Op de Mechelsesteenweg in Antwerpen is het ook elke ochtend krachtmeting. Blij dat ik daar niet meer voorbij moet.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenDat is nochtans basiskennis als je je theoretische proef aflegt lol
Bij wijnegem shopping is de eindhalte van de tram nu. Dus ze keren zich daar. Je moet daar goed uit je doppen kijken voor die wilde trambestuurders...
Der zitten idd cowboys tussen maar dat is helaas overal zo....
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Comment
-
hoe kan een tram een maneuver doen? Die volgt de rails en kan niet zelf kiezen naar waar die gaat.
Comment
-
er heeft precies al iemand geluk gehad niet veel trams tegen te komen.
t s bij mij ook al ff geleden, maar ik wist toch nog dat spoorvoertuigen ALTIJD voorrang hebben. normaal zijn de lichten ook zo geregeld dat er zo goed als geen misverstand kan zijn. tram zal eerder licht voor door te rijden krijgen dan het groen licht voor autos
Comment
-
Deze ochtend weer een fietsertje dat wat muilen aan het trekken was omdat hij moest wachten aan zijn oversteekplaats. Vlak voor m'n auto zet hij z'n voorwiel zo op straat. Ik rem af op de oversteekplaats, doe m'n ruit af en vraag in een heel normale en rustige stem "excuseer hoor, maar kijk eens wat daar op de grond geschilderd staat". "Wadde?" vroeg de plebejer. "Daar voor uw voeten op de grond", zei ik rustig. "Aja haaientanden" repliceerde hij. Terug heel kalm vroeg ik "wat wil dat zeggen?". "Kweet het gastje" zei hij geïrriteerd. Waarop ik weer heel kalm "jamaar ik wil het u horen zeggen". Hij: "dat ik voorrang moet verlenen, ist nu goe gastje? En laat mij nu passeren". Waarop ik, geheel in BMW typische stijl mijn vinger naar hem wees en gigantisch woest bulderde "JA VOORRANG PALJASKE EN DE VOLGENDE KEER DAT GE U WIELEKE VOOR MIJN AUTO SMIJT ZULT GE GEGARANDEERD TANDJES ETEN!", gevolgd door nog enkele bijzonder goed gevonden krachttermen.
Hij is dan snel achter m'n auto weg gegereden.
BMW-style baby!
Comment
-
Ik stop hier aan de haaietanden om een madam te fiets en een opa met een rolstoel door te laten. Auto achter mij vindt dat allemaal niet nodig, komt mij daar inhalen, moet dan noodstop maken voor de man met de rolstoel en staat dan neus aan neus met een tegenligger die ondertussen de weg ingedraaid was. Kerel begon dan van zijn tak te maken tegen die rolstoelmeneer en die automobilist, dus kben gewoon vertrokken.
Is toch al niet meer de eerste keer dat ik zoiets tegenkom, blijkbaar zijn er veel mensen die er van uitgaan dat als een vrachtwagen in 't midden van de baan stopt, dat dat zonder reden is en ze er zo snel mogelijk voorbij moeten.
Comment
-
fietsers.... ze vragen er toch zelf om.
rijd ik op een tamelijk grote baan, links en rechts fietspad, 50km/H toegelaten snelheid en tijdens de spitsuren goed druk. ik rijd richting huis en in dezelfde richting rijd een oudere vrouw op de fiets. maar niet op het fietspad maar eerder op de scheidingsstippellijn tussen fietspad en mijn wegdek. naarmate ik nader, komt die dichter en dichter, ik wijk dus al deels op het tegenliggersvak om ze niet aan te rijden tot die voor mij ineens het midden van de weg opdraait. scherp uitwijkmanoevre, vrouw verschoten en gaat direct weer op fietspad. ik kijk haar nog na in de spiegel en zie haar zonder omkijken gewoon weer de weg oprijden. mijn achterligger VOL in de remmen want die kon haar niet ontwijken.
moest ze dus afdraaien in een zijstraat naar links.
GEEN handgebaar, niet omkijken, gewoon 'uitwijken en de autos zullen wel stoppen' mentaliteit.
had mijn achterligger haar omver gereden, isk was gestopt, zou de politie bellen en mijn dashboardfilmke afgeven. want zoiets in het nieuws is het altijd de zwakke weggebruiker die 'slachtoffer' is door die roekeloze autochauffeurs...
waarschijnlijk hoorde ze mij niet aankomen omdat mijn auto in 5de aan 50km/h amper nog motorlawaai maakt
Comment
-
Elke pagina van dit topic zou moeten beginnen met dit clipje. verplicht te beluisteren voor je kan posten.
