Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Waze is al een dik jaar van heel goede kwaliteit... Al rijdende was ik nooit bezig met het 'netwerk' te verbeteren Dat spel komt zelf vragen of je in een file zit omdat je traag rijdt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
      Das gene van de fedpol, gewoon oranje helm volgens mij
      Als ik met mijne moto of otto onderweg ben krijg ik het schijt van die nepflikken op moto's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Als ik met mijne moto of otto onderweg ben krijg ik het schijt van die nepflikken op moto's.
        Ik laat me er ook door vangen hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
          Waze is al een dik jaar van heel goede kwaliteit... Al rijdende was ik nooit bezig met het 'netwerk' te verbeteren Dat spel komt zelf vragen of je in een file zit omdat je traag rijdt.
          Handig toch , zeker als je het vergeet te melden. Heeft mij ondertussen 's morgens al makkelijk 20-30 minuten in de ochtendspits bespaart!

Anyhow, on topic: mensen die hun lichten 's avonds niet aan doen zijn vandaag weer de ergernis vd dag.

Comment

• Dat ik nu ook derde vakrijders begin tegen te komen verdorie. Mannen die links blijven zonder dat er ook maar 1 voertuig rechts is en tjoeken aan 120. Heb het bij enen een tijdje in het oog gehouden, achterliggers pinkten op de duur, gingen langs rechts voorbij... wat een gedoe en gevaarlijke situaties dit veroorzaakt. Gegeven moment gaan er rechts voorbij, achter hem pinkt er enen, hij rijdt bruusk naar rechts, begint met zijn pinkers links en rechts te pinken om iets, ik weet niet wat, duidelijk te maken.
            Op de viervaksbaan in Zottegem ook, n'een Audi vanaf het begin tot het einde van die baan links op een 300 meter achter mij.

Comment

• Maak ik me niet meer druk in, heeft geen zin.

Ik steek voorbij waar er een gaatje is. Links of rechts het deert me niet (meer).

Ik boor niet in het gat, trek niet me de grootlichten.

Gewoon lekker zen. Op het vlak van rijvakkeuze heerst er totale wetteloosheid en ik pas me aan.

Opvallend is dat ongeveer 20% van de linksrijders gebaren maakt of de grootlichten trekt.

Ik ga er dus van uit dat ongeveer 1/5 van die "linksen" het doen om de zelfverklaarde "supercop" uit te hangen of om zijn medemens te koeioneren ........

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                Maak ik me niet meer druk in, heeft geen zin.

Ik steek voorbij waar er een gaatje is. Links of rechts het deert me niet (meer).

Ik boor niet in het gat, trek niet me de grootlichten.

Gewoon lekker zen. Op het vlak van rijvakkeuze heerst er totale wetteloosheid en ik pas me aan.

Opvallend is dat ongeveer 20% van de linksrijders gebaren maakt of de grootlichten trekt.

Ik ga er dus van uit dat ongeveer 1/5 van die "linksen" het doen om de zelfverklaarde "supercop" uit te hangen of om zijn medemens te koeioneren ........
                Ik redeneer en ervaar ook net hetzelfde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                  Handig toch , zeker als je het vergeet te melden. Heeft mij ondertussen 's morgens al makkelijk 20-30 minuten in de ochtendspits bespaart!

Anyhow, on topic: mensen die hun lichten 's avonds niet aan doen zijn vandaag weer de ergernis vd dag.
                  Of nog erger, hun mistlichten ( van 's ochtends ) laten aanstaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                    ja, ze houden u goed in de gaten in hun spiegel. t is niet dat ze u niet zagen komen.
                    van moment ge rechts voorbij wilt gaan, durven er soms al eens gas bijgeven dan (enigste moment dat ik met erger aan de zwakke acceleratie van de golf. geraak er niet voorbij dan).
                    in al die jaren op de baan heb ik het gewoon opgegeven nog snel te rijden en blijf ik gewoon tussen de vrachtwagens hangen. zolang je daar geen vrachtwagens ophoud (hoeveel keer ik er nu al autos zie taffelen aan 75-85km/h...), hedde daar minder problemen dan op de andere vakken.

Er zijn gewoon teveel autos op de baan. op bepaalde momenten denk ik toch dat km heffing wel iets zou uithalen. ook al is dit nadelig voor mij. het stoort me alleen dat de overheid de kassa laat rinkelen en mensen op kosten jaagt ipv de verkeersdoorstroming te verbeteren

Comment

• Vannacht was ik op de E40 en werd nogal serieus voorbij geknald door een A7. In z'n kielzog een volvo van de wegenpolitie. Die audi had dat dus totaal niet door en bleef maar lekker verder knallen. Tot ik in de verte de blauwe zwaailichten zag. Einde van de rit. Hihi.

's nachts neem ik dan de A12 richting antwerpen in de hoop eens een sprintje te kunnen trekken aan de meerdere verkeerslichten. Heb ik dus overal groen gehad.... Wat een teleurstelling.

