Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fred-RS Bekijk Berichten
    Ik begin me eigenlijk serieus te ergeren aan mensen die zich aan vanalles en nog wat ergeren...
    Dus infeite aan de meesten in dit topic precies.... :-)
    2222
    Ergernissen oké. Maar hier wordt inderdaad dikwijls van een futiliteit een serieus megadrama gemaakt. Dan kan ik hier elke dag wel 10 'ergernissen' die zich afspelen op de weg neerpennen.

Comment

• Moet je daar niet mee opletten als je foto's post dat de nummerplaten onleesbaar zijn? Of kan men hiervoor weinig tegen je doen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
        capri mako haalde in 1974 een top van 235km/h
        een gewone 2.3 halt 180km/h en een 3.0 haalde toen al 196km/h. zelf een domme 1600 had geen moeite om 170 aan te tikken

die regels zijn er ook zodat er geen TE GROOT verschil is tussen de autos.
        als de ene aan 110km/h rijd en de andere aan 220 creeer je zo ook een mogelijke gevaarlijke situatie
        het verschil is niet gevaarlijk, wel de gevolgen bij een mogelijk ongeval !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
          Ik denk dat iemand zich straks serieus zal ergeren...

Wat een idioot...

Daar krijg ik dus echt t schijt van é.
          Arrogantie, respectloosheid en je m'enfoutisme.

Slepen die handel

Comment

• Moet wel eerlijk zeggen dat ik ook soms op 2 vakken durf parkeren, maar dan op het einde van de parking en enkel en alleen als er echt nog heel veel plaatsen over zijn. Kan arrogant lijken, maar blutsjes in de deur door nonchalante mensen vind ik ook zeer ergerlijk. Mijn Vel Satis destijds had ik nog maar even toen een kerkgangster met veel geweld haar deur tegen mijn auto sloeg. Resultaat was echt een diepe bluts, een lange snede bij wijze van spreken en de verf eraf. Was te ziek om te wachten tot de kerkdienst gedaan was en haar aan te spreken. En dan nog, wat had ik kunnen bereiken? Politie bijhalen? Heb het maar laten herstellen en zelf betaald (alhoewel ik er nu nog kwaad om word).
            Ergerlijk vind ik dat ik op een parking altijd op een verlaten hoekje ga staan waarvan ik denk dat er niemand naast mij komt. Sta dan netjes in mijn vak, maar gegarandeerd staat er dan één of ander oud mormel vlak tegen uwen auto geparkeerd. Precies of hij trekt het aan. Mijn vrouw die met haar wagen uiteraard dikwijls boodschappen doet heeft al 4 of 5 kleine blutsjes...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
              Moet wel eerlijk zeggen dat ik ook soms op 2 vakken durf parkeren, maar dan op het einde van de parking en enkel en alleen als er echt nog heel veel plaatsen over zijn. Kan arrogant lijken, maar blutsjes in de deur door nonchalante mensen vind ik ook zeer ergerlijk. Mijn Vel Satis destijds had ik nog maar even toen een kerkgangster met veel geweld haar deur tegen mijn auto sloeg. Resultaat was echt een diepe bluts, een lange snede bij wijze van spreken en de verf eraf. Was te ziek om te wachten tot de kerkdienst gedaan was en haar aan te spreken. En dan nog, wat had ik kunnen bereiken? Politie bijhalen? Heb het maar laten herstellen en zelf betaald (alhoewel ik er nu nog kwaad om word).
              Ergerlijk vind ik dat ik op een parking altijd op een verlaten hoekje ga staan waarvan ik denk dat er niemand naast mij komt. Sta dan netjes in mijn vak, maar gegarandeerd staat er dan één of ander oud mormel vlak tegen uwen auto geparkeerd. Precies of hij trekt het aan. Mijn vrouw die met haar wagen uiteraard dikwijls boodschappen doet heeft al 4 of 5 kleine blutsjes...
              Mijn opmerking gaat niet over op 2 vakken parkeren DHL
              Eerder over het idioot dicht parkeren tegen een andere wagen.

Alle begrip voor parkeren op 2 vakken, ik maak er mij soms ook schuldig aan. Ik ken reeds de slagen van de zweep in verband met de blutsjes, hier word ik ook nijdig van.
              En idd, ver verlaten parkeren doe ik ook. En toch staat er altijd zo'n spast met bijhoorend krel vlak naast jouw wagen, dit terwijl er meer dan plaatsen genoeg vrij zijn.

Dan komt de pyromaan in mij boven....

Comment

• Als ik dit zag, werd ik kwaad in de ander z'n plaats. Beeld me dan in dat ik via de passagierskant instap, wat achteruit rij en dan uitstap om die gore eikel z'n spiegel er los af te stampen.

Natuurlijk zou ik dat nooit in de praktijk doen, want ik heb respect voor een ander z'n auto. Zelfs al is het een oud roest ding.

Als ik natuurlijk een deuk in mijn auto zou vaststellen, haal ik er de politie bij.

