Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
    Ik zeg dan ok en geef het adres van een politiekantoor. Heb natuurlijk wel een apart email adres voor kapaza etc.
    Maar je ip-adres blijft hetzelfde, welke mail je ook gebruikt
    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Idd, maar over het algemeen degene die zo'n bod doen denk ik niet dat die zo slim zijn om achter een IP te komen. alé kan altijd natuurlijk, maar nog geen ene tegen gekomen.
      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten

Mijn ergernis van de dag. Je zet iets te koop op 2dehands aan minimum 75 EUR (bieden vanaf) en dan krijg je dit als email:

Wat is mis met die reactie?

Er mag toch onderhandeld worden?

Comment

• Tja, niet gewoon zekers om te verkopen... Vriendelijk terugsturen dat het minimum 75 euro is en uitleggen waarom het die 75 euro waard is (perfecte staat, weinig gebruikt,..) geeft je een nieuwe kans als je echt niet wil zakken. Vele beter dan gechoqueerd toe te kijken en op een autoforum te zetten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
            Wat is mis met die reactie?

Er mag toch onderhandeld worden?
            Als ik zeg bieden vanaf is het bieden vanaf die prijs en niet onder die prijs. Het staat er dan nog (zowel in NL als FR) bij in dat zoekertje..

Er zijn talloze mensen die dat wel snappen, maar altijd die ene enkeling die toch eens moet geprobeerd hebben. Achja swat. Sterven doen we er niet van.
            Last edited by Tomskii; 19/01/2015, 21:37.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
              de GSP: geplooid straten plan
              Op het werk gebruiken we dat altijd wanneer we postbedeling (ongeadresseerd drukwerk, geen reclame) doen.
              Volgende week waarschijnlijk de gemeentegids van Maasmechelen en daarna de stadsgids van Genk.
              Anderen volgen nog wel.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
                Wat klopt hier niet?

[ATTACH=CONFIG]107035[/ATTACH]
                Ben ook al eens zo eentje tegen gekomen waarvan enkel het derde remlicht nog werkte.
                Gelukkig dat auto's tegenwoordig een derde remlicht hebben, anders zag je helemaal niet dat die remt.
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Ergernissen van vandaag

Toen ik bijna op het werk was, reed op de Luikersteenweg (Hasselt -Tongeren), komt er uit de Wimmertingenstraat (uit Alken) een auto over gereden die nog met gemak voor mij door kan, maar dan volgt er een bestelwagen die auto gewoon waardoor ik alles kan toesmijten.
                  Ik claxoneer, maar die lul reageert niet eens, gaat gewoon verder met op zijn gsm te prullen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                    Als ik zeg bieden vanaf is het bieden vanaf die prijs en niet onder die prijs. Het staat er dan nog (zowel in NL als FR) bij in dat zoekertje..

Er zijn talloze mensen die dat wel snappen, maar altijd die ene enkeling die toch eens moet geprobeerd hebben. Achja swat. Sterven doen we er niet van.
                    Denk dat jij het niet snapt.
                    Je bieder snapt je zoekertje namelijk perfect, maar acht wat je biedt kennelijk de de jouw aangegeven minimum biedsom niet waard.
                    Ik laat in het midden of dit gemotiveerd is met redenen, danwel hij dit louter probeert om eens te zien of het niet pakt.

Wie gelijk heeft, zal de toekomst uitwijzen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                      Denk dat jij het niet snapt.
                      Je bieder snapt je zoekertje namelijk perfect, maar acht wat je biedt kennelijk de de jouw aangegeven minimum biedsom niet waard.
                      Ik laat in het midden of dit gemotiveerd is met redenen, danwel hij dit louter probeert om eens te zien of het niet pakt.

Wie gelijk heeft, zal de toekomst uitwijzen.
                      Wie zegt dat die bieder het perfect snapt? Wie zegt dat Tomskii teveel geld vraagt voor hetgeen hij verkoopt? Het is mogelijk, maar dat kunnen wij niet weten. Het feit is wel dat op sites zoals Kapaza/2dehands e.d. een hoop funbieders zitten. Akkoord, je kunt altijd een lager bod uitbrengen om te zien of de verkoper toehapt. Maar als ik iets te koop zet heb ik liever dat de persoon die interesse heeft eerst eens bij mij thuis komt kijken naar dat item dat ik verkoop en dan eventueel een lager bod doet. Ik heb al dikwijls spullen verkocht via die sites, en al veel biedingen onder de vraagprijs gehad. En als ik dan een mail terug stuurde om te zeggen dat die prijs OK was voor mij hoorde ik er niets meer van.

Of ook al dikwijls gehad dat ik iets te koop zette voor bv 300 euro. Binnen het halfuur kreeg ik dan mails in de trant van "ik bied 50/100/150 euro en kom vandaag nog halen" etc... en dan 3 dagen later koopt er toch iemand dat item voor de gevraagde 300 euro, nadat hij een afspraak had gemaakt om EERST te komen kijken en de werking te testen. Dan wacht ik toch liever op iemand die echte interesse heeft in dat item. Tenzij ik er na enkele weken nog altijd niet vanaf ben en het in mijn weg staat. Maar dan verlaag ik de prijs ook in de advertentie.

Comment

• Dat is exact wat ik bedoel platten tuub. Helft van die mannen probeert is, soms is een lager bod gerechtvaardigd, soms niet. Maar als je ze dan toch contacteert reageren ze idd niet. Sommige mensen zijn oprecht geïnteresseerd en daar steek ik dan ook idd liever mijn tijd in.

