Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ergernis sinds geruime tijd : tv programma's waar ze duidelijk fouten in beeld brengen, mistlichten, geen knipperlichten, geen gordel, dit zowel in binnelandse als buitenlandse fictie maar ook in nieuws en andere informatieve prog's
    het goede vb geven ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
      Wees in feite nog blij dat het 'maar' bespuwen was... Voor het zelfde geld hadden ze hun jaloersheid geuit in een paar krassen in je wagen. Snap niet waarom sommigen niet het minste respect opbrengen voor de zaken van iemand anders. Ik ben blij dat ik nu in een deelgemeente woon en mijn wagen ver van straat parkeer. Mijnen thuis was in het stad zelf en daar was regelmatig wel eens vandalisme. Een ruit ingegooid, hele straat de banden kant trottoir kapot gestoken, antenne gepikt, embleem gepikt,... En da's dan nog een kleine stad, moet niet vragen hoe het eraan toegaat in sommige buurten van grootsteden.
      Geburen kwamen gisteren zeggen dat ze voor de 3de keer hun krassen laten herstellen op 6maanden... op het plaatske waar ik vroeger ook altijd stond. Ben ook blij dat ik sinds 1.5j ook een oprit heb...

Comment

• ze hadden eens 1 keer een pizza over mijn auto gesmeerd, ik denk niet dat het wat persoonlijks was...ik heb er zelf nix van gemerkt want de buurvrouw had het allemaal opgekuist

Comment

• Bij mij een paar jaar terug koplampen en achterlichten kapot geklopt. Weet nog altijd niet wie en waarom. Jaloezie kan het niet geweest zijn, was nog met mijne aftandse Ford Mondeo

Comment

• Ge hoort zelfs dat bepaalde jonge gasten het stoer vinden om over de geparkeerde auto's te lopen... Volgens mij heb je daar altijd schade van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
              Ge hoort zelfs dat bepaalde jonge gasten het stoer vinden om over de geparkeerde auto's te lopen... Volgens mij heb je daar altijd schade van.
              Veel soepe in giesbaargen dikken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                ze hadden eens 1 keer een pizza over mijn auto gesmeerd, ik denk niet dat het wat persoonlijks was...ik heb er zelf nix van gemerkt want de buurvrouw had het allemaal opgekuist
                is misschien ook gewoon nooit gebeurd en wou ze je een bloemetje of een etentje afluizen
                2.0 JTDm

Comment

• tis een schatje maar geen gmilf

Comment

• Ah ge weet het toch en het verbetert er niet op. Flikken weten niet waar eerst op te treden tegen drugs en zo. Vandalisme is bijzaak. Als ik me mijne fiets ga rijden langs de Dender zijn er bepaalde plaatsen waar de geur van de natuur volledig overtroffen wordt door ne wietgeur. Ouwe menskens (en sommige jonge mensen) durven er al niet meer gaan wandelen of fietsen bij valavond.

Comment

• zeg, een beetje wiet...gij zit wel aan de mdma

Comment

• mdma is niet verslavend he bobo. ken uw drugs :p
                        lets have some more member berries

Comment

• wiet net als mdma zijn psychisch verslavend, itt onze nationale trots die wordt getolereerd en daarbij ook fysiek erg verslavend is en je lichaam verwoest

Comment

• nog zoiets, mensen steigeren als ze over speed horen, maar ondertussen geven ze hun kroost wel ritalin

Comment

wiet net als mdma zijn psychisch verslavend, itt onze nationale trots die wordt getolereerd en daarbij ook fysiek erg verslavend is en je lichaam verwoest
                              Denk nochtans dat de opinie over wiet toch serieus aan het veranderen is de laatste tijd.

Het is nu duidelijk dat lange termijngebruik van wiet ernstige psychologische invloed kan hebben.

Ook is geweten dat hedendaagse wiet een hogere THC waarde heeft dan vroeger, en dus schadelijker is.

