Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
    Ja en daarstraks reed ik achter een wagen waar GEEN stoplicht van werkte (probeerde die mens erop attent te maken maar hij had het niet door). Moeten we die ook allemaal de pers indrukken? Gewoon correcte/werkende lampjes steken lijkt mij efficiënter.
    Die zal dat waarschijnlijk niet beseffen, dat is iets anders dan moedwillig de veiligheid van anderen in gevaar brengen, dus met voorbedachte rade in 't geval van die klojo waar ik over spreek.
    BMW 420dA : >>>

Comment

• Net achter een oetlul gereden in een A4. Ik nader hem op een lege baan. Toegelaten snelheid 70, meneer op zijn gemak 40 aan het rijden. Toen ik nog meer dan 50m achter hem zat, was hij al teken aan het doen dat ik zot was en zijn remmen aan het testen. Ik had veel zin om er voor te gaan rijden aan 20 en teken te doen dat hij te rap reed. Maar kon mij toch bedwingen. Ben er zeker van dat hij er op zat te wachten om iemand te kunnen pesten. Ik snap niet dat je daarvoor om 6u de baan op gaat.

Comment

• heb de laatste dagen een pak km's gedaan en heb toch een paar dingen gemerkt.
        -veel mensen rijden aan een constante snelheid, je naderd die, zet pinker op om die voorbij te gaan en ineens blijven ze naast u hangen. je verhoogd de CC met 2km/h, ze blijven naast u, je verhoogd met 5km/h, ze blijven naast u .... en dan druk je manueel het gaspedaal op de grond, gaat er voorbij en zet de CC weer op. bende kleuters
        -in duitsland rijd iedereen volgens de regels. 100 waar je 100 mag, 130 waar je 130 mag... behalve belgen, nederlanders en franse nr platen . die vliegen voorbij aan 130 waar het ineens 100 is.
        -bij invoegen van rijstroken voegt iedereen in, behalve 2 belgische voertuigen die ik over de wegvallende strook naar voor zie vlammen en over witte lijnen rijden voor ze hun ertussen gooien. beschaamd om dan ook met een belgische auto tussen de stoppende duitsers te zitten.

als ik onze witte nummerplaten met rode letters zie voorbij rijden, kan ik best aannemen dat de duitsers al een gedacht hebben: lap, weer nen belg...

oja, al die verkondigers dat je in duitsland onbeperkt mag vlammen. ik heb nog nooit zoveel snelheidsbeperking tegengekomen als ginder. zones 40 kilometers lang in bebouwde kom, zone 70, zone 100, zone 130... en HEEEL WEINIG een paar korte stukjes zonder beperking. wees blij dat je in belgie op vele stukken bebouwde straten nog altijd 70 mag en af en toe eens 30 moet rijden. ginder zijn het hele dorpen aan zone 40
        Last edited by ; 21/04/2015, 09:15.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten

oja, al die verkondigers dat je in duitsland onbeperkt mag vlammen. ik heb nog nooit zoveel snelheidsbeperking tegengekomen als ginder. zones 40 kilometers lang in bebouwde kom, zone 70, zone 100, zone 130... en HEEEL WEINIG een paar korte stukjes zonder beperking. wees blij dat je in belgie op vele stukken bebouwde straten nog altijd 70 mag en af en toe eens 30 moet rijden. ginder zijn het hele dorpen aan zone 40
          Ik vrees dat jij dan de verkeerde snelweg genomen hebt. Vanaf de nederlandse grens tot Keulen is bijna alles onbeperkt en na keulen ook richting de Nordschleife. Dus...

Comment

• Rij jij via Keulen naar de NS? Wij gaan er al af en Aachen en dan de B258 leuk bochtig weggetje doorheen de bossen waar je ook goed kunt doorperen

Comment

• En de tijd dat de Duitsers zich zo mooi aan de regels houden is ook voorbij hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
                Ja en daarstraks reed ik achter een wagen waar GEEN stoplicht van werkte (probeerde die mens erop attent te maken maar hij had het niet door). Moeten we die ook allemaal de pers indrukken? Gewoon correcte/werkende lampjes steken lijkt mij efficiënter.
                deze middag op E17, in de file te Lokeren ...
                een Fr-nummerplaat op een kleine witte bestelwagen, 1 remlicht constant aan, 2 niet werken :-(

Comment

• zo weinig verkeer en dan toch nog moeten remmen op 3e vak, echt heel triestig :o

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rueff Bekijk Berichten
                    Rij jij via Keulen naar de NS? Wij gaan er al af en Aachen en dan de B258 leuk bochtig weggetje doorheen de bossen waar je ook goed kunt doorperen
                    Hangt er vanaf, soms pikken we iemand op in Limburg dus dan is het sneller via Keulen (allez das rond keulen he). Op zich zou ik kunnen doorsteken naar de E40 maar dan rij je duitsland binnen via die 2+1 weg waar het 100km/h is.

