Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtenverkeershandhaving =/= recherche
...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichteneindelijk tijd gehad voor bovenstaande online te krijgen
0:00-0:10 : auto remt af tot 34km/H voor een zijstraat die een stopstreep heeft
0:10-1:16 : dezelfde auto neemt de oprit naar E40, gaat naar middenvak en blijft daar rijden
1:16-1:36 : zijstraat krijgt rood, ik krijg groen, ik rijd door rijd er nog ene door het rood
1:36-2:23 : oprit aan viaduct vilvoorde, ruimte genoeg, moeten ze toch nog over de invoegstrook gaan en nog tussen wringen en zo het achterkomend verkeer tot stilstand te brengen
2:23-2:42 : groen licht, auto van links vind nieuwe regel uit. de voorang van links
2:42-3:03 : tractor kruist baan, vrachtwagen erachter vind dat hij voorrang heeft en laat verkeer afremmen tot 21km/H om dan de eerste zijstraat weer te pakken. BTW ZONE 70 !!! (bord zie je passeren als ik achter de vrachtwagen zit). MEERS transport: bij de volgende vrachtwagen van jullie die ik eens zie afkomen die ik hetzelfde !!!
3:03-3:22 : audi komt in grootbijgaarden op de E40, gaat spontaan op het middenvak 87km/h rijden zonder enige reden2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenDie moeten toch ook uitkijken naar geseinde voertuigen?2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtentrue, ik dacht dat men doelde op het feit dat er weinig aan criminaliteit in 't algemeen gedaan wordt -lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtensta me toe om te zeggen dat het van jezelf niet echt "aandachtig" is, om even op te schuiven naar het middenvak als er auto's willen invoegen? zowel op 't viaduct van vilvoorde als de E40 audi.
op 2:07 zie je ook dat een witte camionette van rechtervak naar midden gaat en ook iedereen laat afremmen.
BTW, van het moment je mij ziet remmen, zie je op het linkervak 2 autos passeren. die zaten al een hele tijd naast mij (heb geen zijcamera). moet ik die dan op het linkervak duwen ofzo?.
en voor dat E40 geval, hierbij het hele filmpje. begin maar ff te kijken vanaf 4:20. je zal zien dat ik daar al uitwijk voor de opkomende wagens. op 4:34 schuif ik ff de camera op om mijn zonneklep omhoog te doen. je zal ook zien dat ik meer dan plaats genoeg open laat (ik liet gas los om plaats te houden) voor de audi om in te voegen.
waarom zou ik aan 86km/h naar het middenvak uitwijken??? mijn frustratie is alleen: WAAROM gaat die audi aan 85km/h naar middenvak, versnelt tot 87 en blijft daar dan HEEL LANG rijden. heb die nog ff in de achteruitkijkspiegel in de gaten gehouden, en ik zag het hele verkeer opstoppen achter hem. iedereen moest naar het linkervak, geen kat durfde die rechts voorbij te gaan
PS: vana 2:15 reed ik heel traag op linkervak omdat de auto die van voor mij naar rechts was gegaan, een lekke band had achteraan. had op papier geschreven "lekke band" en toonde dit aan de chauffeur. alleen begreep deze mij niet.
na herbekijken filmpje op 4:10 nog een ergernis. auto rijd traag, NIKS voor hem en gaat zomaar links rijden. ben die dan rechts voorbij gegaan. in principe geen overtreding want vanaf F15 bord mag je kiezen waar je rijd. maar dan toch niet aan 68km/h zeker en iedereen achter hem tegenhouden (tenzij ze rechts voorbij gingen zoals ik)
Comment
-
BTW, van het moment je mij ziet remmen, zie je op het linkervak 2 autos passeren. die zaten al een hele tijd naast mij (heb geen zijcamera). moet ik die dan op het linkervak duwen ofzo?.
linker pinker opzetten, misschien schuiven ze wel een vak op? zo doe ik het toch...
edit: even quote bijgezet2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtensta me toe om te zeggen dat het van jezelf niet echt "aandachtig" is, om even op te schuiven naar het middenvak als er auto's willen invoegen? zowel op 't viaduct van vilvoorde als de E40 audi.
Het is verkeerd te verwachten van de mensen als je wil oprijden dat de anderen dan wel zullen een rijstrook opschuiven.
Het is aan de chauffeur die wenst op te rijden om te anticiperen op het overige verkeer.
Comment
-
ik pas mijn snelheid aan, laat voldoende ruimte voor invoegende wagens. ik ga echt niet aan 80km/H op het middenvak. want dan begint het hé, die auto naast mij voegt in naast mij. ik blijf 80-90 rijden in het midden, die naast mij blijft op gelijke hoogte hangen en dan blijven er 2 rijstroken traag rijden.
al diegenen die erna invoegen, kunnen dan op het middenvak achter mij hangen.
blijf ik rechts, dan voegt de invoegstrook maar in. de snelrijders kunnen dan direct het middenvak ook op en snelheid halen ipv achter een trage middenvakrijder te zitten. (zoals die audi dus). je bent dan alle miserie voorbij op de brusselse ring, je kan eindenlijk doorrijden op de E40 en dan hangt er zo ne klojo aan 87km/h op het middenvak (niemand hier met een dashcam die een minuut later op de E40 reed??? ).
ik snap echt niet waarom mensen het middenvak op gaan terwijl er voor hun neus NIKS meer is de komende 200-300...1000meter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenDie moeten toch ook uitkijken naar geseinde voertuigen?
Even off topic:
Negen jaar geleden is op mijn werf een kleine graafmachine (1.5 ton ) gestolen op klaarlichte dag. (met getuigen).
Heb daarvan aangifte gedaan bij politie, buurtonderzoek gedaan door hen, verslag opgemaakt en ..... niks meer van gehoord.