Comment

• Goh ja, maar ge kunt toch niet altijd voor alles eerst gaan kijken he. Als ik iets nodig heb op Kapaza of zo (heb er al veel gekocht en verkocht) dan kijk ik enkel naar wat ik nodig heb. Bvb om iets duur te zeggen een auto. Zo wou ik voor mijn vrouw een Scenic max 2 jaar oud. Je flitert ze, bekijkt de foto's en doet een bod. Schrijf er wel bij indien de staat overeenkomt met de foto(s. Als diene mens dan akkoord is om rond die prijs te verkopen, bel ik hem, stel nog een paar vragen en ga ik langs. En als ik langsga is het 95 keer op 100 om te kopen, tenzij ze echt iets verzwegen hebben... Er staat genoeg te koop, dus waarom niet eerst jouw prijs zeggen en dan gaan kijken... Mijn vorige Iphone idem, ikk zoek een nieuwe in gesloten verpakking. aanbod voldoende, ik zeg mijn prijs, akkoord ga ik erom. Simpel en heel doeltreffend. Weinig tijdverlies en weinig blabla ter plaatse.. Mijn ervaring is dat degenen die absoluut willen dat je ter plaatse komt, hun prijs te hoog zetten. Zijn er altijd die hun eigen gerief serieus overschatten. Het is wel jammer dat er inderdaad veel funbieders zijn, die na een bod niks meer van zich laten horen. Ook dat word je gewoon want dan koopt iemand anders wel als je prijs goed is... Iets dat binnen een week niet verkocht is, is doorgaans te duur. Bij mij moet het op een paar dagen buiten zijn. Uit ervaring weet ik dat je na een week nog maar weinig reakties krijgt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                            Ben ook al eens zo eentje tegen gekomen waarvan enkel het derde remlicht nog werkte.
                            Gelukkig dat auto's tegenwoordig een derde remlicht hebben, anders zag je helemaal niet dat die remt.
                            Ik kwam een paar jaar terug op de keuring en bleek dat mijn remlichten niet werkten, behalve het middenste. Dacht al bij mezelf, potverdorie zal afgekeurd zijn en moeten terugkomen. Nee dus, geen reden tot afkeur en code 4 gehad. Heb het natuurlijk direct nagekeken met een vriend mechanieker. Bleek een veel voorkomend probleem te zijn met een trekhaak. Zit daar een pinnetje in de fiche dat ingeduwd wordt als je de stekker van de aanhangwagen inplugt wat er voor zorgt dat die remlichten niet werken maar uiteraard wel op de aanhangwagen. Was beetje vuil ingekomen waardoor het stekkertje niet weerkwam. Beetje WD40 erin en opgelost. Vond het wel bizar dat ik groene kaart kreeg voor twee jaar toen...

Comment

• Ergernis v.d. dag: mensen die neuten over een zoekertje waar iemand onder startprijs heeft geboden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                                Ergernis v.d. dag: mensen die neuten over een zoekertje waar iemand onder startprijs heeft geboden.

Comment

• Ja maar daar kunde wel ne hele nacht van wakker liggen en diarree van krijgen he van zulke spanningen

Comment

• De vraagprijs bij heel wat zoekertjes is ook gewoon te hoog. Hoeveel je ook denkt dat het waard is, je moet je aanpassen aan vergelijkbare zoekertjes op de site.
                                    Ik ben op zoek naar een deftige loopband momenteel. Ik vond er eentje aan 500 euro waarvan de nieuwprijs 699 was. Die band is 3 jaar oud. Volgens de verkoper is hij zelden gebruikt.
                                    Maar dat is gewoon een te kleine prijsafname voor iets van drie jaar oud. Vergelijkbare loopbanden zijn een stuk goedkoper. Hij staat dan ook al anderhalve maand te koop. En ik denk dat hij er nog even zal staan.

Ik verkoop ook veel op internet. Je hebt veel funbieders waar je nooit meer iets van hoort. En als er echt belachelijk laag geboden wordt, reageer ik ook niet. Een heel enkele keer (als het echt ridicuul laag is) durf ik een "goed geprobeerd" terugsturen
                                    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Meneer met de leasingwagen die belt om te bedanken dat zijn wagen nog tussendoor een onderhoudsbeurt had kunnen krijgen, hoewel hij geen afspraak had. Begon wel te mekkeren dat zijn radiopost was veranderd en dat de binnenspiegel was verzet... 😐

Heb 'm dan maar doorverbonden met de atelierverantwoordelijke..

Mvg

Sent from my One+ using Tapatalk
                                      =================
                                      2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                        Ja maar daar kunde wel ne hele nacht van wakker liggen en diarree van krijgen he van zulke spanningen
                                        Ik pak daar slaappillen en imodium voor, al jaar en dag geen last meer van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                          De vraagprijs bij heel wat zoekertjes is ook gewoon te hoog. Hoeveel je ook denkt dat het waard is, je moet je aanpassen aan vergelijkbare zoekertjes op de site.
                                          Ik ben op zoek naar een deftige loopband momenteel. Ik vond er eentje aan 500 euro waarvan de nieuwprijs 699 was. Die band is 3 jaar oud. Volgens de verkoper is hij zelden gebruikt.
                                          Maar dat is gewoon een te kleine prijsafname voor iets van drie jaar oud. Vergelijkbare loopbanden zijn een stuk goedkoper. Hij staat dan ook al anderhalve maand te koop. En ik denk dat hij er nog even zal staan.

Ik verkoop ook veel op internet. Je hebt veel funbieders waar je nooit meer iets van hoort. En als er echt belachelijk laag geboden wordt, reageer ik ook niet. Een heel enkele keer (als het echt ridicuul laag is) durf ik een "goed geprobeerd" terugsturen
                                          Ik verkoop ook regelmatig tweedehands dingen online. Ik reageer gewoon niet als het mij niet aanstaat, en op SMS'en antwoord ik nooit.

Comment

Working...
                                          X