Oorspronkelijk geplaatst door PforEver
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtencontra-ergernis of vreugde
rond apen rijdt niemand nog te snelPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenaudi-people op de noorderlaan he, ik heb je er ook eens 'betrapt'Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten....jawel
(echt hoor !)
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtende allereerste keer ik je tegenkwam, stuurde je nog pb met je taxiplaat
Tja bochtjes hé!
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtennono, iets voorbij metropolis wast
Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk
Comment
-
Het grote ergernis topic deel VII
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendus het was iets voorbij de cinema richting holland
Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtenik reed niet echt traag...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erind Bekijk BerichtenIk heb een "M4" maar dat telt niet zeker M4
Fout, 't was ne helen ouwe vent, die zich voor het rood zover liet uitbollen dat we echt gas moesten geven (we reden de ongeloofelijke snelheid van 68 km per uur toen hij zich liet uitbollen) om nog door het groen te geraken, die ik uiteindelijk uit pure frustratie voorbijgestoken ben over een voorsorteringsvak (jawel was die N42). Denk dat dit een testrit was en dat de klant uiteindelijk een 316d naar alle tevredenheid zal kopen. Ik zou wel andere dingen doen met een M4 zulle. Of toch minstens het verkeer niet ophouden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenDeze ochtend een Q5 zien sprinten tegen een jaguar f-type S...
Een opti-opti-optimist.
Soms is het leuk eens iemand zich te laten bewijzen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenJe kon een Opel Astra van enkele generaties terug niet volgen...
met dat 'niet traag' rijden bedoelde ik niet echt de hoge topsnelheden, maar de manier van optrekken aan de lichten en snelheid in de bochten. ik zei ook al dat die een tijdje aan het bumperkleven was.
Als ik traag en zuinig rijd, ben ik zowat de traagste op de baan.
Als ik normaal, zijn er een aantal autos die trager rijden/optrekken en een aantal die sneller rijden dan ik (zowat 50/50).
Als ik er alles uithaal (elke versnelling door het rood op de toerenteller), dan zijn er maar weinig die meegaan. zowat 10% is nog sneller dan mij, of ziet mij optrekken en ze geven gas bij. 90% reageerd gewoon niet en volgt niet. als ik zo vooraan aan een rood licht sta, gebeurd het weinig dat er ene sneller weg is dan mij van 0-max toegelaten snelheid (dat een 50pk oude dieselgolf te traag is voor het huidige verkeer is dus bullshit. overgrote deel rijd nog trager met hun sneller bakken).
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenDeze ochtend een Q5 zien sprinten tegen een jaguar f-type S...
Een opti-opti-optimist.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenWelke bestuurde verwacht je in een M4 met Z-platen?
Fout, 't was ne helen ouwe vent, die zich voor het rood zover liet uitbollen dat we echt gas moesten geven (we reden de ongeloofelijke snelheid van 68 km per uur toen hij zich liet uitbollen) om nog door het groen te geraken, die ik uiteindelijk uit pure frustratie voorbijgestoken ben over een voorsorteringsvak (jawel was die N42). Denk dat dit een testrit was en dat de klant uiteindelijk een 316d naar alle tevredenheid zal kopen. Ik zou wel andere dingen doen met een M4 zulle. Of toch minstens het verkeer niet ophouden.
Comment
-
een oude pe in een astra die ik eerst verschillende manoeuvers zie maken zonder pinkers te gebruiken en mij dan nog plots coupeert. ik doe teken en zwaai eens met mijn armen en meneer is op zijn tenen getrapt
jammer dat ik hem niet heb kunnen doen stoppen of ik was eens uitgestaptlets have some more member berries
Comment
Comment