geflitst aan 57 in de bebouwde kom gecorrigeerd naar 51...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenZijn dat niet juist twee heel brede plaatsen? Ik zie toch geen lijn die een derde plaats moet afbakenen en zie dan ook het probleem niet...
Dat bord was vroeger (althans in de Carrefour in Ninove) "voor mama en haar familie". Ik heb me daar, al zeveren, eens gaan over uitlaten aan het onthaal (seksisme, vooroordelen, weet je wel) en hoewel dat compleet niet serieus bedoeld was is dat bord later aangepast
Ik vond immers dat ik daar ook mocht parkeren met mijn kindjes!
dikke BMWX5, dikke volvos, dikke benzen, echte werkcamionettes zonder achterramen...
en dan mag jij op t eind van de parking gaan staan, in de gietende regen met de kleine een winkelcar gaan halen en dan naar de winkel lopen...
op een dag kom ik daar toe zonder men vrouw, maar wel met de kleine. ik sluit mijn chauffeurdeur en loop eerst achter een winkelkar (baby sliep). zit daar een oud kopen naar mij te kijken en ze waren heel duidelijk over mij bezig (waarschijnlijk omdat ik daar parkeerde zonder baby). ik wachte al gewoon op de commentaar maar ze zeiden niks.
nam de winkelkar, ging naar de achterdeur van mijn wagen en nam de kleine eruit. weg was dat oude koppel. (niet dat ik kwaad zou zijn moesten ze iets gezegd hebben, zou hen bedanken dat ze het opnemen voor ouders met babys, en dat ik de baby ook bij heb )
ook zo irritant, er zijn van die mini parkeerplaatsjes voor hele kleine autootjes. daar staat ook altijd zo een dikke bak van hierboven op. vaak met de 'bejaarde' chauffeur er nog in. die laatste groep vind het blijkbaar ook nodig om altijd op plaatsen te gaan staan waar niet eens een parkeerplaats is. zo gewoon in het midden van een rij ergens. en dan blijven ze ook zitten...
Comment
-
Mij daarstraks op de snelweg zwaar geërgerd. Camionette van een bouwbedrijf die constant van vak zat te veranderen zonder richting aan te geven, meerdere keren pal voor een andere wagen waardoor die voor hem in de rem moest. Heel den tijd op zijn rem zitten te trappen waardoor de gemiddelde snelheid van een 100km/u naar de 80 zakte. En het was te merken dat er anderen zich ook aan ergerden. Meerdere keren claxons horen afgaan op die camionette. Strafste van al, elke keer dat iemand op hem claxonneerde zag ik zijn arm uit zijn raam komen en begon hij met zijn vuist te zwaaien of zelfs zijn middenvinger te wijzen. Zwaar asociaal rijgedrag.
Ik heb de naam van dat bouwbedrijf, uur en nummerplaat. Dus mss is een mail sturen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtengeflitst aan 57 in de bebouwde kom gecorrigeerd naar 51...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk BerichtenEven erg als boete die ik vandaag zag op FB ivm "blauwe B" op plaat vervangen door "blauwe VL" ;-)
Comment
-
Op sociale media circuleert donderdag een filmpje waarin de gevaarlijke situatie aan de Rozemarijnbrug op de Coupure in Gent wordt aangekaart. Jaren geleden werd er een fietsonderdoorgang aangekondigd, maar die blijft maar op zich laten wachten. 'Na het zien van deze beelden kan er geen excuus meer zijn om een ondertunneling uit te stellen', zegt de maker.
Een van mijn dagelijkske ergernissen dat punt. Ik woon daar 2straten vandaan en passeer ervaak zowel met de fiets als auto. Hoe vaak ge daar niet alles moet toesmijten voor ne stoemme fietser die zijn regels niet kent. Veel die denken zebrapad=fietspad.
Vooral smorgens en savonds al het donker is, veel fietsers zonder licht die gewoon doorvliegen zonder kijken of vertragen.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichtenhttp://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf201502...mpaign=seeding
Een van mijn dagelijkske ergernissen dat punt. Ik woon daar 2straten vandaan en passeer ervaak zowel met de fiets als auto. Hoe vaak ge daar niet alles moet toesmijten voor ne stoemme fietser die zijn regels niet kent. Veel die denken zebrapad=fietspad.
