Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
    Dat is grootste probleem in B, niet consequent, idem op N60 Gent Oudenaarde, soms rotonde met 2 vakken, soms 1, soms lichten, soms niets

idem met vv rechts, geen enkele stad doet dit consequent, zelfde opm als Tomskii

fietspad aan rotonde, verschil of deze "aanligend" zijn of afgescheiden, heel verwarrend
    Als je de regels kent is er toch geen enkele probleem dat het niet overal hetzelfde is. In tegendeel, dat houd je als bestuurder net alert en aandachtig.
    Als alles overal hetzelfde is dan ga je op automatische piloot, en dat is pas gevaarlijk, want dan let je niet meer op.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Deze morgen ene met ne Vito van Sint-Truiden naar Tienen, werkelijk stapelzot.
      Inhalen over voorsorteerstroken, links van een onverharde middenberm, volle lijnen totaal niet van tel.

Achteraf tijdens de file ingehaald, toen hij zag dat ik een camera had heeft ie me een persoonlijke reactie gegeven.

Comment

• Een rotonde met 2 vakken waar de fietsers voorrang hebben en op de buitenkant van de rotonde rijden, is gewoon supergevaarlijk. Degene links van je staat te wachten en je kan absoluut niet zien of er een fietser afkomt. Blijven staan is natuurlijk ook geen oplossing. Als je de Makro in Eke verlaat was dat zo. Zag onlangs dat ze het veranderden. Heb daar zelf bijna eens een fietser op mijn motorkap gehad (hij reed wel zonder licht, maar er was daar in feite wel voldoende verlichting om hem te zien)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
          Deze morgen ene met ne Vito van Sint-Truiden naar Tienen, werkelijk stapelzot.
          Inhalen over voorsorteerstroken, links van een onverharde middenberm, volle lijnen totaal niet van tel.

Achteraf tijdens de file ingehaald, toen hij zag dat ik een camera had heeft ie me een persoonlijke reactie gegeven.

Foto is niet zichtbaar

Comment

• Nee, dacht gewoon screenshot te plakken maar dat werkt niet

reactie.jpg

Comment

• is de hoeveelheid hersencellen die hij nog heeft waarschijnlijk

Comment

• Yep. Dan zie ik zijn vest (blijkbaar ne wegenarbeider oid) en zijn voertuig (moet toch kinderen hebben?) en dan vraag ik me af wat zo'n mens bezielt.
                'k Ga echter geen hetze starten en't filmpje online gooien, dat loopt iets te snel uit de hand.

Comment

• Pfff, en ik ben zo sensatiebelust lol

Comment

• Smijt dat filmpje toch maar online, hophop!

Comment

• ja arbe als je A zegt...
                      (zet er anders een paswoord op en zij die het willen zien moeten u pm'en )
                      MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Neenee, en dan die mens in zware problemen komen. Wil ik niks mee te maken hebben.
                        Hier ziet ge'm links van de zachte middenberm een inhaalmanoeuverke uitvoeren

Zotte vito.jpg

Comment

• E40 deze ochtend tussen Aalter en Beernem gans de tijd een vrachtwagen die in mijn gat kwam boren omdat ik me aan de 70km/u hield ter hoogte van de werken. Kerel heeft lange tijd op 1 meter van mijn achterbumper gehangen. Moest ik even mijn rem geraakt hebben stak hij in mijn koffer.

Comment

• Hij verdient het dan toch om in zware problemen te komen denk ik zo (anders had je dit hier ook niet in het ergernis topic gepost lijkt me)
                            Maar zonder filmpje is het idd. moeilijk om te oordelen
                            MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Hij verdient het wel maar ik wil er niet de aanstoker van zijn.
                              'k Heb'm deze morgen duidelijk gemaakt dat't gefilmd is, misschien dat ie't vanaf nu anders aanpakt?

Die filmpjes op't internet lopen tegenwoordig veel te snel uit de hand en meestal is dan de "bestraffing" voor de betrokkene veel erger als't eigenlijk zou moeten zijn. Opsturen naar de politie heb ik wel al over nagedacht.

Comment

• deze middag ook zo ene gehad op de autosnelweg: treintje van 3 achter elkaar op het linkerrijvak en een bestelwagen vond het blijkbaar nodig om te pinken en zonder te kijken van rijvak te wisselen. Ik heb zelfs niet geremd en gewoon wat meer naar links gereden. Hij schrok precies nogal fel omdat hij nogal sterk terug naar rechts ging. Zijn grootlichten werkten daarna wel precies zonder problemen. En net daarvoor een mercedes die hetzelfde deed maar toen reed ik op meer afstand van mijn voorligger (lees kon anderhalve auto tussen).
                                Ik heb er ook een filmpje van, maar wat voor zin heeft het om het te plaatsen...
                                www.peugeotforum.be

Comment

Hier ziet ge'm links van de zachte middenberm een inhaalmanoeuverke uitvoeren

[ATTACH=CONFIG]108224[/ATTACH]
                                  Goe bezig die kerel...
                                  Mijn Skoda

Comment

Hij verdient het wel maar ik wil er niet de aanstoker van zijn.
                                    'k Heb'm deze morgen duidelijk gemaakt dat't gefilmd is, misschien dat ie't vanaf nu anders aanpakt?

Die filmpjes op't internet lopen tegenwoordig veel te snel uit de hand en meestal is dan de "bestraffing" voor de betrokkene veel erger als't eigenlijk zou moeten zijn. Opsturen naar de politie heb ik wel al over nagedacht.
                                    De bestraffing voor zo een feiten kan niet erg genoeg zijn, rijbewijs voorgoed kwijt en auto samenpersen zou al een goed begin zijn.
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                      De bestraffing voor zo een feiten kan niet erg genoeg zijn, rijbewijs voorgoed kwijt en auto samenpersen zou al een goed begin zijn.
                                      Dat soort verkeersgedrag kan men niet hard genoeg straffen. Alleen gaat zo'n stuk krapuul zonder rijbewijs blijven verder rijden,vrees ik...
                                      BMW 420dA : >>>

Comment

• Het "rond punt" in Wommelgem… *drops mic*
                                        2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                          Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                                          Dat soort verkeersgedrag kan men niet hard genoeg straffen. Alleen gaat zo'n stuk krapuul zonder rijbewijs blijven verder rijden,vrees ik...
                                          Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                                          Hij verdient het wel maar ik wil er niet de aanstoker van zijn.

Die filmpjes moet je doorsturen naar de bevoegde instanties als je vindt dat er gevaar in zit, niet online zetten. Als je ze online zet krijg je heksenjachten die proporties aannemen die je op voorhand niet kan inschatten. Denk maar aan de Hasseltse juwelier die plots in de negatieve belangstelling stond omdat de M3-rijder voor zijn deur gefotografeerd was. Dat kan niet de bedoeling zijn.
                                          autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Working...
                                          X