Comment

• Toevallig komt die Mazda met die nummerplaat mij heel bekend voor. Weet alleen niet meer van waar.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                      Zeer irritant idd...
                      Toch begrijpelijk. Deze mensen zullen de blutsjes ook beu zijn, of de steeds kleiner wordende parkeerplaatsen.

Mochten er minder klootzakken rondlopen en iedereen wat meer respect hebben voor een ander zijn gerief zou je zo'n situaties minder zien.

Ben wel content dat er voor eens geen BMW's op staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten

Ja, want anders was 't kot hier weer te klein.

Ik probeer m'n auto altijd ver weg te zetten, op de eenzame plaatsen van de parking zeg maar.

Comment

• de meeste van ons denk ik.
                          ofwel naast mooie auto's. die mensen zijn meestal even voorzichtig.
                          opt werk zet ik mijn auto ook altijd op een rechtse parkeerplaats (per 2 ingedeeld)
                          lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
                            Toevallig komt die Mazda met die nummerplaat mij heel bekend voor. Weet alleen niet meer van waar.
                            Bijna zeker een neger.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                              de meeste van ons denk ik.
                              ofwel naast mooie auto's. die mensen zijn meestal even voorzichtig.
                              opt werk zet ik mijn auto ook altijd op een rechtse parkeerplaats (per 2 ingedeeld)
                              Lol, tot je terugkomt en vaststelt dat die mooie auto reeds is weggereden en er een verroeste camionette op enkele cm van uwe oto is komen te staan

Comment

• ik ben als kind steeds aangeleerd om de deuren, niet tegen de buren te smijten, dat volstaat voor mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  ik ben als kind steeds aangeleerd om de deuren, niet tegen de buren te smijten, dat volstaat voor mij
                                  Uw ouders zijn bedankt .

Comment

• ik zet mijn auto's overal en heb nergens blutsen ik woon ook in de stad enz

Comment

• ik rijd nogthans met een oud barrel, het kan soms voorvallen dat ik dicht bij iemand moet parkeren (omdat ze zelf scheef staan of omdat de andere kant over de streep staat).
                                      een deuk meer of minder bij mij boeit niet, nogthans raak ik geen autos bij het in/uitstappen.
                                      velen durven misschien al niet naast mij te parkeren, omdat ze een oude gedeukte golf 2 zien staan ... . t is niet omdat ik een oude gedeukte bak rondrijd, dat ik ook nonchalant men deuren zal open gooien tegen een andere.
                                      net als bij een mooie nieuwe wagen je er niet zeker kan van zijn dat die heel voorzichtig tewerk gaat (zeker bij nieuwe leasebakken kijken ze naar weinig om).

ikzelf heb ook nergens deuken in men deur van andere deuren. ofwel zijn mensen heel voorzichtig naast mij, ofwel zijn bepaalde merken/modellen beter gebouwd dat ze minder snel deuken hebben (stootstrips, plooi in de deur op exact de goeie plaats, ...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
                                        Zeer irritant idd...
                                        Toch begrijpelijk. Deze mensen zullen de blutsjes ook beu zijn, of de steeds kleiner wordende parkeerplaatsen.

Mochten er minder klootzakken rondlopen en iedereen wat meer respect hebben voor een ander zijn gerief zou je zo'n situaties minder zien.

Zijn dat niet juist twee heel brede plaatsen? Ik zie toch geen lijn die een derde plaats moet afbakenen en zie dan ook het probleem niet...

Dat bord was vroeger (althans in de Carrefour in Ninove) "voor mama en haar familie". Ik heb me daar, al zeveren, eens gaan over uitlaten aan het onthaal (seksisme, vooroordelen, weet je wel) en hoewel dat compleet niet serieus bedoeld was is dat bord later aangepast

Ik vond immers dat ik daar ook mocht parkeren met mijn kindjes!
                                        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                          Moet je daar niet mee opletten als je foto's post dat de nummerplaten onleesbaar zijn? Of kan men hiervoor weinig tegen je doen?
                                          Kan men weinig tegen doen.

Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
                                          Daar krijg ik dus echt t schijt van é.
                                          Arrogantie, respectloosheid en je m'enfoutisme.

Slepen die handel
                                          +1

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                          Als ik dit zag, werd ik kwaad in de ander z'n plaats. Beeld me dan in dat ik via de passagierskant instap, wat achteruit rij en dan uitstap om die gore eikel z'n spiegel er los af te stampen.

Natuurlijk zou ik dat nooit in de praktijk doen, want ik heb respect voor een ander z'n auto. Zelfs al is het een oud roest ding.

Als ik natuurlijk een deuk in mijn auto zou vaststellen, haal ik er de politie bij.
                                          Ooit geraakte ik ECHT niet uit (stond achter me geparkeerd op een parking, waar hij niet mocht staan). Toen heb ik maar gewacht tot de auto voor mij wegreed. Gelukkig duurde het nog niet zo lang. Ik had wel even de band van de wagen achter me afgelaten en een papiertje gestoken. Zal wel 2x nadenken volgende keer.
                                          That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                                          28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                                          28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Working...
                                          X