Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
    Man, als ik ne BMW tegenkom zet ik me tegenwoordig op kant zulle
    Hij had precies geen M pakket. Anders was het hem wel gelukt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
      Wel weinig plaats voor de voetgangers he. Smalle voetpaden daar. Maar toen kwam het verkeer nog van de andere richting, niet?
      in de jaren '80 was het verkeer daar "naar boven" net zoals nu weergegeven op G Maps, maar lang geleden dat ik er nog geweest ben ;-)

Comment

• Gisterenavond op de E314 bijna ne bompa geramd die het nodig vond van tussen 80 en 90 te tuffen. Dit in combinatie met laaghangende zon is geen goed idee. Scheelde iets en niks.
        1976 Porsche 924 (verkocht)
        2006 BMW Z4 2.2 (verkocht)
        2011 Volvo V60 T6 AWD
        2004 Mercedes Vito 115 CDI lichte vracht (werkbeest)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wollie Bekijk Berichten
          laaghangende zon
          Moet jij je snelheid aan aanpassen.
          Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
            Moet jij je snelheid aan aanpassen.
            Was gebeurd. Ik zag hem. Hij zag blijkbaar zelf niet veel, precies een oude indiaan achter de ruit.
            2011 Volvo V60 T6 AWD

Comment

• je zag hem, en toch bijna geramd terwijl die wel 80-90 doet?als jij ook je snelheid aangepast had, dan reed je dus minder dan 120 (stel nu 110 hetgeen niet echt veel aangepast is).
              110 VS 90 = 20km/h of 5.5meter per seconden. elke seconde naderde jij hem 1 autolengte....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                je zag hem, en toch bijna geramd terwijl die wel 80-90 doet?als jij ook je snelheid aangepast had, dan reed je dus minder dan 120 (stel nu 110 hetgeen niet echt veel aangepast is).
                110 VS 90 = 20km/h of 5.5meter per seconden. elke seconde naderde jij hem 1 autolengte....
                Ik reed 110 op de teller op die moment.
                2011 Volvo V60 T6 AWD

Comment

• Lol 90km/h op de autosnelweg valt toch gewoon mee. Vrachtwagens rijden dat ook. Tis precies altijd den ander zijn schuld als jij het manoevre doet..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blue5 Bekijk Berichten
                    April is geen goede maand voor lichtgrijze E46 330i-rijders?!:

dernet bij UZ Gent, aan kruispunt, ik ben 2e, sta stil, Madame met haar Q7 voor mij? rijdt achteruit, ik tuut, ik blijf tuten, zeker 5 seconden he, ik denk van, dat kan toch niet dat ze nu niet gaat stoppen, ze crasht toch wel juist tegen mijn voorbumper zeker! was echt miniem, nauwelijks gevoeld, maar ja nu wel scheur in, geen ramp maar weer veel gedoe he... Madame gelooft mij eerst nog niet dat die barst van haar is; allez ja want tis nen ouwen bmw uiteindelijk geloofde ze mij toch vermoed ik, aanrijdingsformulier ingevuld

derna stap ik in de auto, en remmen werken maar op 10% meer! echt raar toeval (misschien op moment dat ze tegen mij rijdt dat ik dan in reactie mijn remmen dichtsloeg; hoewel ik eigenlijk stil stond)
                    op dashboard ook rood lampje, kheb nog paar km traag voort gereden met gedacht van "handrem" aantrekken als ik moet stoppen, maar wou het mij niet riskeren nog ver te rijden, is ondertussen weggesleept naar De Clercq!

en die remkabel had De Clercq vorig jaar op lijstje "ev. te vervangen" geplaatst want lichtjes geroest (had hij mij dat toen gevraagd had hij dat direct mogen vervangen natuurlijk), normaal zijn mijn dempers nu onderweg uit de VS, die remkabel vervangen staat al meer dan een half jaar op het "to do" lijstje, just 1 of 2 weken te laat! kmoet zeggen ik had ook niet verwacht dat het zoiets dringend was

[ATTACH=CONFIG]108161[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108162[/ATTACH]
                    aanrijdingsformulier ingevuld voor die 1 cm kras ?
                    Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Maar aan 80 naar de tweede band gaan is toch wel traag niet? Of ben ik niet mee met de situatie en gebeurde het anders?

Comment

• + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

heeft de tram hier voorrang?
                        wat extra info we zijn hier:

lijkt mij toch een maneuver te zijn? (kruisen van de baan) waarbij de bestelwagen voorrang heeft? of zie ik iets over het hoofd?

Comment

• spoorvoertuigen hebben ALTIJD voorrang

Comment

• Ja, een tram heeft altijd voorrang.
                            autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                              spoorvoertuigen hebben ALTIJD voorrang
                              Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                              Ja, een tram heeft altijd voorrang.
                              ook als hij zo de baan kruist? dacht dat het enkel binnen de bebouwde kom was ?

Comment

• autofans.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
                                  aanrijdingsformulier ingevuld voor die 1 cm kras ?
                                  ja als ze mij geen voorstel doet om het in der minne te regelen... op foto ziet het er minder erg uit, het is echt een kraak/scheur in de bumper

Comment

• 12.1 zegt idd tram heeft overal voorrang maar 12.4 zegt dat een bestuurder (en daar reken ik ook een trambestuurder onder) bij een manoeuver voorrang moet verlenen?

Comment

• Het grote ergernis topic deel VII

Dat klopt, maar trams volgen net als treinen de verkeersregels niet. Want er staat in de inleiding: "Dit reglement geldt voor het verkeer op de openbare weg en het gebruik ervan, door voetgangers, voertuigen, trek-, last- of rijdieren en vee.

Spoorvoertuigen die van de openbare weg gebruik maken, vallen niet onder de toepassing van dit reglement."

(Ik google ook maar uit nieuwsgierigheid, t is niet dat ik mijn kaarten uitspeel als reactie op uw opmerking)
                                      autofans.be

Comment

• kijk zo leren we iedere dag weer iets bij :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PiTTbuLL003 Bekijk Berichten
                                          kijk zo leren we iedere dag weer iets bij :-)
                                          Dat is nochtans basiskennis als je je theoretische proef aflegt lol

Bij wijnegem shopping is de eindhalte van de tram nu. Dus ze keren zich daar. Je moet daar goed uit je doppen kijken voor die wilde trambestuurders...

Comment

Working...
                                          X