Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
    Goe bezig die kerel...
    En dan nog zo zot met verdorie een camionet. Ne 111CDI dacht ik, klinkt in ieder geval niet sterk.
    Hij heeft ne A6 en ne 5-serie afgesneden op een bepaald moment omdat het gearceerde gedeelte stopte en die mensen probeerden precies de achtervolging in te zetten om hun gedacht te zeggen. Was echter zinloos, iemand die precies levensmoe is kunt ge niet inhalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
      Die filmpjes moet je doorsturen naar de bevoegde instanties als je vindt dat er gevaar in zit, niet online zetten. Als je ze online zet krijg je heksenjachten die proporties aannemen die je op voorhand niet kan inschatten. Denk maar aan de Hasseltse juwelier die plots in de negatieve belangstelling stond omdat de M3-rijder voor zijn deur gefotografeerd was. Dat kan niet de bedoeling zijn.
      Voila, dat is wat ik bedoel. Heb ook geen zin in heksenjachten.

Comment

• vind ik mooi, want de eerste reactie is bij velen: 'ik zal dat eens rap online gooien', zonder aan die gevolgen te denken.
        autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
          En dan nog zo zot met verdorie een camionet. Ne 111CDI dacht ik, klinkt in ieder geval niet sterk.
          Hij heeft ne A6 en ne 5-serie afgesneden op een bepaald moment omdat het gearceerde gedeelte stopte en die mensen probeerden precies de achtervolging in te zetten om hun gedacht te zeggen. Was echter zinloos, iemand die precies levensmoe is kunt ge niet inhalen.
          Voordat je het weet word je zelf achtervolgd door zo'n idioot die zijn gedacht wil komen zeggen terwijl hij zelf in fout is.
          1976 Porsche 924 (verkocht)
          2006 BMW Z4 2.2 (verkocht)
          2011 Volvo V60 T6 AWD
          2004 Mercedes Vito 115 CDI lichte vracht (werkbeest)

Comment

• Yep. Ik zit dan nog eens op een tweewielerke, dan ligt ge heel erg snel op uw doos. Ik was al blij met de middenvinger, zo'ne zot durft u ook omrijden.

Comment

Yep. Ik zit dan nog eens op een tweewielerke, dan ligt ge heel erg snel op uw doos. Ik was al blij met de middenvinger, zo'ne zot durft u ook omrijden.
              Het kerkhof en de kliniek liggen al vol genoeg men helden imo. ;-)
              1976 Porsche 924 (verkocht)
              2006 BMW Z4 2.2 (verkocht)
              2011 Volvo V60 T6 AWD
              2004 Mercedes Vito 115 CDI lichte vracht (werkbeest)

Comment

Voila, dat is wat ik bedoel. Heb ook geen zin in heksenjachten.
                Maar 't zou dan nog een lichte straf zijn in verhouding tot de mensenlevens die hij in gevaar bracht. Als ge een accident hebt met zo iemand en uw vrouw of kind blijft erin, dan zou je zo iemand toch wel met alle plezier vierendelen of zo.

Comment

• Ook weer waar. Maar't blijft zelf ook ne mens.
                  Hoop eigenlijk dat ik'm de komende weken eens ergens tegenkom met zijn camionette op de grote markt of zo, samen met vrouw en kinderen.

Comment

• iemand die zo rijdt, gaat ook niet open staan voor gelijk welk argument
                    hier kunt ge maar 1 ding hopen: als hij ooit een ongeval heeft dat hij en hij alleen betrokken is in het ongeval. Als hij nu zo heeft gereden is dat al een teken aan de wand dat hij dat op regelmatige basis doet. Hij rekent er al blijkbaar op dat tegenliggers gaan remmen als hij iemand te kort voorbijsteekt. Dat blijft goed gaan tot hij een onervaren chauffeur tegenkomt die met zijn eerste auto (vaak dan nog een wat ouder model) hopelijk enkel de schrik van zijn leven gaat hebben.
                    www.peugeotforum.be

Comment

• Maar misschien zijn vrouw wel

Comment

• ai, dan krijgt 'm misschien gene sex meer en is hij misschien nog meer een gevaar op de baan
                        www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                          Een rotonde met 2 vakken waar de fietsers voorrang hebben en op de buitenkant van de rotonde rijden, is gewoon supergevaarlijk. Degene links van je staat te wachten en je kan absoluut niet zien of er een fietser afkomt. Blijven staan is natuurlijk ook geen oplossing. Als je de Makro in Eke verlaat was dat zo. Zag onlangs dat ze het veranderden. Heb daar zelf bijna eens een fietser op mijn motorkap gehad (hij reed wel zonder licht, maar er was daar in feite wel voldoende verlichting om hem te zien)
                          Dan staat die links van u eigenlijk te ver naar voor waardoor die u zicht belemmert.
                          Maar dat heb je niet enkel bij een rotonde, maar bij ieder kruispunt (zonder lichten) waar je kunt voorsorteren.
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Duiven!!!!

Dwaze beesten gvd! Deze ochtend eerst volledig moeten stoppen én claxonneren eer een bende duiven uit de weg wou gaan. Beetje daarna moeten uitwijken voor een duif die gewoon plat voor mijn auto wou landen.

Achterlijke, nutteloze beesten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                              Duiven!!!!

Dwaze beesten gvd! Deze ochtend eerst volledig moeten stoppen én claxonneren eer een bende duiven uit de weg wou gaan. Beetje daarna moeten uitwijken voor een duif die gewoon plat voor mijn auto wou landen.

Achterlijke, nutteloze beesten.
                              Duiven, de ratten van de lucht!
                              '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                              '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                              '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                              '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                              '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                              '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                              '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                              '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                              '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Zwijgt ervan, ging daarstraks naar mijnen otto en ...heel mijn dak vol gesch..
                                Moet lukken want zat eigenlijk aan die duiven te denken. Zitten er hier veel in mijn tuin momenteel. Zou'k de kinderen beetje laten spelen met het luchtdrukgeweertje lol?

Comment

• zwijg me er van...

foto van gisteren.

Comment

• Deze ochtend aan de stok gekregen met de chauffeur van de laatste van het treintje auto's die een aantal geparkeerde aan het voorbijrijden waren. Ik kwam van de tegengestelde richting en had dus voorrang. Mensen denken blijkbaar dat ze voorrang hebben als ze in een treintje rijden...

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten

Die duif heeft goed z'n best gedaan

Comment

• Gisteren E40 richting Kust. Zit er weer eentje in het midden te plakken en ik kan niet voorbij omdat het druk verkeer is. Ik licht drie keer en doe teken dat hij naar rechts moet, er is immers pas 200m verder een wagen. Kerel doet teken dat ik langs links voorbij moet want hij steekt iemand voorbij. (Mss de wind rechts van hem want er reed werkelijk niemand rechts).

Kerel wou niet opzij, dan maar langs rechts er voorbij en erna naar links. Ik snap die mens gewoon niet, hij ging trager dan de rest, ga dan ff opzij zodat het verkeer doorstroomt en ga dan terug naar het midden als ge binnen een kilometer iemand voorbij wilt -_-

Comment

Working...
                                          X