Op sms reageer ik ook, al veel verkocht zo zulle. Zijn dikwijls mensen die je sneller willen bereiken dan per mail.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenIk kwam een paar jaar terug op de keuring en bleek dat mijn remlichten niet werkten, behalve het middenste. Dacht al bij mezelf, potverdorie zal afgekeurd zijn en moeten terugkomen. Nee dus, geen reden tot afkeur en code 4 gehad. Heb het natuurlijk direct nagekeken met een vriend mechanieker. Bleek een veel voorkomend probleem te zijn met een trekhaak. Zit daar een pinnetje in de fiche dat ingeduwd wordt als je de stekker van de aanhangwagen inplugt wat er voor zorgt dat die remlichten niet werken maar uiteraard wel op de aanhangwagen. Was beetje vuil ingekomen waardoor het stekkertje niet weerkwam. Beetje WD40 erin en opgelost. Vond het wel bizar dat ik groene kaart kreeg voor twee jaar toen...
Wel raar dat je daarmee door de keuring bent geraakt.
En al zeker voor 2 jaar, want daarvoor mag je normaal gezien geen enkele opmerking hebben.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Ja, direct twee jaar gekregen. Die maakte er totaal geen probleem van, terwijl ik ervan uitging afgekeurd te worden. Want in feite toch gevaarlijk vind ik. Zelf weet je dat niet tot iemand je er attent op maakt.
Sinds dan keek ik altijd naar het stekkertje als ik de trekhaak demonteerde. Twee lampjes die ongeveer gelijktijdig springen kan natuurlijk, maar zou wel erg toeval zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenje ziet dat wel meer, en ja...lampjes springen idd wel vaker (bijna) samen
Wel dat altijd het lampje aan dezelfde kant het begeeft, terwijl het lampje aan de andere kant het gewoon blijft doen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
bij duitse auto's nemen andere lampen dat over en das goed !
ik dacht jaren dat het accindentees waren waarbij de corrosier de pinnekes verkeerd stak maar gere maakte me erop attent en sindsdien besef je hoelang het duurt eer mensen het weten en beseffen eer hun stoplichten falen
Comment
-
Ik ben aangesloten bij zo een BIN netwerk. Allemaal goed en wel. Krijg ik gisteravond zo een bericht daarvan dat er een inbraak was geweest in m'n dorp. Blijkbaar de straat naast de mijne... De agent zei dat de daders op de vlucht waren.
Gans de nacht met 1 oog open geslapen. Tof zenneuh.
Ben al jaren aan het overwegen een alarm te plaatsen, maar bij securitas en dergelijke is dat dan nog eens 50 euro per maand abonnement etc. Ik wil gewoon ''s nachts weten of ze aan m'n kot zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenje ziet dat wel meer, en ja...lampjes springen idd wel vaker (bijna) samen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIk ben aangesloten bij zo een BIN netwerk. Allemaal goed en wel. Krijg ik gisteravond zo een bericht daarvan dat er een inbraak was geweest in m'n dorp. Blijkbaar de straat naast de mijne... De agent zei dat de daders op de vlucht waren.
Gans de nacht met 1 oog open geslapen. Tof zenneuh.
Ben al jaren aan het overwegen een alarm te plaatsen, maar bij securitas en dergelijke is dat dan nog eens 50 euro per maand abonnement etc. Ik wil gewoon ''s nachts weten of ze aan m'n kot zitten.lets have some more member berries
Comment
-
Tip... koop een luchtdrukgeweer. Da's toegelaten. Max kracht 1000 joule, is 2 maal zo krachtig als het pistool van de flikken. Vullen met duikfles. Kost wat, maar is gemaakt om op groot wild te jagen. Velen willen het zelfs niet verkopen, in buitenland geen prob. En pepperspray voor het vrouwtje is ook handig. Kost niks en je hebt er die 6 meter ver kunnen spuiten. Mogelijkheden genoeg...
Comment
-
-
Ja ok, maar als er enen in uwen hof rondloopt 's nachts en ge slaagt hem neer met een ijzeren staaf weet je niet wat de gevolgen zijn. Pepperspray richt niet teveel schade aan. Want tegenwoordig moet je nog opletten dat je de boeven niet teveel pijn doet of ze vervolgen je zelf en vragen een schadevergoeding..
Indertijd toen ik auto's deed had ik pepperspray, een honkbalknuppel en de hond als enige verdediging. En soms was 't nodig ook zulle. Veel meegemaakt. Mannen die niet wilden betalen, die wisten dat er geld lag en zo, als ge dan het hekken sluit weet ge dat 't prijs is...
Op de flikken moeste niet rekenen. Die kwamen altijd veel te laat als er iets was.
Comment
Comment