Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door erind Bekijk Berichten
    Ik snap je post even niet . Dat van mij was een reactie op iemand hier die zei "Als ik een M3 had dan zou ik elke zin afsluiten met M3" daarom schreef ik dat.
    Nenee, had niks met jouw post te maken eigenlijk. Ik dacht eraan toen jij M4 schreef dat ik dat gisteren gezien had met een M4... Ja, achteraf gezien leek het een antwoord op jouw post

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
      als ge ne rotte flik tegenkomt, schrijft diene gelijk wat op waar ge niet onderuit kunt. zijn woord is hoger dan het uwen, en als ze met 2 zitten, hedde al helemaal prijs
      Nog iets waarvoor een dashcam heel handig kan zijn.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• mja, idd.
        en weet ook de sneltoets staan om snel de microfoon bij aan te schakelen zodat het volgende gesprek er ook opstaat. daarom dat er altijd zoveel gezeik is als ge agenten filmt. ze moeten zich ook gedragen dan...
        ik zou het ook niet graag hebben dat ze mij filmen, maarja... dan moet ik maar in de kelder blijven :-)

Comment

• Haha, zijn nochtans mannen die graag gefilmd worden en er dan nog voor betaald worden ook

Comment

• Ergernis van de laatste jaren: wegdek E34 Ranst-Nederland -> Ik mag weer eens een nieuwe voorruit laten steken wegens steenslag. Ik heb vroeger nooit één inslag gehad tot ik via de E34 naar mijn werk moet, daar heb ik om de +/- drie maanden prijs en uiteraard zijn de intussen jaarlijkse vernieuwingswerken dit jaar slechts tot het deel waar de elende pas echt begint, na Beerse. Dat ze ineens die ganse rotweg vernieuwen in plaats van ieder jaar een halve km

Comment

• Vanmorgen op de E40 in Haasrode al file omdat er een ongeval was gebeurd in Bertem. Serieus, ik vraag mij soms af hoe mensen daar in volle ochtendspits een ongeval hebben... je rijdt daar zo traag als iets.

Comment

• Tja, maar als ge sommigen bezig ziet is het niet echt verwonderlijk. Deze week ook op de E40, traag verkeer en zat er toch weer enen tussen die zigzagde van eerste naar derde vak. Om 3 km verder ongeveer terug naast mij te staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                  Vanmorgen op de E40 in Haasrode al file omdat er een ongeval was gebeurd in Bertem. Serieus, ik vraag mij soms af hoe mensen daar in volle ochtendspits een ongeval hebben... je rijdt daar zo traag als iets.
                  Hoeft maar een kop-staart aanrijding te zijn en de boel zit al vast.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                    Tja, maar als ge sommigen bezig ziet is het niet echt verwonderlijk. Deze week ook op de E40, traag verkeer en zat er toch weer enen tussen die zigzagde van eerste naar derde vak. Om 3 km verder ongeveer terug naast mij te staan.
                    Ja,

dat heb ik ook gemerkt ja, hoewel het op dat vlak rustig was (zal wel geholpen hebben dat er regelmatig een zwaantje doorgereden kwam ). Maar dat knooppunt is altijd miserie. Die doorlopende lijn is eig toch wat te lang gezet (imo) en mensen die van de E314 komen hangen altijd in uw gat op het 2de rijvak tot ze naar links mogen.

Comment

• Het was een kopstaart-ongeval met lichte blikschade, maar mensen zijn geconditioneerd dat er dan politie moet bijkomen en dat ze op dat rijvak moeten wachten tot de politie er is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                        Het was een kopstaart-ongeval met lichte blikschade, maar mensen zijn geconditioneerd dat er dan politie moet bijkomen en dat ze op dat rijvak moeten wachten tot de politie er is...

Waar heb je die onboard beelden van de fedpol vandaan?

Comment

• t was dikke ellende vandaag, overal ongelukken, defecte voertuigen en dan nog gewoon file verkeer erbij. moest om 9h in evere zijn... vertrokken 6h30, niet op tijd geraakt (voor een rit die buiten de files slechts 1h01 duurt)

Comment

t was dikke ellende vandaag, overal ongelukken, defecte voertuigen en dan nog gewoon file verkeer erbij. moest om 9h in evere zijn... vertrokken 6h30, niet op tijd geraakt (voor een rit die buiten de files slechts 1h01 duurt)
                            Vandaag lekker veel in Nederland rondgereden. Veel brede snelwegen en proper onderhouden, lekker 130 waar het kan, slimme verkeerslichten, geen files, trajectcontroles voor vlot verkeer, enz...😬

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Dan was het toch niet in de buurt van de driehoek Rotterdam/Den Haag/Amsterdam.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                Waar heb je die onboard beelden van de fedpol vandaan?
                                Das gene van de fedpol, gewoon oranje helm volgens mij

@Motorman: zilveren (BMW?) Motor toevallig? Denk wel dat ik je voorbij heb zien komen

Comment

• Is toch gewoon een foto van wooter zijn eigen camera, of ben ik mis??
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                    Dan was het toch niet in de buurt van de driehoek Rotterdam/Den Haag/Amsterdam.
                                    Vreemde driehoek heb jij daar.

Neen, was enkel rond Rotterdam.
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ne langbenige.

Comment

moest om 9h in evere zijn... vertrokken 6h30, niet op tijd geraakt (voor een rit die buiten de files slechts 1h01 duurt)
                                        Tsss, veels te laat vertrokken he man. Wij zoals gewoonlijk om 0540 vertrokken en om 0625 zaten we aan de afrit Evere.

En dan kunt ge bij ons op de bureau een koffieke drinken tot uw afspraak om 0900...er zijn zelfs paaseikes!
                                        Mijn Skoda

Comment

• ik had er rekening mee gehouden dat die 1h rijden tijdens de spits wel vlot kon uitlopen tot 2-2,5uur. maar dat was nog niet voldoende...
                                          k had zo een 30min verlies gerekent van aalst tot grootbijgaarden, en dan van GB tot vilvoorde ook een 30-40min extra vertraging meegerekend.
                                          ik vertrek thuis normaal om 5h10, ben om 5h35 in gent, om 5:55 aalst, 6h05 in GB, 6h20neem ik de afrit naar leuven en om 6h45ben ik op het werk in bevekom.

als ze dan afkomen dat ik om 9h in evere moet zijn, das totale ramp. gent zat al 45min vast, brusselse ring had paar defecte wagens (ene op linkse vak en andere op rechtse), machelen diene camion met tomaten omgevallen om 4h...

Comment

Working...
                                          X