Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• genie met een bmw eend die tegen mijn auto botst terwijl ik stilstaand aan het aanschuiven ben en hij geparkeerd was...
    zijn flank geraakt, mijn achterbumper en beiden lak en verf schade
    lets have some more member berries

Comment

• Dat er twee auto's voor mij reden op de kaarsrechte N42, voor de rest geen verkeer en dat ik ze voorbij stak waarop de eerste als een gek met zijn lichten begint te knipperen. Dit terwijl je 90 mag en zij krampachtig 70 reden. Is 100 op de snelheidsmeter dan echt zo onverantwoord op een rechte weg zonder bomen, zonder huizen, zonder verkeer? In feite zou ik graag eens vragen aan zo iemand wat die bezielt om zo te knipperen.

Comment

• Ik ben dat eens gaan vragen aan zo iemand, aan het volgende verkeerslicht. Die kon ineens alleen voor zich uit kijken en ik denk dat er nadien ook een bruine plek in zijne zetel zat.

Achteraf bekeken zou ik dat nooit meer doen. Nu denk ik aan de gevolgen als die in de auto ineens ne grotere dan ikzelf blijkt te zijn.
        autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
          genie met een bmw eend die tegen mijn auto botst terwijl ik stilstaand aan het aanschuiven ben en hij geparkeerd was...
          zijn flank geraakt, mijn achterbumper en beiden lak en verf schade
          Da snap ik nu eens niet ze, (zal wel aan mezelf liggen maar).....hoe kun je nu al stiltaand aanschuiven, en hoe kan een geparkeerde auto nu tegen u rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
            Da snap ik nu eens niet ze, (zal wel aan mezelf liggen maar).....hoe kun je nu al stiltaand aanschuiven, en hoe kan een geparkeerde auto nu tegen u rijden.
            er was ff file en die geparkeerde wagen dacht van tussen mij en mijn achterligger te kunnen uitrijden.
            niet bepaald rocket science he
            lets have some more member berries

Comment

• Deze middag op de autobahn een tijdje achter een Hollandse Peugeot gehangen, tot ik een Panamera tegen dik 200 zag afkomen.
              Mezelf even tussen 2 autos ingezet en zag hoe de Porsche er even voor zorgde dat de Peugeot aan de kant ging (vloog er net niet achterop) Nederlander bleef mooi rechts en ik kon er ook langs

Comment

• Dat programma "Rijden doe je zo" op Vier...per ongeluk stond er een aflevering van op bij kameraden van ons, helaas is het blijven opstaan.

Het einde van de aflevering liet zien hoe een jonge student zijn rijbewijs haalde. Om dat te vieren dronken de instructrice en hemzelf op de parking van het examencentrum maar een glaasje cava.

Dacht dat de instructrice zei "wel maar eentje want....we moeten nog rijden he! HA HA HA!"

...

..

.

Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                  Dat er twee auto's voor mij reden op de kaarsrechte N42, voor de rest geen verkeer en dat ik ze voorbij stak waarop de eerste als een gek met zijn lichten begint te knipperen. Dit terwijl je 90 mag en zij krampachtig 70 reden. Is 100 op de snelheidsmeter dan echt zo onverantwoord op een rechte weg zonder bomen, zonder huizen, zonder verkeer? In feite zou ik graag eens vragen aan zo iemand wat die bezielt om zo te knipperen.
                  Gewoon aan het volgende licht ofzo stoppen en tegen die madam zeggen dat ze gerust mag zijn en dat haar grootlichten werken, en daar dan geen dank achteraan. Trouwens was dat iemand met een vorige generatie Picasso want die doen dat graag wanneer je hen passeert?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                    Dat er twee auto's voor mij reden op de kaarsrechte N42, voor de rest geen verkeer en dat ik ze voorbij stak waarop de eerste als een gek met zijn lichten begint te knipperen. Dit terwijl je 90 mag en zij krampachtig 70 reden. Is 100 op de snelheidsmeter dan echt zo onverantwoord op een rechte weg zonder bomen, zonder huizen, zonder verkeer? In feite zou ik graag eens vragen aan zo iemand wat die bezielt om zo te knipperen.
                    heb net hetzelfde al gehad op de N8 van oudenaarde naar kerkhove. die is een hele tijd 70km/H tot je de flitspaal passeerd in melden. daarna staat er zo een verkeersbord A02:

dus ik versnel naar 90 en iets verder rijd een oudere vent in een auto aan minder dan 70km/h. ik ga die voorbij, heeft die ook heletijd zitten knipperen en daarna met zijn grootlichten blijven rijden (rechte baan dus ferm irritant). had beter ook eens gestopt toen.
                    voor die grootlichten te vermijden ben ik 110 gaan rijden zodat ik direct goed ver weg zat.

dat zijn toch de ergste hoor, de regels niet kennen, maar wel politie gaan spelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door noname Bekijk Berichten
                      Gewoon aan het volgende licht ofzo stoppen en tegen die madam zeggen dat ze gerust mag zijn en dat haar grootlichten werken, en daar dan geen dank achteraan. Trouwens was dat iemand met een vorige generatie Picasso want die doen dat graag wanneer je hen passeert?
                      Gene Picasso maar een Berlingo

Door de één of andere reden denken de helft van de mensen dat je maar 70 mag op de N42. Wellicht omdat er een heel stuk terug een bord staat van max 70. Na de lichten staat geen bord meer. Ik vermoed dat die niet weten dat dan de snelheidsbeperking vervalt. En da's echt een kaarsrechte baan zonder huizen, dus met alle recht en rede een baan van 90 per uur.

