Glutenvrij?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtenplakte al een tijdje zo een bumperklever achter mij. ik reed niet echt traag..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenAh ,gaan we stigmatiseren?
Heb hier de hele discussie beetje aan de zijlijn gevolgd en PforEver,wat een ongelooflijke blaaskaak annex jan mijn kl*ten ben jij zeg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenTis weer een...:-p
Eigen ergernis de laatste tijd: valt mij op dat meer en meer mensen op 15m van de verkeerslichten stoppen ipv gewoon tot aan de streep te rijden, waardoor de lussen hun werk niet doen en je daar lang staat. Vroeger veel minder last van gehad, maar tegenwoordig toch echt wel elke twee weken minstens 1x.
Comment
-
echt irritant als diegene voor rechtdoor nog rood hebben, maar voor af te draaien al een groene pijl brand. zit er dan zo ene stapvoets naar het licht te rijden omdat die rechtdoor moet.
gij die dan af moet slaan zijt nog niet aan de afsla-strook en ge hebt dus een rood licht tegen dat ge daar geraakt (en dan is het eerst groen voor rechtdoor, dan rood voor rechtdoor en groen voor de zijstraat, rood voor de zijstraat en dan krijgt de afsla strook van u weer groen.
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenTis weer een...:-p
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenEen typische idd. En ook compleet zonder inzicht zo snel willen rijden, ging precies nog die voorligger eerst links inhalen terwijl de invoegstrook al weg was op dat moment. Dat soort figuren vindt zichzelf dan waarschijnlijk ook nog eens de beste van de drie auto's die in dit filmpje zitten.Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
maar toch moet ik mij in het begin altijd inhouden achter autos die een oprit nemen (stukje waar we van 20 naar 50rijden). eens ze rechte baan hebben nemen ze afstand, maar afrijden doen ze niet.
en dan zit er zo een bmw te bumperkleven omdat het niet voorruit gaat. ja man, ik kan ook niet weg hé, zit ne trage voor mij.
en zo traag was hem ook niet, we trokken net op van een kruispunt, bocht van bijna 90° pakken aan 56km/H, en tegen dat we invoegden voor die vrachtwagen gingen we al meer dan 120.
ik heb er al veel gehad die de bocht nemen aan 30, dat stukje bergaf tot aan de vrachtwagen optrekken tot 70. dan ineens de vrachtwagen zien en ze geven een scheut gas bij om vlak voor die vrachtwagen in te voegen... en dan zit ik daar met 2-3 vrachtwagens achter elkaar en niet de power om vrachtwagn+ traagrijden nog voorbij te gaan op dat stukje invoegstrook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtenecht irritant als diegene voor rechtdoor nog rood hebben, maar voor af te draaien al een groene pijl brand. zit er dan zo ene stapvoets naar het licht te rijden omdat die rechtdoor moet.
gij die dan af moet slaan zijt nog niet aan de afsla-strook en ge hebt dus een rood licht tegen dat ge daar geraakt (en dan is het eerst groen voor rechtdoor, dan rood voor rechtdoor en groen voor de zijstraat, rood voor de zijstraat en dan krijgt de afsla strook van u weer groen.
Comment
-
t is irritant, en ge komt dat tegen, maar ge kunt idd niet met uwe vinger wijzen naar uwe voorligger. die moet idd niet doortrekken en dan alles dichtgooien.
wel wordt het lastig als dat een 2vaks baan is waar een 3de vak bijkomt voor linksaf te slaan, en ze zitten dan zo te 'kruipen' op dat linkse vak, omdat er voor het licht 1 auto op het rechtse vak stilstaat en daar willen ze niet achter zitten
Comment
-
heb voor zo ene men remmen mogen dichtgooien. ik vertrek, draai af, en die van de tegenliggers had het wat laat gezien en vertrok plankgas (door het rood natuurlijk want was enkel groen voor af te draaien). dat heeft daar geen 30cm gescheeld en diene zat mij te begapen dat ik gek was om bijna op hem te rijden.
had nie eens door dat hem door rood ging
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenDikke lol altijd wanneer iemand volle speed vertrekt wanneer eigenlijk de groene pijl naar links opschiet ipv groen voor rechtdoor...
Vele jaren terug, toen ze de lichten aanpasten, hadden de ezels er niet beter op gevonden dan de stop lijn vlak onder de lichten te trekken. Resultaat, je zag de lichten boven je niet meer en je keek dan opzij, je zag daar iets groen worden en je vertrok door het rood. Daarvoor heb ik eens gebeld (heb dat maar 1 keer gedaan in mijn leven). Waren erg vriendelijk en bedankten me voor de goede tip. Een dag later stond er een nieuwe lijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenAh ,gaan we stigmatiseren?
Heb hier de hele discussie beetje aan de zijlijn gevolgd en PforEver,wat een ongelooflijke blaaskaak annex jan mijn kl*ten ben jij zeg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk BerichtenZei de man met de M3 proficiat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenjammer dat ik geen M3 heb anders zou ik vanaf nu elke zin afsluiten met M3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenenkel als we er een ritje mee mogen maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtencontra-ergernis of vreugde
rond apen rijdt niemand nog te snel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erind Bekijk Berichtentuurlijk waarom niet. M4lets have some more member berries
Comment
Comment