Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Deze morgen ene met een camionette (dan nog met grote reclame op) die bij iedereen in't gat kruipt (soms tot 1m aan 100km/u). Voortdurend slalommen, afsnijden,... met dit smerig weer.
    Als ik 'm in de file inhaal zie ik dat ie ook nog zijn gsm aan zijn oor heeft. Sommige mensen hebben echt geen besef van gevaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
      Bekijk zijn andere filmpjes eens, ik linkte gewoon naar dit filmpje omdat dat het eerste was dat ik tegenkwam
      Die mens heeft 3 saaie filmpjes gepost en doet nergens iets verkeerd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
        In de krant vandaag:

Daarnaast is er stilaan een consensus in de maak om ook op Vlaams niveau een taxshift door te voeren. Dat zou onder andere gaan over de kilometerheffing, de woonfiscaliteit en de verkeersbelasting.

Jawel. De Vlaamse overheid, die alles duidelijk beter doet, gaat ons nogmaals droog in de... Nemen.
        Tja, ze worden droog in de ... genomen door de federale overheid .

Er zijn overal tekorten, wat had ge verwacht? Dat ze cadeaus gingen uitdelen?

Comment

• geniaal he den hete pappat doorschuiven

ieder krijgt waarvoor hij zogezegd heeft gestemd

Comment

• vanmorgen een paar ergernissen

-door de zware regen, en de verlichting die uitstaat, zie je op grote stukken autosnelweg totaal geen wegmarkering meer. en al zeker niet meer als er een paar 100meter verder 2 vrachtwagens naast elkaar hangen
            -blijkbaar vind iedereen dat ze voorrang krijgen als ze hun pinker aanzetten. verschillende keren gemerkt deze morgen.
            zo kwamen er in aalst een 5tal voertuigen de oprit op. maar allemaal vlak achter elkaar. beseffen die dan niet dat je niet ineens met 5autos tegelijk kan invoegen.
            ik zat op rechtse vak, een camionette met grote aanhanger zat op middenvak, dus kon niet uitwijken. een volvo vond niet beter dan gewoon zijn pinker op te zetten en maar in te voegen. da heeft daar geen meter gescheeld of ik zat er tegen. zo een moment dat je de volvo ziet naderen, en je moet geleidelijk remkracht opbouwen om niet te schuiven. terwijl alles in je lichaam zegt om die pedaal op de grond te stampen...
            een 2de was op de ring om naar de E40 voor leuven te gaan. dat welbekende stuk daar. dat is daar een heel stuk doorlopende lijn, maar wel dat ze van de oprit de ring opkunnen. die voor mij gaat de ring op, ik ga rechtdoor naar leuven. van moment die volle lijn naar stippellijn gaat, beslist er ene om dan maar DIRECT uit te wijken zonder kijken of daar autos zijn. ge hebt daar verdorie een paar 100meter om van strook te veranderen, maar blijkbaar moet iedereen dat op die eerste 2meter doen. ik vol in de remmen, en uitwijken naar rechtervak, gaat diene andere ook niet direct naar rechts... ik moet toch weer een dikke pickup hebben. zo een klein golfke is veel te gevaarlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
              Tja, ze worden droog in de ... genomen door de federale overheid .

Er zijn overal tekorten, wat had ge verwacht? Dat ze cadeaus gingen uitdelen?
              Tjah de toegenomen regionalisering kost handenvol geld. Voor wat? Op termijn een onafhankelijk vlaanderen? Een nietszeggend lapje zure grond? Al die gemeenschappen met elk hun eigen regeringen en instellingen afschaffen en terug 1 België.

Zowel Nederland als Duitsland hebben de kilometerheffing voor personenwagens onderzocht én afgevoerd. Maar nee. De bende debielen gaat het hier ook eens proberen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
                Die mens heeft 3 saaie filmpjes gepost en doet nergens iets verkeerd...
                Zijn Engels kan misschien wat beter ... Is 'door' in het Engels nu weer 'true' of 'thrue'?