+ YouTube Video Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichtenmijn vinger naar hem wees en gigantisch woest bulderde "JA VOORRANG PALJASKE EN DE VOLGENDE KEER DAT GE U WIELEKE VOOR MIJN AUTO SMIJT ZULT GE GEGARANDEERD TANDJES ETEN!", gevolgd door nog enkele bijzonder goed gevonden krachttermen.
Hij is dan snel achter m'n auto weg gegereden.
Voor de kenners
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
Voor de kenners
Comment
-
-
Gisteravond werd de E40 Brussel-kust om onduidelijke redenen afgesloten in Zwijnaarde. Er stond enkel 'Oostende via R4'. Je kon enkel de wisselaar op richting E17 (Kortijk of Antwerpen/Gent centrum). Voor de rest: 0,0 signalisatie over hoe je dan wel die R4 richting kust moest vinden: you were on your own. Voor mij geen probleem want ik ken daar genoeg mijn baan maar denk dat er daar een pak hopeloos verloren zullen gereden zijn of op zijn minst enkele tientallen kilometers nodeloos hebben omgereden.2.0 JTDm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichtenhttps://www.google.be/maps/@53.06329...oAig!2e0?hl=nl
Ik stop hier aan de haaietanden om een madam te fiets en een opa met een rolstoel door te laten. Auto achter mij vindt dat allemaal niet nodig, komt mij daar inhalen, moet dan noodstop maken voor de man met de rolstoel en staat dan neus aan neus met een tegenligger die ondertussen de weg ingedraaid was. Kerel begon dan van zijn tak te maken tegen die rolstoelmeneer en die automobilist, dus kben gewoon vertrokken.
Is toch al niet meer de eerste keer dat ik zoiets tegenkom, blijkbaar zijn er veel mensen die er van uitgaan dat als een vrachtwagen in 't midden van de baan stopt, dat dat zonder reden is en ze er zo snel mogelijk voorbij moeten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenmaar op andere plaatsen ook omgekeerd, haaietanden voor fietsers en die rijden dan door!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenGisteravond werd de E40 Brussel-kust om onduidelijke redenen afgesloten in Zwijnaarde. Er stond enkel 'Oostende via R4'. Je kon enkel de wisselaar op richting E17 (Kortijk of Antwerpen/Gent centrum). Voor de rest: 0,0 signalisatie over hoe je dan wel die R4 richting kust moest vinden: you were on your own. Voor mij geen probleem want ik ken daar genoeg mijn baan maar denk dat er daar een pak hopeloos verloren zullen gereden zijn of op zijn minst enkele tientallen kilometers nodeloos hebben omgereden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenmaar op andere plaatsen ook omgekeerd, haaietanden voor fietsers en die rijden dan door!
Op die manier gaan de fietsers denken dat elke autobestuurder dat gaat doen waardoor ze gewoon niet meer stoppen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenCorrect, ik moest mijn vriendin gaan ophalen aan maria middelares en ik wist langs geen kanten mijn baan. Dan maar richting a'pen gereden, eraf in gentbrugge, dan er langs de andere kant er weer op en dan via de r4 via coca cola en de sterre aan het ziekenhuis geraakt, bende idioten.
Het kon korter door direct afrit UZ Gent te nemen (rechts aanhouden op wisselaar en direct weer rechts), daarna brug over en er weer op. Maarrrrrr wie dan de R4 miste (heel makkelijk als je het daar niet kent) kreeg plots rode kruisen te zien boven de invoegstrook terug naar E40 toe (wanneer je daar kwam was het dus feitelijk al te laat). Dan was je verplicht richting Kortrijk te volgen en kon je er pas in De Pinte weer af.
Geen idee welke idioot dat geregeld heeft...2.0 JTDm
Comment
-
Ergernis van de dag:
Oude man met een Ford C-Max die rare toeren aan het uithalen was.
Hij rijd rechts, ik rij een stuk erachter op het linker rijvak met voor mij nog een auto.
De man doet zij pinker naar links aan, de auto voor mij laat plaats, maar hij komt niet en zet zijn pinter weer uit.
De auto voor mij komt dan nasst de C-Max en dan komt die plots wel naar links, maar dan zonder pinker, ze raken elkaar bijna maar hij gaat weer naar rechts.
Ik pink dan met mijn lichten dat hij er tussen mag, maar geen reactie.
Ik kom ernaast en hij komt weer naar links, ik smijt alles dicht en de auto achter mij gelukkig ook, maar weer gaat hij naar rechts.
Na even wachten doe ik opnieuw een poging om voorbij te gaan en weer komt hij naar mij toe.
Dan maar claxonneren, claxoneert die terug en maakt gebaren dat ik zot ben, voegt achter mij uiteindelijk dan toch links in en komt in mijn gat hangen.
Zo een mensen zouden ze het rijbewijs moeten afpakken en nooit nog terug geven.Last edited by knight-rider; 24/04/2015, 22:41.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
Comment