Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
    Afspraak bij Auto5 om 17u.
    Ga om 16u55 binnen.
    "Dat is voor de lichten zeker? Mag ik uw sleutel dan meneer"
    *ik geef men sleutel*
    "Dat zal dan rond kwart voor zes zijn hè, volgende"

Voor gewoon eens met nen bak voor men lichten te passeren en wat aan te passen... man man man.
    Dus 3 kwartier wachten. Wat betekent dan een afspraak om 17u........
    Die 5 staat duidelijk niet voor 5 minuutjes wachten.

Comment

• ik rij daarstraks 75 op baan 70, komt er een trienemie met x3 mij inhalen om 200m verderop links te willen afslaan terwijl ze uiteraard niet door kan omwille vh tegenovergestelde verkeer. Verkeer werd herleid tot 0kmu! Dan sta ik op mijn claxon met goed en slecht been!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door den borre Bekijk Berichten
        ik rij daarstraks 75 op baan 70, komt er een trienemie met x3 mij inhalen om 200m verderop links te willen afslaan terwijl ze uiteraard niet door kan omwille vh tegenovergestelde verkeer. Verkeer werd herleid tot 0kmu! Dan sta ik op mijn claxon met goed en slecht been!
        Bijzonder hatelijk gedrag idd.

Comment

ik rij daarstraks 75 op baan 70, komt er een trienemie met x3 mij inhalen om 200m verderop links te willen afslaan terwijl ze uiteraard niet door kan omwille vh tegenovergestelde verkeer. Verkeer werd herleid tot 0kmu! Dan sta ik op mijn claxon met goed en slecht been!
          Op de snelweg heb je dat ook wel eens voor.

Je rijdt gewoon op je gemak op het rechtervak, nadert een afrit en er komt er één net voor je inschuiven om de afrit te nemen, en staat direct op de rem omdat de voorliggers die ook afrijden ook op de rem gaan.

Vaak is er voldoende ruimte achter je.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
            Die 5 staat duidelijk niet voor 5 minuutjes wachten.
            Dat is het gemiddelde aantal punten dat de werknemers behaalden op school per test. Normaal ging het auto 50 noemen maar dat bekt niet zo

Comment

• We rijden met 3 een rotonde uit van een enkele naar 2 rijstroken, de eerste 2 voegen rechts in en ik als laatste begin in te halen.
              Tot de 2de het in zijn krammen krijgt om ook even terug voor mij in te snijden, een snelle stoot op de remmen zorgt ervoor dat ik er niet tegen zit.
              Hij gaat aan de kant maar blijft op de gas duwen, toch wil ik er even langs rijden om mijn claxon te laten horen, zeker omdat hij zijn ruit open had staan.
              Resultaat: een kwade bestuurder en ik heb eens goed kunnen lachen.

Comment

• Op ronde punten verlies ik altijd met mijn spacy....Ik hou me rechts

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                  Op ronde punten verlies ik altijd met mijn spacy....Ik hou me rechts
                  Weggedrag van een dweil

Comment

• 2 grote ergernissen:

(1) mensen met ne cabrio die met het weer van de laatste dagen met hun dak DICHT rijden! Onbegrijpelijk, zou voor mijn part celstraf op mogen staan...

(2) het feit dat ik GEEN Porsche Boxster (Spyder) bezit met zo'n weer!

