Oorspronkelijk geplaatst door Doa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1976 Porsche 924 (verkocht)
2006 BMW Z4 2.2 (verkocht)
2011 Volvo V60 T6 AWD
2004 Mercedes Vito 115 CDI lichte vracht (werkbeest)
-
Ik rij met een camionette juist rustiger en let meer op dan met de auto...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenDan zijt ge een uitzondering.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenDan zijt ge een uitzondering.
Zo'n klassieker, rond 1600 op de autostrades vanuit Brussel of A'pen terug naar den Limburg , tegen 150 - 160 met een overladen werfcamionet waar de kruiwagen in de laadbak ligt te springen, met de halve liter Jupke in de rechterhand, en de saf in de linker...en natuurlijk gatboren bij alles en iedereen...Last edited by TooTall; 03/04/2015, 16:31.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk BerichtenMet een camionette of hoge auto heb je al sneller de neiging om korter op de bumper te hangen omdat je een goed overzicht hebt van het verkeer.
Comment
-
Fietsers die voorang pakken terwijl ze ergeen hebben, staan duidelijk haaietanden aan het fietspad. Wat gebeurd er eigl als ge er eentje opschept? Zeit wel in u recht maarja met die zever van zwakke weggebruiker..2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
En wat als ik schade heb aan de auto. Wordt ik daarvoor vergoed of moet dat van die fietser komen?
Niet dat ik opzetelijk eentje ga aanrijden maar het heeftal paar keer niet veel gescheelt.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
-
De zwakke weggebruiker - in grote lijnen de voetgangers, fietsers en passagiers - en zijn rechthebbenden moeten geen fout van de bestuurder bewijzen om alle schade als gevolg van de lichamelijke letsels vergoed te zien. Dit is het no-fault principe.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenomg dus als er ene een nieuwe fiets wil smijt die zichzelf maar eens voor een auto en tis gebakken.
Comment
Comment