Maar uitlokken zie ik 'm inderdaad nergens doen.
                Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• true = waar
                  thrue bestaat niet meer
                  through = door (thru wordt soms als verkorting gebruikt)

Comment

Tjah de toegenomen regionalisering kost handenvol geld. Voor wat? Op termijn een onafhankelijk vlaanderen? Een nietszeggend lapje zure grond? Al die gemeenschappen met elk hun eigen regeringen en instellingen afschaffen en terug 1 België.

Zowel Nederland als Duitsland hebben de kilometerheffing voor personenwagens onderzocht én afgevoerd. Maar nee. De bende debielen gaat het hier ook eens proberen.
                    Dat is gewoonweg niet meer mogelijk, ik begrijp niet iemand rationeel nog met zoiets afkomt.

Sinds 1980 heeft men stelselmatig de opdeling van het land via de verschillende staatshervormingen bewerkstelligd via de opsplitings in gemeenschappen en gewesten. Beleid specifiek op maat van de geweten heeft ook veel voordeel gehad Dit proces zet zich gewoon geleidelijk verder.

We kunnen gewoon niet meer terug en ik ben ervan overtuigd dat niemand ook meer echt terug wil. Daardoor zijn de gemeenschappen gewoon tever uit elkaar gegroeid. Maar ten dele is dit gewoon een natuurlijk proces, los van ieders politiek standunt.

Comment

En natuurlijk een paar dure studies bestellen bij 'bevriende' bedrijven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                        Dat is gewoonweg niet meer mogelijk, ik begrijp niet iemand rationeel nog met zoiets afkomt.

Sinds 1980 heeft men stelselmatig de opdeling van het land via de verschillende staatshervormingen bewerkstelligd via de opsplitings in gemeenschappen en gewesten. Beleid specifiek op maat van de geweten heeft ook veel voordeel gehad Dit proces zet zich gewoon geleidelijk verder.

We kunnen gewoon niet meer terug en ik ben ervan overtuigd dat niemand ook meer echt terug wil. Daardoor zijn de gemeenschappen gewoon tever uit elkaar gegroeid. Maar ten dele is dit gewoon een natuurlijk proces, los van ieders politiek standunt.
                        Dat over terug naar 1 België is idd een utopie, maar dat het handenvol geld kost, is een terechte opmerking. Federale inspectiediensten met federale dienst administratieve geldboeten. Dus ook Vlaamse (en Waalse en Brussel hoofdstedelijk) met elk ook hun eigen dienst administratieve geldboeten. Slechts een klein voorbeeldje van de idiote verkwisting van regionalisering.

Comment

Dat over terug naar 1 België is idd een utopie, maar dat het handenvol geld kost, is een terechte opmerking. Federale inspectiediensten met federale dienst administratieve geldboeten. Dus ook Vlaamse (en Waalse en Brussel hoofdstedelijk) met elk ook hun eigen dienst administratieve geldboeten. Slechts een klein voorbeeldje van de idiote verkwisting van regionalisering.
                          Waar zit de geldverkwisting?

Als ieder niveau (federaal/regionaal) administratieve boetes mag uitdelen voor die domeinen die tot zijn bevoegdheid behoren, dan zie ik niet waar het probleem is.

Dat de staatsopdeling nodeloos complex is gemaakt (zoals bv. onderscheid gemeenschappen/gewesten) is zeker juist, en dat kost geld, maar ja, dat is nu eenmaal de manier waarop het Belgisch compromis bereikt wordt.

Zo heeft men in Vlaanderen 1 regering, die zowel de gemeenschapsbevoegdheden als gewestgevoegdheden behandelt door dezelfde groep ministers, terwijl er in Wallonië 2 regeringen zijn, 1 voor de gemeenschapsbevoegdheden en 1 voor de gewestbevoegdheden (dus 2 regionale premiers en hoop extra ministers). Ten dele is het zo complex en kostelijk als men het zelf maakt.

Comment

• Kortom, regionalisering heeft het gewoon in de hand gewerkt. In belgie heeft men sowieso al de gewoonte om alles nodeloos complex te maken.