Comment

Ja verdorie dat was het.... Kom ik afgereden en staan langs de overkant op het voorsorteringsvak twee mastodonten van die firma. Kerel ziet me duidelijk afkomen, hij kijkt bij wijze van spreken recht in mijn ogen en rijdt gewoon door. Met hard te remmen had ik gedaan. Kraanman die erachter reed vond het dan nog eens nodig om tot vlak tegen mijn auto te rijden. Had echt wel eens een woordje willen spreken met die gasten. Ze reden een smalle weg in waar ik hen net voorbij kon. Ben hen overgegaan en bedoeling was om gewoon te stoppen tot die kerel uitstapte. Maar ja, vrouwmens zat er bij. Zou wel geen andere weggebruikers gehinderd hebben..
                      Wel, wel, wel DHL ik dacht dat volgens jou medeweggebruikers altijd de fouten van andere bestuurders moesten oplossen, die bestuurder had oogcontact met jou gezocht (net als een voetganger) en dacht dat jij ging stoppen voor hem (wat je uiteindelijk ook deed), hij maakte een fout jij loste het op dus wat is het probleem? Je bent geërgerd als medeweggebruikers jouw fouten niet oplossen maar als jij hun fouten moet oplossen ben je ook geërgerd
                      Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Omdat het verdomme ne dikken klootzak was die arrogant was en dacht de king of the road te zijn van boven in zijn cabine. Gewoon arrogant doorrijden en zeggen dat de tegenligger wel zal stoppen. Moest verdorie hard remmen.
                        Als gij dat een fout noemt weet ik niet hoe uw weggedrag is zulle. Dus bij oogcontact ga jij ervan uit dat je voorrang hebt...? Slim zulle... Dan stopte gij aan elke zijbaan als ze naar u kijken of wat? Wreed chauffeurke gij.
                        Ma ja, ik begrijp w frustratie wel en weet waarop je doelt... natrappen vanachter uw toetsenbord dus.

Comment

Weggedrag van een dweil
                          Borre... opletten zulle maat. Als ge beter zijt, kom ik u halen

Comment

• in bebouwde kom voorliggers hebben die te dicht op hun voorligger rijden en daardoor elke 2 seconden op hun rempedaal moeten gaan duwen...
                            lets have some more member berries

Comment

• Niet alleen in de bebouwde kom, maar ook op gewestwegen en snelwegen... Niks zo irritant om daar achter te rijden. je denkt altijd dat er effectief geremd wordt.

Comment

Omdat het verdomme ne dikken klootzak was die arrogant was en dacht de king of the road te zijn van boven in zijn cabine. Gewoon arrogant doorrijden en zeggen dat de tegenligger wel zal stoppen. Moest verdorie hard remmen.
                                Als gij dat een fout noemt weet ik niet hoe uw weggedrag is zulle. Dus bij oogcontact ga jij ervan uit dat je voorrang hebt...? Slim zulle... Dan stopte gij aan elke zijbaan als ze naar u kijken of wat? Wreed chauffeurke gij.
                                Ma ja, ik begrijp w frustratie wel en weet waarop je doelt... natrappen vanachter uw toetsenbord dus.
                                LOL natrappen noem jij dat, ik zou eerder zeggen dat dit schrijven is wat ik laatste keer ook geschreven heb, iedereen kan fouten maken (mezelf dus inclusief, en ik ben de eerste om dit toe te geven, en ik ben blij dat een ander het dan oplost als ik onverhoopt een fout maak). Waar ik op doelde was die vrachtwagenbestuurder mag blij zijn dat jij zijn fout zo goed hebt kunnen oplossen, (ahja want gezien ik volgens jou toch zo'n slechte chauffeur ben zou ik het waarschijnlijk niet gekund hebben, ik zal het zelf maar schrijven scheelt jou weer wat typwerk), anders had er ongetwijfeld een ongeval gevolgd, mocht de verzekering jou een nieuwe Espace betalen en zou hij waarschijnlijk ook nog eens op het matje geroepen zijn eerst bij zijn werkgever en in het slechtste geval zelfs bij de rechtbank. Jij noemt die bestuurder "ne dikken klootzak die arrogant was", wat zijn gedrag zoals jij het hier voorstelt inderdaad doet vermoeden, maar jouw gedrag (inhalen waar je geen overzicht hebt aan snelheden ver boven de toegelaten limiet) noem je een fout (of een stoot) en moet je volgens jou wel kunnen verwachten dat anderen het dan maar oplossen.
                                En weet je wat er nu nog het leukste aan was, dat jij je weeral eens kon ergeren (aan mijn gedrag nu) terwijl het voor mij enkel een leuk verzetje was...
                                Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
                                  2 grote ergernissen:

(1) mensen met ne cabrio die met het weer van de laatste dagen met hun dak DICHT rijden! Onbegrijpelijk, zou voor mijn part celstraf op mogen staan...

