Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
    die camionetten he... schakelt volgens mij het verstand uit wanneer ze er in kruipen. deze morgen ook 1 zien zigzaggen van uiterst rechts naar uiterst links en dan maar proberen op het middenvak te blijven... ondertussen bezig een sigaret aan het rollen
    Ik heb persoonlijk buiten deze nog niet zo'n slechte ervaring met camionetten of camions. Meestal zijn het Audi's, jonge gasten in een golf en Ford econetik rijders bij mij.
    1976 Porsche 924 (verkocht)
    2006 BMW Z4 2.2 (verkocht)
    2011 Volvo V60 T6 AWD
    2004 Mercedes Vito 115 CDI lichte vracht (werkbeest)

Comment

• Ik rij met een camionette juist rustiger en let meer op dan met de auto...
      VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Dan zijt ge een uitzondering.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
          Dan zijt ge een uitzondering.
          Een camionette rijdt toch anders dan een auto.. vangt meer zijwind, gedrag is anders. Breder/langer dan een auto.. tzal aan mij liggen.
          VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Weet ik, maar blijkbaar zijn een hoop bestuurders van camionetten zich daar niet van bewust.

Comment

• Met een camionette of hoge auto heb je al sneller de neiging om korter op de bumper te hangen omdat je een goed overzicht hebt van het verkeer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                Dan zijt ge een uitzondering.
                x2

Zo'n klassieker, rond 1600 op de autostrades vanuit Brussel of A'pen terug naar den Limburg , tegen 150 - 160 met een overladen werfcamionet waar de kruiwagen in de laadbak ligt te springen, met de halve liter Jupke in de rechterhand, en de saf in de linker...en natuurlijk gatboren bij alles en iedereen...
                Last edited by TooTall; 03/04/2015, 16:31.
                Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
                  Met een camionette of hoge auto heb je al sneller de neiging om korter op de bumper te hangen omdat je een goed overzicht hebt van het verkeer.
                  Als je goed overzicht wil ga je toch net meer afstand houden?

Comment

• Fietsers die voorang pakken terwijl ze ergeen hebben, staan duidelijk haaietanden aan het fietspad. Wat gebeurd er eigl als ge er eentje opschept? Zeit wel in u recht maarja met die zever van zwakke weggebruiker..
                    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• de fietser wordt vergoed maar het heeft geen impact op jouw premie

Comment

• En wat als ik schade heb aan de auto. Wordt ik daarvoor vergoed of moet dat van die fietser komen?

Niet dat ik opzetelijk eentje ga aanrijden maar het heeftal paar keer niet veel gescheelt.
                        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• jouw schade moet in dat geval door de fietser worden vergoed

Comment

• en waarom zou die fietser vergoed moeten worden in zo'n geval?
                            lets have some more member berries

Comment

• door art 29 bis

Comment

• De zwakke weggebruiker - in grote lijnen de voetgangers, fietsers en passagiers - en zijn rechthebbenden moeten geen fout van de bestuurder bewijzen om alle schade als gevolg van de lichamelijke letsels vergoed te zien. Dit is het no-fault principe.
                                omg dus als er ene een nieuwe fiets wil smijt die zichzelf maar eens voor een auto en tis gebakken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                  omg dus als er ene een nieuwe fiets wil smijt die zichzelf maar eens voor een auto en tis gebakken.
                                  Hopende dat enkel je fiets beschadigd geraakt natuurlijk lol.

Comment

• als het ooit zo ver komt dat ik een aanrijding met een fietser heb zorg ik er wel voor dat er meer dan dat kapot is. dan hoeven ze eigenlijk niet eens meer een nieuwe fiets te betalen

Comment

• Lekkere reactie.

Comment

• road rage!

Comment

• de brusselse ring zal straks weer een PITA worden

Comment

Working...
                                          X