Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• bij onbemande stations werkt het niet, bij andere normaal wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
      Ik kan jullie bevestigen dat meerdere brandstofmerken dit systeem verwijderen of ongedaan maken om overlopen te vermijden (een goede vriend van me werkt in de sector, heeft 3-4 jaar geleden al aangegeven dat dat zou veranderen).
      Ik zet die enkel in het begin even vast, maar op het einde neem ik over, want ik wil echt onder geen beding brandstof beginnen opruimen, want niet alleen ruiken je handen nadien, maar in het slechts geval ook je wagen vanbinnen.

Wat me ook stort, is hoe sommigen achteloos het pistool eruithalen en maar op de grond laten druppen. Met een minimale handigheid, kan je dat vermijden.

Comment

• Zou het nu goed zijn op de baan?

Comment

• is te zien waar je zit..
          omgeving Gent hier, sun is shining, 7 graden, geen vlokje sneeuw te zien hier en een halfdroge baan..

Comment

• Van dat tanken, ik hou gewoon mijn vinger ertegen tot hij afslaat, van de golf kan er dan wel nog wat bij ( min of meer nen liter ).
            VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Denk dat de sneeuw in het grootste deel van Vlaanderen aan het wegsmelten is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                is te zien waar je zit..
                omgeving Gent hier, sun is shining, 7 graden, geen vlokje sneeuw te zien hier en een halfdroge baan..
                Deze morgen om 7u30 waren ze volop aan 't strooien. Grote wegen ok, maar de kleinere waren toch oppassen.

Comment

• Is een dacia duster de nieuwe bmw, 0000 en mercedes gelijk ofwa?

Comment

• hoe durf je "dacia" en deze 3 merken in 1 zin te gebruiken
                    lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                      Zou het nu goed zijn op de baan?
                      Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
                      Deze morgen om 7u30 waren ze volop aan 't strooien. Grote wegen ok, maar de kleinere waren toch oppassen.
                      heb ik wat gemist dan? hier schijnt al hele tijd de zon, droog wegdek, veel grip en goedkoop diesel tanken. ben de 460k km al gepasseerd nu.
                      oja, ergernissen genoeg. sinds de camera opstaat, valt het mij op dat het VEEEL ERGER is dan ik eerst dacht.
                      het is niet te doen hoeveel zich er altijd voor u schieten waarbij ge het gas moet lossen (paar keer), of zelf serieus moet remmen (heel veel). daarnet weer een pak (moet weer eens een compilatie maken van die gasten. miserie is dat het maken van de video te lang duurt en er op die tijd meer bijkomen dan ik kan verwerken).
                      mis men dodge al, daarmee had ik dat niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
                        Is een dacia duster de nieuwe bmw, 0000 en mercedes gelijk ofwa?

Dacia aub niet beledigen he, door het met deze "premium" auto's te gaan vergelijken

Comment

• Dat verwijderen van het pinnetje helpt toch niks voor het overlopen? Vroeger konden 2 dingen gebeuren: ofwel sloeg ie op tijd af, ofwel sloeg ie af als er een klets naft buiten vloog. Nu gebeurt dat nog, maar krijg je die naft over je kleren. Ik kan vanuit de vulopening met een pistool erin niet zien hoe hoog de brandstof in mijn tank staat, ik moet ook maar afgaan of het pistool af slaat of er brandstof uit de tank stroomt.

Comment

• hoor je geluid niet van de brandstof die in de tank stroomt? bij mij veranderd dat geluid naarmate de tank vult en hoor je dat heel fel borrelen als die ver vol is. dan neem ik het pistool over en druk nog half in.

vroeger was het de pomphouder zijn fout, nu is het u fout als het overloopt

Comment

• nooit geen last mee gehad, maar ik rijd dan ook maar met een peugeot
                              www.peugeotforum.be

Comment

• waarom zou een tankstation dat erg vinden als het overloopt? de meter loopt toch dus zij zijn betaald

Comment

• omdat zij verantwoordelijk zijn voor de grond vervuiling

Comment

• ja maar daar moet een tankstation hoe dan ook toch op voorzien zijn?

Comment

• Je moet tegenwoordig al fel zoeken om een tankstation te vinden dat niet erop voorzien is om gesmos met brandstof niet in het milieu te laten komen. Je moet er maar eens op letten: aan de rand van het eigenlijke tankstation vind je een goot en aparte afwatering voor die brandstoffen.

Nu, op al mijn voertuigen slaat het pistool automatisch af, en het afslaan is onafhankelijk of er nu iemand het pistool ingedrukt houdt of er een pinnetje het pistool ingedrukt houdt...

Mijn frustratie is vooral dat je voor 50+ liter toch heel lang moet wachten eer de tank is gevuld, en ik tijdens dat vullen vaak de ramen was, of op mijn smartphone de kilometerstand en literprijs al invul in fuelly.com. Dat gaat niet als je dat pistool ingedrukt moet houden.

Comment

• Na een weekend weer op u kot komen en heel u kot dat stint naar de sigaretten van de onderbuurvrouw. Pfff, als niet-roker haat ik dat echt om op u gemak in die geur te zitten.

2e ergernis, die fucking traject controle in Wetteren. Rij op mijn gemak achter ene aan 120/u op cc en bij zowel binnen als buitenrijden van de trajactcontrole gaat die voor mij vol op de rem om tot 90 te vertragen. :fp:
                                        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oei oei... Een tank vullen is misschien 3 min? Nu moet ik ook wel toegeven dat ik er altijd wat neerslachtig word als je dat pistool moet vasthouden.. Vandaar dat mijn geld naar tankstations gaat Waar ik dat niet hoef te doen

Sent from my iPhone using Tapatalk
                                          previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                                          current : BMW 330D F30

Comment

Working...
                                          X