Comment

• in be mss, omdat de janssens farmaceutica's nog stevige voet aan grond hebben

remember the war on drugs in usa...die is helemaal gaan liggen ivm wiet

nou goed is het natuurlijk hemaal niet en zeker niet voor jonge mensen, maar er is nog geen mens aan een overdosis thc gestorven

Comment

• ik zou er zelfs mee geholpen kunnen worden omdat dit de celdeling kan vertragen...

Comment

nog zoiets, mensen steigeren als ze over speed horen, maar ondertussen geven ze hun kroost wel ritalin
                                    Scholen willen de perfecte kinderen naar het middelbaar sturen, ze hebben meestal niet de tijd die er vroeger was om een probleemkind aan te pakken zoals het hoort. Bij 2vd 3 kinderen van ons is er voor verschillende redenen gedragswijzigende medicatie voorgesteld. Niet mogelijk voor ons! Mss wel voor anderen, omdat zij er mss meer last van hebben. Wij hebben meer tijd voor onze kinderen gemaakt en hun hun moeilijkere momenten zelf mee laten oplossen. En dat gaat met vallen en opstaan. Niemand is perfekt! En kijk eens in je omgeving... er zullen er genoeg zijn die ernstig bepaald trekjes hebben waar niet iedereen mee overweg kan, maar zijn dit rampen?
                                    Zonder te willen kwetsen, maar hoeveel van die problemen werken we niet zelf in de hand door met zijn beiden fulltime te gaan werken wanneer kinderen hun ouders nodig hebben? Beiden komen om 18u thuis, die kinderen zijn al van 07u in de opvang en dus moe en lastig, maar ook de ouders zijn moe en lastig. Blijft niet goedkomen..
                                    Wij hebben er toen voor gekozen max 1,5job in het gezin te hebben, zodat er voor en na de school altijd iemand is om hen op te vangen. Ja, maar de huishuur, hoor ik dan... Er is niemand verplicht zich een te duur huis te kopen, hé! En hoe meer mensen op deze manier nadenken, hoe betaalbaarder de huizen terug gaan zijn en minder probleemkinderen er ontstaan.
                                    Geef mij argumenten dat ik verkeerd ben...

Comment

• ge zijt ni verkeerd en als kinderen met medicatie mee geholpen zijn, zoveel te beter...het gaat mij er maar over hoe mensen tov dingen staan
                                      mijn broer zijn oudste vraagt zelf achter zijn pil, de zoon van een vriendin wou de ritalin niet meer nemen - ook goed, des te beter zelfs

maar ik heb broere al meermaals gevraagd zelf eens een ritalin te nemen, zodat hij weet en ervaart wat hij in zijn kind in zijn lichaam duwt...en dat durft ie niet

Comment

• juist! Terwijl sommigen in het verkeer best ook eerst eentje nemen!
                                        Ik persoonlijk denk dat je 8vd 10 kids kan helpen zonder medicatie. Als 1 van mijn kinderen stevige hoofdpijn of buikpijn heeft, geven wij hen iets om het op te lossen en dan gaat het beter. Een "druk" kind krijgt bv rilatine en voelt zich daardoor beter en gaat er de volgende keer idd mss zelf achter vragen. Net zoals mijn kinderen, wanneer ze zich terug iets minder voelen.
                                        Ach! Het is ne moeilijke! Ik ben geen dokter, maar indien we tijd kunnen maken om problemen op te lossen...

Comment

ge zijt ni verkeerd en als kinderen met medicatie mee geholpen zijn, zoveel te beter...het gaat mij er maar over hoe mensen tov dingen staan
                                          mijn broer zijn oudste vraagt zelf achter zijn pil, de zoon van een vriendin wou de ritalin niet meer nemen - ook goed, des te beter zelfs

maar ik heb broere al meermaals gevraagd zelf eens een ritalin te nemen, zodat hij weet en ervaart wat hij in zijn kind in zijn lichaam duwt...en dat durft ie niet
                                          En gelijk heeft hij, welk doel zou dat hebben, als je geen adhd hebt heeft dit een ander effect, dus je bewijst daar niets mee...

btw, lees eens de bijsluiter van gelijk welk medicijn, lijkt altijd een horrorverhaal...

Comment

Working...
                                          X