Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Raakte ook met zijn rechts in die plas water/ dat gras. Gewoon overstuur toch? Te rap de bocht in op nat wegdek...
Heb het zelf al eens gehad met een golf 3, maar dan wel de volledige 180 graden gedaan en geen verkeer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenRaakte ook met zijn rechts in die plas water/ dat gras. Gewoon overstuur toch? Te rap de bocht in op nat wegdek...
Heb het zelf al eens gehad met een golf 3, maar dan wel de volledige 180 graden gedaan en geen verkeer.
Alleen kwam die achterkant veel sneller dan ik dacht met als gevolg 180 graden gedraaid en auto bleef schuiven tot tegen de kant met als gevolg platte voorhand en velg vanvoor stuk..
Dom dom..
Toen de achterkant hard kwam had ik vermoedelijk moeten tegensturen en gas blijven geven... Nu ben ik bruusk gestopt.. En blijkbaar heet dat lift off oversteer? Toch 2 dingen geleerd vandaag..
Sent from my iPhone using Tapatalkprevious : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenMmm.. Doet me denken aan wat ik vandaag zelf heb voorgehad... Op versleten bandjes op een nat wegdek ( zonder ander verkeer in de buurt) Tractie controle uitgeschakeld om de achterkant te laten uitbreken..
Alleen kwam die achterkant veel sneller dan ik dacht met als gevolg 180 graden gedraaid en auto bleef schuiven tot tegen de kant met als gevolg platte voorhand en velg vanvoor stuk..
Dom dom..
Toen de achterkant hard kwam had ik vermoedelijk moeten tegensturen en gas blijven geven... Nu ben ik bruusk gestopt.. En blijkbaar heet dat lift off oversteer? Toch 2 dingen geleerd vandaag..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ben geen expert in driften, maar je moet echt heel snel zijn met tegensturen. Geen gas lossen, maar net voldoende gas geven om de blijven slippen. Mijn probleem is dat ik hem kan laten uitbreken, maar moeilijk terug netjes recht kan zetten zonder naar de andere kant door uit te breken. Krijg je een soort pendelbeweging. Heel noob.
Nu ja, je schrikt je wel een hoedje de eerste keren over hoe snel en bruusk een auto kan uitbreken. Zonder de huidige technologie lag ik al een paar keer het plantsoen binnen .
Pro tip: nergens doen met borduren in de buurt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenToen ik leerde rijden had ik een vriendinnetje wiens moeder een E36 325tds had. Niets van elektronica en winterbanden was iets exotisch. Spannende momenten mee beleefd lol.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenMet het vriendinnetje, de moeder of de E36?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenMet het vriendinnetje, de moeder of de E36?Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAlle drie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenMoeten jullie anders m'n Brazzers Elite Membership eens gebruiken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenToen ik leerde rijden had ik een vriendinnetje wiens moeder een E36 325tds had. Niets van elektronica en winterbanden was iets exotisch. Spannende momenten mee beleefd lol.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk BerichtenAls je goed zoekt zijn die filmpjes ook gratis te vinden.
Comment
-
Iets wat mij al maanden zwaar op de zenuwen werkt, is dat de straten er al héél lang continu nat en vettig bij liggen. Wanneer houdt het eens op godverde. Dat vettig laagje is niet alleen slecht voor mijn stoplichtsprintjes, maar ik draai er liters ruitenwisservloeistof door met die vette zeik op m'n voorruit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIets wat mij al maanden zwaar op de zenuwen werkt, is dat de straten er al héél lang continu nat en vettig bij liggen. Wanneer houdt het eens op godverde. Dat vettig laagje is niet alleen slecht voor mijn stoplichtsprintjes, maar ik draai er liters ruitenwisservloeistof door met die vette zeik op m'n voorruit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIets wat mij al maanden zwaar op de zenuwen werkt, is dat de straten er al héél lang continu nat en vettig bij liggen. Wanneer houdt het eens op godverde. Dat vettig laagje is niet alleen slecht voor mijn stoplichtsprintjes, maar ik draai er liters ruitenwisservloeistof door met die vette zeik op m'n voorruit.
Comment
-
doordat je de ruit teveel verwarmd, verdampt het water te snel aan de buitenkant en blijft die rommel achter. door de ruit koud te houden, blijft het vloeibaar en met 1 veeg van de ruitenwissers is alles weer proper. ik heb nog geen ruitenwisservloeistof bijgevuld en heb 4K km gereden al dit jaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtenu verwarming van u vooruit weghalen, en eventueel iets op het dashboard leggen zodat die luchtroosters ook niet op de ruit blazen.
doordat je de ruit teveel verwarmd, verdampt het water te snel aan de buitenkant en blijft die rommel achter. door de ruit koud te houden, blijft het vloeibaar en met 1 veeg van de ruitenwissers is alles weer proper. ik heb nog geen ruitenwisservloeistof bijgevuld en heb 4K km gereden al dit jaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtenik zet die op de roosters en op de voeten. probeer morgen maar eens, leg eens een boek ofzo op één rooster zodat een deel ruit koel blijft. na een tijdje moet je eens zien. ene kant volledig wit van het zout, andere kant gewoon helder
Comment
Comment