Ik vond het eigenlijk (voor een werfzone, of je die nu kent of niet) vrij ondoordacht en onaangepast gedrag. Maar ja, nu sta ik hier weer met de vinger te wijzen natuurlijk, terwijl het iedereen wel eens kan overkomen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten*snip*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenMan man, waarom die Bmw daar zit te remmen ipv op te trekken? Kan ik me ook zo aan ergeren, mensen die tegen 50 per uur te oprit afrijden en dan invoegen tegen 70 per uur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenSoms kan uwe auto niet sneller1976 Porsche 924 (verkocht)
2006 BMW Z4 2.2 (verkocht)
2011 Volvo V60 T6 AWD
2004 Mercedes Vito 115 CDI lichte vracht (werkbeest)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenIk heb dat eigenlijk ook altijd horen zeggen eigenlijk, als ne flik zegt dat ge te snel reed (onaangepast of roekeloos) dan is dat zo en kan je er niets tegen inbrengen. Zelfs zonder dat hij getuigen heeft weegt zijn woord altijd meer door dan degene die opgeschreven wordt. Denk dat je enkel nog naar comité P kan gaan en zeggen dat die flik je treitert. Of dat zal helpen?
Ik ben altijd beleefd tegen flikken en moet zeggen dat ik nog nooit op een slechte manier behandeld ben. Als 't te rap was, dan was het zo. U excuseren brengt dikwijls meer op dan te discussieren. Je krijgt wat je geeft doorgaans.
heeft roekeloos rijgedrag op zen pv gekregen en rijbewijs een paar weken mogen afgeven.
ik ben in anderlecht ooit tegengehouden, ik kwam aangereden en zag dat de lichten op groen stonden (als ge u haast, dan hedde de eerste lichten groen, en ook de 2de op de brug naar rue wayez). dus ik gaf ff gas bij. men auto schoof blijkbaar een beetje met de achterwielen, flikken gezien n ze kwamen mij klemrijden.
direct uit de auto gesleurd en op de grond (tram stond achter mij ook vast met veel getuigen). portefeuille afgepakt en pas afgeschreven. na een tijdje mocht ik rechtstaan en kreeg ik de vraag waarom ik men handrem over het kruispunt schoof. ik had het geluk dat men handrem kapot was en ik had ook een voorschotbriefke van de garage op zak. waardoor ze me NIKS konden maken.
en ze vertrokken.
weekje later een pv in de bus dat ik door rood was gereden en geen gordel aanhad. bestuurder niet geidentificeerd. toen ik die verbaliserende agent ging opzoeken, was dat een oude knar uit het bureau en niet één van die 2 gasten in die auto. ik vroeg de namen van die 2 andere en heb ze nooit gekregen. ook brief naar parket heeft niks geholpen. volgende keer ze mij klemrijden, rijd ik ertegen (heb dan direct bewijs door de verzekeringspapieren).
als ge ne rotte flik tegenkomt, schrijft diene gelijk wat op waar ge niet onderuit kunt. zijn woord is hoger dan het uwen, en als ze met 2 zitten, hedde al helemaal prijs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenAh excuseer, ik dacht dat je vond dat het wel toepasselijk was Ik ben met teveel tegelijk bezig.
& nee, dat is net het hele punt van de tenlastelegging. Ik kijk altijd waarvoor mijn cliënt wordt vervolgd. Tot op de letter.
Eén dag verkeerd? Pech. Het gaat zelfs zo ver dat de verkeerde omschrijving van het verboden middel hadden geschreven: ook pech.
Ze moeten precies weergeven wat er fout is gebeurd: vb: Erendriel reed op 12.03.15 omstreeks 12u15 op de E314 ter hoogte van km-paal 25 (weet ik veel ) aan een snelheid van 180 km/u.
Mij kunnen ze enkel daarom tegenhouden dan. Niet "omdat het leek alsof hij te snel reed". Ze moeten een meting doen (owv ijking/afwijking en toestanden).
Je moet blij zijn als ze een andere inbreuk formuleren, dan ben je vrij.
Het zelfs persoonlijk 1x zo ver gekomen dat ik werd verhoord omdat ik vééééél te snel reed en meemoest. Na mijn verklaring kreeg ik het voorgelegd en zij hadden al ondertekend, ik moest nog ondertekenen. Uiteraard gaf ik de feiten niet toe, maar belangrijker: de beschrijving van mijn wagen was verkeerd (nummerplaat + kleur).
Wanneer ze het wouden aanpassen heb ik hen even vriendelijk gewezen op het feit dat het mss wel eens problemen zou kunnen geven niets meer gehoord.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtenik ken een die een moto zaak heeft en af en toe motos test op de weg. politie had hem zien rijden en ze hadden geen snelheidsmeting.
heeft roekeloos rijgedrag op zen pv gekregen en rijbewijs een paar weken mogen afgeven.
ik ben in anderlecht ooit tegengehouden, ik kwam aangereden en zag dat de lichten op groen stonden (als ge u haast, dan hedde de eerste lichten groen, en ook de 2de op de brug naar rue wayez). dus ik gaf ff gas bij. men auto schoof blijkbaar een beetje met de achterwielen, flikken gezien n ze kwamen mij klemrijden.
