Franse wagens) dat er iets misgelopen op gebied vd bedrading na al die jaren en dat het remlicht het knipperlicht wordt en omgekeerd..
Mijn ergernis van de dag. Je zet iets te koop op 2dehands aan minimum 75 EUR (bieden vanaf) en dan krijg je dit als email:
Liever lui dan moe op die website..
veel mensen die iets verkopen en er 50€ van willen, zetten het te koop aan 75€. stoort je dat, dan antwoord je toch gewoon niet
Comment
Comment