Comment

• Het grote ergernis topic deel VII

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                        Vannacht was ik op de E40 en werd nogal serieus voorbij geknald door een A7. In z'n kielzog een volvo van de wegenpolitie. Die audi had dat dus totaal niet door en bleef maar lekker verder knallen. Tot ik in de verte de blauwe zwaailichten zag. Einde van de rit. Hihi.

's nachts neem ik dan de A12 richting antwerpen in de hoop eens een sprintje te kunnen trekken aan de meerdere verkeerslichten. Heb ik dus overal groen gehad.... Wat een teleurstelling.
                        Is 's nachts een zegen om te rijden op de A12 hé. 😁😉

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                          Vannacht was ik op de E40 en werd nogal serieus voorbij geknald door een A7. In z'n kielzog een volvo van de wegenpolitie. Die audi had dat dus totaal niet door en bleef maar lekker verder knallen. Tot ik in de verte de blauwe zwaailichten zag. Einde van de rit. Hihi.
                          zelf ooit voorgehad... 's nachts aan +200 op de E40 en dan kijk je gewoon voor je, niet wat er achter je gebeurd. het grappige is dat die flikken ook wel nog genieten van eens het pedaal volledig in te duwen op de snelweg
                          lets have some more member berries

Comment

Er zijn mij gisteren ook 2 zo'n A7's voorbijgevlogen op de E19, wel in de vroege avond. Die mogen dat, precies
                            autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                              ja, ze houden u goed in de gaten in hun spiegel. t is niet dat ze u niet zagen komen.
                              van moment ge rechts voorbij wilt gaan, durven er soms al eens gas bijgeven dan (enigste moment dat ik met erger aan de zwakke acceleratie van de golf. geraak er niet voorbij dan).
                              in al die jaren op de baan heb ik het gewoon opgegeven nog snel te rijden en blijf ik gewoon tussen de vrachtwagens hangen. zolang je daar geen vrachtwagens ophoud (hoeveel keer ik er nu al autos zie taffelen aan 75-85km/h...), hedde daar minder problemen dan op de andere vakken.

Er zijn gewoon teveel autos op de baan. op bepaalde momenten denk ik toch dat km heffing wel iets zou uithalen. ook al is dit nadelig voor mij. het stoort me alleen dat de overheid de kassa laat rinkelen en mensen op kosten jaagt ipv de verkeersdoorstroming te verbeteren
                              Je hebt inderdaad van die kwieten die dan gas gaan bijgeven en anderen die plots wel naar rechts kunnen!!??

Op dat moment dat ze gas bijgeven heb ik nog t meeste geniet van mijn motor..

In file / spits kan je inderdaad maar op een manier zen rijden en dat is tussen de vrachtwagens

Sent from my iPhone using Tapatalk
                              previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                              current : BMW 330D F30

Comment

Dat zal ik ook wel eens voorhebben, maar zolang niet > 160 = alles ok, behalve 250 euro lichter

Haha... Gij bent toch ne "sjarel" ze maar euhm zoveel auto's waar je tegen kan sprinten zijn er niet hoor.

Maar ik herken mij daar wel een beetje in..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                  zelf ooit voorgehad... 's nachts aan +200 op de E40 en dan kijk je gewoon voor je, niet wat er achter je gebeurd. het grappige is dat die flikken ook wel nog genieten van eens het pedaal volledig in te duwen op de snelweg
                                  Mja dan ben je toch sowieso rijbewijs kwijt? Onmiddellijk

Comment

• Autosnelweg tussen Jette en Lessen is hiervoor de max... Geen flikken, heel weinig verkeer, bijna geen flitsmogelijkheden, dan laten we Spacy gaan zulle. Ben met moeder overeengekomen dat zij het op haar zal pakken moesten ze me toch eens betrappen. Zie haar al staan, 83 jaar, een 200 per uur en uitleggen aan de politierechter dat ze niet doorhad dat ze snel reed lol... Of mag je je advocaat sturen eigenlijk? Dat zou haar geruster stellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                                      Mja dan ben je toch sowieso rijbewijs kwijt? Onmiddellijk

opnieuw mogen afleggen ja. is al paar jaar geleden ondertussen
                                      lets have some more member berries

Comment

• Soms lig je 's avonds of morgens in je bed en hoor je iemand in de straat (of buur) in z'n auto kruipen. Daarbij worden er dan gelijk zoveel deuren geopend en dicht gesmeten dat ge u soms afvraagt hoeveel deuren er aan die vent z'n auto zijn.

Comment

Is de A12, komende van Brussel, niet op bepaalde plaatsen beperkt tot 90?
                                          Ik vind het soms echt verwarrend om te weten of je daar nu 120 of 90 mag.
                                          Of is het enkel ter hoogte van de lichten.

Comment

Working...
                                          X