Wij gaan er ook eerder af om de bochtige weggetjes te nemen hoor :p. Veel plezanter. Deze zondag gaan we weer, al had ik gehoopt dat het mooi weer ging zijn. Voorlopig ziet dat er niet naar uit.
                    Last edited by Tomskii; 21/04/2015, 15:31.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                      Ik vrees dat jij dan de verkeerde snelweg genomen hebt. Vanaf de nederlandse grens tot Keulen is bijna alles onbeperkt en na keulen ook richting de Nordschleife. Dus...
                      ik ben op gereden door langs luxemburg te rijden, en terug gekomen langs keulen. iets buiten keulen was de autosnelweg E40 naar aachen VOLLEDIG afgesloten en ben ik binnedoor moeten gaan (IEDEREEN moest binnendoor). dik uur verloren op die baan. eens na aachen ben je in NL en is het niet onbeperkt, en daarna is het belgie... ook niet onbeperkt. vlak voor keulen dan de E31 (61) naar het zuiden.

Comment

• April is geen goede maand voor lichtgrijze E46 330i-rijders?!:

dernet bij UZ Gent, aan kruispunt, ik ben 2e, sta stil, Madame met haar Q7 voor mij? rijdt achteruit, ik tuut, ik blijf tuten, zeker 5 seconden he, ik denk van, dat kan toch niet dat ze nu niet gaat stoppen, ze crasht toch wel juist tegen mijn voorbumper zeker! was echt miniem, nauwelijks gevoeld, maar ja nu wel scheur in, geen ramp maar weer veel gedoe he... Madame gelooft mij eerst nog niet dat die barst van haar is; allez ja want tis nen ouwen bmw uiteindelijk geloofde ze mij toch vermoed ik, aanrijdingsformulier ingevuld

derna stap ik in de auto, en remmen werken maar op 10% meer! echt raar toeval (misschien op moment dat ze tegen mij rijdt dat ik dan in reactie mijn remmen dichtsloeg; hoewel ik eigenlijk stil stond)
                        op dashboard ook rood lampje, kheb nog paar km traag voort gereden met gedacht van "handrem" aantrekken als ik moet stoppen, maar wou het mij niet riskeren nog ver te rijden, is ondertussen weggesleept naar De Clercq!

en die remkabel had De Clercq vorig jaar op lijstje "ev. te vervangen" geplaatst want lichtjes geroest (had hij mij dat toen gevraagd had hij dat direct mogen vervangen natuurlijk), normaal zijn mijn dempers nu onderweg uit de VS, die remkabel vervangen staat al meer dan een half jaar op het "to do" lijstje, just 1 of 2 weken te laat! kmoet zeggen ik had ook niet verwacht dat het zoiets dringend was

20150421_165923.jpg20150421_185020.jpg

Comment

• E46... denk dat dat het model is dat gisteren hier in't stad in de zone 30 de helft van een straat overhoop gereden heeft. 4 geparkeerde auto's tot schroot en de zijnen ook een wiel kwijt en zo. Moesten die kerel zijn rijbewijs voor heel lang afpakken. Schijnt dat hij er nog stond mee te lachen. Zou meer dan 100 gereden hebben. Die straat is verdorie juist gepast voor een kleine vrachtwagen.
                          Last edited by ; 21/04/2015, 23:51.

Comment

• daar zou de wet idd strenger moeten optreden. in zulke gevallen moeten ze die auto als een moordwapen aanzien en de chauffeur direct "poging tot doodslag" aan zen been lappen

Comment

• Linkje zegt meer dan woorden:http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-g...e-30-a2293468/

Comment

• die straat ken ik, ging er vroeger veel te voet door (karmelieten naar de apotheek en zo naar boven richting station). soms langs deze straat, soms de volgende waar de winkels allemaal .
                                eigenlijk kunt ge daar toch niet zo hard rijden? ge kunt daar niet rechtdoor erna
                                Last edited by ; 22/04/2015, 05:33.

Comment

• Weer een BMW!

Comment

• Hij zal zijnen aanloop genomen hebben vanaf de Denderbrug he. En nu kan je wel nog een stuk rechtdoor tot voorbij de parking van de vroegere Europe (als je die nog kent). Vroeger was die enkele richting in de omgekeerde richting maar ze hebben dat in het stad enkele jaren geleden allemaal veranderd. Hij heeft wellicht totaal geen voorrang van rechts verleend aan de straat naast de apotheker. (die was vroeger ook omgekeerd qua enkele richting)

Comment

• Man, als ik ne BMW tegenkom zet ik me tegenwoordig op kant zulle

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                                        die straat ken ik, ging er vroeger veel te voet door (karmelieten naar de apotheek en zo naar boven richting station). soms langs deze straat, soms de volgende waar de winkels allemaal .
                                        eigenlijk kunt ge daar toch niet zo hard rijden? ge kunt daar niet rechtdoor erna
                                        beste weg tussen school en station, ook 4 jaar gedaan

Comment

• Wel weinig plaats voor de voetgangers he. Smalle voetpaden daar. Maar toen kwam het verkeer nog van de andere richting, niet?

Comment

Working...
                                          X