(2) het feit dat ik GEEN Porsche Boxster (Spyder) bezit met zo'n weer!
                                  Haha, stiekem een reden om geen cabrio te willen hebben als daily... die verplichting om dat dak neer te halen altijd.

Comment

• 96gr... ge zijt ne zagevent man. En altijd maar blijven lullen om het laatste woord te hebben. Ga je gang met nog een repliek maar ik negeer je. Zijn interessantere mensen om mee te communiceren.

Comment

• een paar kleine & 1 grote ergernis. Eerst de kleintjes:
                                      • [*=1]witte camionetten die eerst 90 op het middenvak rijden, ik haal in en dan beslissen dat ze toch maar 140 gaan rijden. zo een keer of 5 (E19 tussen Mechelen-zuid & de Craeybeckx; gelieve bij de volgende aankoop of een CC of een begrenzer in u bestelling op te nemen!
                                        [*=1]witte camionette die op het moment dat je ze wil inhalen beslist: "gho 100 lijkt me toch te traag, ik ga 130 rijden", oké voeg terug in om nog geen 100m toch maar in te halen want terug 100 aan het rijden.
                                        [*=1]jongedame die een oprit neemt, uiterst links gaat rijden om daar niet meer weg te gaan. En als je dan uiteindelijk inhaalt (zoals het hoort!)nog durven beweren dat ik de zot ben...
                                        [*=1]aan de Luxemburgse Peugeot 3008 gelieve afstand te houden van u voorganger en dus niet om de 2 sec op u rem te gaan staan. man man een schoolvoorbeeld van: hoe creëer ik file...

en dan mijn grote ergernis & tevens goorste:
                                      een auto noch de straat of gelijk wel openbaar domein dient om bespuwd te worden! dat is het goorste wat ik al gezien heb... Moest u een afkeer hebben van lease wagens, of misschien jaloers op mijn simpele Audi (een A3 geen zotte A6 3,0l met alles op en aan) gelieve dit dan gewoon te melden. We kunnen er nog een leuke discussie van maken. Maar ga alstublieft mijn auto niet bevuilen... zo kan ik mijn dag veel leuker beginnen en hoef ik niet eerst te poetsen. alvast bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PiTTbuLL003 Bekijk Berichten
                                        en dan mijn grote ergernis & tevens goorste:
                                        een auto noch de straat of gelijk wel openbaar domein dient om bespuwd te worden! dat is het goorste wat ik al gezien heb... Moest u een afkeer hebben van lease wagens, of misschien jaloers op mijn simpele Audi (een A3 geen zotte A6 3,0l met alles op en aan) gelieve dit dan gewoon te melden. We kunnen er nog een leuke discussie van maken. Maar ga alstublieft mijn auto niet bevuilen... zo kan ik mijn dag veel leuker beginnen en hoef ik niet eerst te poetsen. alvast bedankt!

Gadverdamme!

Comment

• Wees in feite nog blij dat het 'maar' bespuwen was... Voor het zelfde geld hadden ze hun jaloersheid geuit in een paar krassen in je wagen. Snap niet waarom sommigen niet het minste respect opbrengen voor de zaken van iemand anders. Ik ben blij dat ik nu in een deelgemeente woon en mijn wagen ver van straat parkeer. Mijnen thuis was in het stad zelf en daar was regelmatig wel eens vandalisme. Een ruit ingegooid, hele straat de banden kant trottoir kapot gestoken, antenne gepikt, embleem gepikt,... En da's dan nog een kleine stad, moet niet vragen hoe het eraan toegaat in sommige buurten van grootsteden.

Comment

Working...
                                          X