Heb zelf 9 jaar lang wekelijks alle binnen- en buitenlandse koopsites bekeken (heb ik hier als eens verteld denk ik) en wonder boven wonder het ding teruggevonden eind december vorig jaar......terug aangifte gedaan bij politie , die zijn een onderzoek gestart/bezig.....maar het machien heb ik nog niet terug.
Ik leef met hoop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenDie moeten toch ook uitkijken naar geseinde voertuigen?
2 weken nadat mijn OPC was gestolen (flashy groen) kreeg ik een brief van de politie "we zijn op de hoogte maar hebben niets gevonden. Als we later toch iets zouden vinden kan de zaak zich terug openen".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
2 weken nadat mijn OPC was gestolen (flashy groen) kreeg ik een brief van de politie "we zijn op de hoogte maar hebben niets gevonden. Als we later toch iets zouden vinden kan de zaak zich terug openen".
Mijne pa zijne fiets hadden ze ook gepikt, die heeft iemand uit het dorp hier 3 maanden later terug gevonden.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
hier ook. En de politie gebeld, toen we 'm terugvonden. En dan moesten wíj aan de politie bewijzen dat het onze fiets was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichtenhier ook. En de politie gebeld, toen we 'm terugvonden. En dan moesten wíj aan de politie bewijzen dat het onze fiets was.
Mijne pa heeft gebeld dat ze hem zien staan hadden en dat hij hem onmiddellijk terug is gaan halen.
Antwoord van de politie, "oke", en dat was het danOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtenik pas mijn snelheid aan, laat voldoende ruimte voor invoegende wagens. ik ga echt niet aan 80km/H op het middenvak. want dan begint het hé, die auto naast mij voegt in naast mij. ik blijf 80-90 rijden in het midden, die naast mij blijft op gelijke hoogte hangen en dan blijven er 2 rijstroken traag rijden.
al diegenen die erna invoegen, kunnen dan op het middenvak achter mij hangen.
blijf ik rechts, dan voegt de invoegstrook maar in. de snelrijders kunnen dan direct het middenvak ook op en snelheid halen ipv achter een trage middenvakrijder te zitten. (zoals die audi dus). je bent dan alle miserie voorbij op de brusselse ring, je kan eindenlijk doorrijden op de E40 en dan hangt er zo ne klojo aan 87km/h op het middenvak (niemand hier met een dashcam die een minuut later op de E40 reed??? ).
ik snap echt niet waarom mensen het middenvak op gaan terwijl er voor hun neus NIKS meer is de komende 200-300...1000meter
Comment
-
onnodig linksrijders..
Gisteren reed ik achter een Mercedes, die links reed tegen 110 waar 120 toegelaten was (en rechts was NIEMAND).
Eerst 500m gewacht, dan gaan bumperkleven, geen reactie.
Ondertussen al een km verder, teruggeschakeld, en met hels kabaal langs rechts voorbij gevlogen Dan is het leuk om veel pk te hebben.
Aan het volgende kruispunt stond ik als enige rechts, en jawel, kwam de Mercedes links langs mij staan, en was die persoon kwaad gebaren aan het doen. Toen het licht groen werd, deed de Mercedes een poging om snel te vertrekken, maar helaas was de Volvo stukken sneller.
Helaas de boodschap van het onnodig linksrijden niet kunnen overbrengen, maar wel de nieuwe Mercedes eens op z'n plaats gezet, neen uw auto is niet snel
Comment
-
Ster + barst in de voorruit, bij Carglass 504 EUR...goddank is het voor de verzekering...
Blijft toch een straf bedrijf, Vrijdag avond om 1900 emailformulier op de website verzonden met gegevens, 1920 telefoon terug voor een afspraak te maken, voor vanmorgen Maandag om 0830. Buiten om 1015.
Was wel lachen aan de telefoon, zo'n overvriendelijk madammeke met een piepstem dat praat alsof ge 5 jaar zijt...
"ok meneer bedankt voor uw antwoord en als U aan de hendel van de ruitenwissers komt blijven die dan vanzelf gaan naargelang de druppels op de voorruit, of is dat enkel wanneer U aan het hendeltje komt???"
"...ja ik heb een regenlichtsensor..."
"ok meneer bedankt voor uw antwoord de mogelijke uren zijn..."
Oh en ergernis was dat de choco niet meer beschikbaar was in hun automaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenSter + barst in de voorruit, bij Carglass 504 EUR...goddank is het voor de verzekering...
Blijft toch een straf bedrijf, Vrijdag avond om 1900 emailformulier op de website verzonden met gegevens, 1920 telefoon terug voor een afspraak te maken, voor vanmorgen Maandag om 0830. Buiten om 1015.
Was wel lachen aan de telefoon, zo'n overvriendelijk madammeke met een piepstem dat praat alsof ge 5 jaar zijt...
"ok meneer bedankt voor uw antwoord en als U aan de hendel van de ruitenwissers komt blijven die dan vanzelf gaan naargelang de druppels op de voorruit, of is dat enkel wanneer U aan het hendeltje komt???"
"...ja ik heb een regenlichtsensor..."
"ok meneer bedankt voor uw antwoord de mogelijke uren zijn..."
Oh en ergernis was dat de choco niet meer beschikbaar was in hun automaat
Comment
-
dus ge zijt me een losse voorruit terug doorgereden
dat kan alleen maar bij carglass
ik ben daarvoor speciaal bij de dealer langsgeweest en de auto heeft daar een hele dag moeten staan. Kostte de verzekering trouwens 400€ goedkoper dan bij carglass. Daar moesten ze welgeteld 5 minuten over nadenken om toestemming voor te geven.
Comment
-
Comment