direct uit de auto gesleurd en op de grond (tram stond achter mij ook vast met veel getuigen). portefeuille afgepakt en pas afgeschreven. na een tijdje mocht ik rechtstaan en kreeg ik de vraag waarom ik men handrem over het kruispunt schoof. ik had het geluk dat men handrem kapot was en ik had ook een voorschotbriefke van de garage op zak. waardoor ze me NIKS konden maken.
en ze vertrokken.
weekje later een pv in de bus dat ik door rood was gereden en geen gordel aanhad. bestuurder niet geidentificeerd. toen ik die verbaliserende agent ging opzoeken, was dat een oude knar uit het bureau en niet één van die 2 gasten in die auto. ik vroeg de namen van die 2 andere en heb ze nooit gekregen. ook brief naar parket heeft niks geholpen. volgende keer ze mij klemrijden, rijd ik ertegen (heb dan direct bewijs door de verzekeringspapieren).
als ge ne rotte flik tegenkomt, schrijft diene gelijk wat op waar ge niet onderuit kunt. zijn woord is hoger dan het uwen, en als ze met 2 zitten, hedde al helemaal prijs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenKijk eens aan. Ik ken die route. En ja, daar koppig 50 rijden hoewel je sneller mag ben je gewoon een rijdende chicane.
Maar middenvinger zal ik niet opsteken. Misschien eens wuiven vanop de motor als ik je inhaal dat je wat moet opschieten omdat je een hele sliert auto's achter je aan hebt...
En als je wil babbelen, is dat prima. Ben er zeker van dat je achterliggers dat appreciëren dat ze dan kunnen doorrijden, en terwijl kan je de beelden van mijn helmcam eens zien wat voor een file je veroorzaakte met je gedrag.
En gisterennamiddag zat ik op de bureau en de TV stond op vier (tv op bureau, wat een luxe). En het was het kapperssalon of zoiets en het ging over bumperkleven. Wat hoor je dan iedereen zeggen : als ze een bumperklever hebben dan gaat de voet van de gas. En weer moest ik aan al die sukkelaars denken die dan weer hun hart zien overslaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenU uit de auto sleuren omdat je zogezegd een handrem driftje had geplaatst? Dafuq?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk Berichtennooit zelf trager dan je mocht
Ge trekt uw kak al terug in ofwat? Jammer, hoopte nog zo dat je wat meer ruggegraat ging tonen...maar langs de andere kant wel goed dat we je tot inzicht hebben kunnen brengen! Je gaat er nog komen, een echt volwaardige sociale meelevende en meedenkende verkeersgebruiker met inzicht en compassie voor alle anderen!
PforPresident!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk BerichtenOnlangs hier op Tremelobaan zo een VW Golf plat op de grond. Een tuner dus. Met twee combi's op de baan klem gereden, gast lag ook plat op de grond en een agent stond er met zijn wapen in de hand naast. Achteraf hoor je dan het verhaal rond gaan dat die gast aan het rode licht enkele wachtende wagens was voorbij gevlamd. Wel toen het licht juist groen sprong dus geen overtreding van door een rood licht te rijden.
Er was eens een betoging in Brussel (niet de grote staking van eind vorig jaar) en ik moest naar mijn werk terug na het halen van een broodje. De barricade stond gelijk op 10 meter van de deur waar ik in moest. Er staan zo van die ventjes in hun betogingsoutfitje dus ik vraag of ik die 10 meter naar die deur mag en toen mijn badge om te bewijzen dat ik er werk. Binnen enkele tellen stonden er daar 4 rond mij en die benaderden mij vrij agressief. Idiootjes. Wel staan janken als ze tijdens een betoging zelf eens een pets krijgen of een steen tegen hun gezicht.
Laat ons zeggen dat ik al zelf al veel meer negatieve dan positieve ervaringen met politie heb gehad (en nee ik ben geen bajesklant en heb blanco register).
Ben zo bij een BIN (Buurt Informatie Netwerk). Krijg je dan zo om 22u telefoon van poging tot inbraak 2 straten verder en dat de daders gevlucht zijn. Zit je daar wat nerveus in uw eigen huis, maar ik heb op dat uur geen enkele combi zien passeren. Nee, ze zijn te druk bezig zichzelf te beschermen tegen een of andere holbewoner uit Syrië die iets gezegd heeft op de sociale media.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenBinnen enkele tellen stonden er daar 4 rond mij en die benaderden mij vrij agressief.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk BerichtenWat een held 24 jaar, dus blijkbaar advocaat en denken het warm water uitgevonden te hebben. Maar hey bro geen probleem het is uw leven en egoThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenGij ziet er dan ook wel kei agressief uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIedereen vindt mij nen toffen
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenOk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenFlikken zijn ook mensen en je hebt er goede en slechte tussen zitten, zoals overal. Maar er zitten er toch een gigantisch pak macho's bij hoor. Je moet ze eens zien paraderen in Brussel Zuid tegenwoordig met hun kogelvrije vest en MP5 in hun pollen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIedereen vindt mij nen toffen (behalve diabolic)!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenMaar die macho's hebben ze wel nodig, zeker in de grootsteden.
Agenten zijn er geconfronteerd met een veel diverser, vaak moeilijker en agressiever cliënteel.
Daardoor neem je automatisch een wat andere houding aan als agent.
Wat uiteraard onder geen beding excessief gedrag goedpraat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenflikken... ik ga altijd respect hebben voor die mensen zelf maar voor hun functie nooit meer
Comment
Comment