Comment
-
Ja idd. Staan op het fietspad langs de 2 kanten zelf duidelijk en in het groot haaietanden. Maarja zij zijn de zwakke weg gebruiker he...
Al vaak gedacht van fuck it ik rij door maar dat zit ge wel zelf dik in de shit als automobilist.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Fatsoenlijke verkeerslichten zouden al veel kunnen oplossen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk BerichtenMet mistlichten aanrijden bij vele regen op de autosnelweg. Door het natte wegdek is dat zo verblindend, en zeker als ze er 2 hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtentis godgeklaagd, zelfs de groene golf op noorderlaan is dood, terwijl apen slimme verkeerslichten was beloofd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk BerichtenMet mistlichten aanrijden bij vele regen op de autosnelweg. Door het natte wegdek is dat zo verblindend, en zeker als ze er 2 hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door psychodweep Bekijk BerichtenZe kunnen er nie aan doen dat het verplicht is bij wet :p (ook bij felle regen).
Comment
-
Ergernis vd dag. Ik kom van de E314 de E40 opgereden in Leuven. Voor diegenen die bekend zijn met de omgeving: jullie weten vast wel dat er daar nog een goeie km lang een doorgetrokken streep staat voor verkeer van de E314 naar de E40 richting Brussel. Bon ik rij een goed stuk, Ford Focus op meest rechter rijvak. Op het moment dat mijn neus aan zijn achterkant is zwiert die zijn knipperlicht aan en kom naar links. Ik claxoneer, geen reactie. Ik blijf claxoneren, blijft dichter komen. Ik mijn remmen in, grootlicht aan en terug uit en dan er voorbij (doorgetrokken streep was net verdwenen toen hij voor mijn neus reed). Kerel kijkt niet eens, en volgens mij had hij zelfs niet eens door dat hij mij net afgesneden had. Probeer dat eens bij een ongeval aan de flikken uit te leggen als diene frisse alles ontkent?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichtenne stoemme fietser die zijn regels niet kent. Veel die denken zebrapad=fietspad.
Doet die eerste auto daar toch geen noodstop zeker om die vent voor te laten...ik reed perchance redelijk ver achter de 2de auto, maar die 2de moest serieus in de remmen. En de latexridder van "GB MAPEI" zonder boe of ba door zijn rood.
Fietske in 2 plooien en het volle pot aanrekenen om door het rood te rijden is het minste wat zo'n achterlijke narren verdienen...Last edited by TooTall; 27/02/2015, 08:58.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten...Op het moment dat mijn neus aan zijn achterkant is zwiert die zijn knipperlicht aan en kom naar links. Ik claxoneer, geen reactie. Ik blijf claxoneren, blijft dichter komen. ...
vanmorgen komt er dus een grijze Renault, rijd over de volle lijn en wijkt dan ineens volledig uit naar het rechtervak waar ik dus aan 95km/h aan het rijden was. ik vol in de remmen mogen gaan (schuivende voorwielen) en aan het claxoneren. totaal geen reactie, kerel reed gewoon door zoals hij wil
ik reed op dit deel dus (https://www.google.be/maps/@50.88093...wGS2KarCHA!2e0) en zo een 200meter verder deed die autos zijn actie (waar daar rechts nog een straat bijgekomen was)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtenvanmorgen had ik hetzelfde. ik reed op het stuk dat naar de E40 gaat richting leuven, en op de R0 rijden een aantal autos die daarna ook naar de E40 willen. daar is een hele tijd een witte doorlopende streep.
vanmorgen komt er dus een grijze Renault, rijd over de volle lijn en wijkt dan ineens volledig uit naar het rechtervak waar ik dus aan 95km/h aan het rijden was. ik vol in de remmen mogen gaan (schuivende voorwielen) en aan het claxoneren. totaal geen reactie, kerel reed gewoon door zoals hij wil
ik reed op dit deel dus (https://www.google.be/maps/@50.88093...wGS2KarCHA!2e0) en zo een 200meter verder deed die autos zijn actie (waar daar rechts nog een straat bijgekomen was)
Comment
Comment