Comment

• Deze morgen het (bijna) aan de stok gehad met een opgefokte debiel. Gast beslist om voor mijn neus een u-turn te maken waardoor ik in de remmen moet. Dan bijna nog eens in flank te rijden omdat het rechtervak blijkbaar niet goed genoeg was waardoor ik een stuk over het vak van de tegenliggers moet. Ik doe teken van 'zijde zot' en die begint te flippen. Ineens begint die te volgen, te bumperkleven en agressieve gebaren te maken met de laptop open voor zijn neus . Gelukkig ken ik mijn weg in mijn stad en heb ik me kunnen losrijden.
                              1976 Porsche 924 (verkocht)
                              2006 BMW Z4 2.2 (verkocht)
                              2011 Volvo V60 T6 AWD
                              2004 Mercedes Vito 115 CDI lichte vracht (werkbeest)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                                vanmorgen een paar ergernissen

-door de zware regen, en de verlichting die uitstaat, zie je op grote stukken autosnelweg totaal geen wegmarkering meer. en al zeker niet meer als er een paar 100meter verder 2 vrachtwagens naast elkaar hangen
                                Ik snap niet dat het zo moeilijk is om zoals in onze buurlanden (of toch zeker Frankrijk) reflecterende verf te gebruiken op de baan. Het verschil in zicht dat dit maakt is 100 keer beter. Ik heb al op stukken weg gereden in het pikkendonker met xenon lichten aan waar je nog de lijnen niet kan zien gewoon omdat ze zo slecht zijn. Ik snap echt niet wat er zo moeilijk aan is om dit bij AWV erdoor te stampen.

Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
                                Zijn Engels kan misschien wat beter ... Is 'door' in het Engels nu weer 'true' of 'thrue'?
                                Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten

Maar uitlokken zie ik 'm inderdaad nergens doen.

Dan moet ik de verkeerde persoon voorhebben. Ik dacht dat hij het was, maar dan ben ik blijkbaar mis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wollie Bekijk Berichten
                                  Deze morgen het (bijna) aan de stok gehad met een opgefokte debiel. Gast beslist om voor mijn neus een u-turn te maken waardoor ik in de remmen moet. Dan bijna nog eens in flank te rijden omdat het rechtervak blijkbaar niet goed genoeg was waardoor ik een stuk over het vak van de tegenliggers moet. Ik doe teken van 'zijde zot' en die begint te flippen. Ineens begint die te volgen, te bumperkleven en agressieve gebaren te maken met de laptop open voor zijn neus . Gelukkig ken ik mijn weg in mijn stad en heb ik me kunnen losrijden.
                                  Je hebt duidelijk z'n league of Legends spel om zeep geholpen.

Comment

• Deze morgend, auto's zonder licht waardoor je ze bijna niet zag rijden.
                                    Auto's die amper 60 reden op de N80 waardoor ze werden voorbij gestoken door vrachtwagens en daardoor al het verkeer werd opgehouden.
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Je hebt duidelijk z'n league of Legends spel om zeep geholpen.
                                      Na de klachtenbrief aan zijn firma (reed met een camionette) heb ik hopelijk nog meer om zeep geholpen.
                                      1976 Porsche 924 (verkocht)
                                      2006 BMW Z4 2.2 (verkocht)
                                      2011 Volvo V60 T6 AWD
                                      2004 Mercedes Vito 115 CDI lichte vracht (werkbeest)

Comment

• die camionetten he... schakelt volgens mij het verstand uit wanneer ze er in kruipen. deze morgen ook 1 zien zigzaggen van uiterst rechts naar uiterst links en dan maar proberen op het middenvak te blijven... ondertussen bezig een sigaret aan het rollen
                                        lets have some more member berries

Comment

Da is.

Wij moeten op kantoor x € naar de federale sturen en x € naar vlaanderen waar dat eerste federaal was.

En bij vlaanderen is het allemaal nieuw en kunnen ze nie volgen
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X