Trouwens, met al onze snelheidsbeperkingen doen we het blijkbaar toch niet zo goed qua verkeersongevallen las ik onlangs. Buurlanden doen het veel beter (ook Duitsland). En in de Ardennen waar je nog op vele kronkelbaantjes gewoon 90 mag, vallen ook minder doden dan in Vlaanderen. Snap het beleid niet goed en vooral, waar gaat het dan wel verkeerd als snelheid eigenlijk niet de dooddoener op de eerste plaats is? Doet men daar onderzoek naar?

Comment

• mja, dat is typisch vlaanderen. waar je 70 mag rijden ze dan 55, en een ander die de baan kent doet er 75. waar gebeuren die ongelukken, waar die van 75 wilt dubbelen en die dat 55 rijden doen iets abnormaals.
                        in de ardennen waar je 90 mag, heb jij daar al eens 90 gereden? ik heb er al gereden maar nooit de toegelaten snelheid gehaald.ik wordt daar in de kronkelbaantjes voorbij gestoken (gevlogen) door een bommake. diegenen die het kunnen en kennen rijden daar hard, de rest rijd vanzelf trager.
                        in vlaanderen waar het vol met flitspalen staat, gaan velen op de rem vlak voor de paal (ook al rijden ze minder), of ze rijden absurd traag (zelf ik met mijn trage bak die trager dan de toegelaten snelheid rijd wordt soms nog opgehouden door NOG tragere).
                        autos op autosnelwegen die minder dan 80 doen (kom ze meer en meer tegen), mensen aan 50km/h met de telefoon in de hand die op een 90km/H baan slalommend rijden (in de ardennen gaan ze op die kronkelwegen niet met ne gsm bellen).

wat meer rijbewijzen afpakken van mensen die duidelijk de auto of rijden niet beheersen
                        Last edited by ; 03/05/2015, 10:37.

Comment

• 70 @ N42 = mensen die hun verkeersregels niet kennen

ongevallen, goed opgemerkt, volgens mij veel te maken met opleiding, ervaring
                          en tov buitenland ook aanleg en onderhoud van de wegen

Comment

• Ik reed op de ring van lier achter 2 sukkels die 70 tuften waar je 90 mag. Beetje later rij ik achter die vrouw Lier centrum binnen. Dat is een baan met om de haverklap zebrapaden, bushaltes en langs beide zijden geparkeerde auto's waar mensen van tussen de auto's komen om over te steken. Daar reed die zeug dan lekker 60 verder ipv 50.

Typisch. Ondoordacht rijden. Ik ga misschien buiten de bebouwde kom wat harder rijden, maar nooit binnen, waar het echt gevaarlijk is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                              Ik ben dat eens gaan vragen aan zo iemand, aan het volgende verkeerslicht. Die kon ineens alleen voor zich uit kijken en ik denk dat er nadien ook een bruine plek in zijne zetel zat.

Achteraf bekeken zou ik dat nooit meer doen. Nu denk ik aan de gevolgen als die in de auto ineens ne grotere dan ikzelf blijkt te zijn.
                              Heb dat ook eens gaan vragen, het enige wat eruit kwam was dat ik een zot was omdat ik haar voorbijstak waar het mag.. lol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
                                Dat programma "Rijden doe je zo" op Vier...per ongeluk stond er een aflevering van op bij kameraden van ons, helaas is het blijven opstaan.

Het einde van de aflevering liet zien hoe een jonge student zijn rijbewijs haalde. Om dat te vieren dronken de instructrice en hemzelf op de parking van het examencentrum maar een glaasje cava.

Dacht dat de instructrice zei "wel maar eentje want....we moeten nog rijden he! HA HA HA!"

...

..

.

En daar was dus iets mis mee om welke reden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                                  mja, dat is typisch vlaanderen. waar je 70 mag rijden ze dan 55, en een ander die de baan kent doet er 75. waar gebeuren die ongelukken, waar die van 75 wilt dubbelen en die dat 55 rijden doen iets abnormaals.
                                  in de ardennen waar je 90 mag, heb jij daar al eens 90 gereden? ik heb er al gereden maar nooit de toegelaten snelheid gehaald.ik wordt daar in de kronkelbaantjes voorbij gestoken (gevlogen) door een bommake. diegenen die het kunnen en kennen rijden daar hard, de rest rijd vanzelf trager.
                                  in vlaanderen waar het vol met flitspalen staat, gaan velen op de rem vlak voor de paal (ook al rijden ze minder), of ze rijden absurd traag (zelf ik met mijn trage bak die trager dan de toegelaten snelheid rijd wordt soms nog opgehouden door NOG tragere).
                                  autos op autosnelwegen die minder dan 80 doen (kom ze meer en meer tegen), mensen aan 50km/h met de telefoon in de hand die op een 90km/H baan slalommend rijden (in de ardennen gaan ze op die kronkelwegen niet met ne gsm bellen).

wat meer rijbewijzen afpakken van mensen die duidelijk de auto of rijden niet beheersen
                                  Laatste keer dat ik in de Ardennen was herinner ik me goed
                                  Smallere banen, veel bochten, regen... ik moest verdorie mijn best doen om de plaatselijke bevolking niet achter mijn gat te krijgen. Moest ermee lachen eigenlijk. Tuurlijk is mijn dino niet gemaakt voor zulke omstandigheden en baantjes maar gedoeme, 100 op de teller tussen de bochten door in de regen op vrij smalle wegen zonder strepen is soms echt wel snel hoor. En toch lukt het daar wel met minder ongevallen en doden. En veel minder snelheidscontroles. Ja, hier en daar op een grote baan waar je dan el met gemak 90 kan staat er eens een flitspaal. Hier in Vlaanderen zouden die baantjes allemaal 50 per uur baantjes zijn met drempels en flitspalen.
                                  Ma ja, waarom heeft Vlaanderen meer geld dan Wallonie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                                    Vraag ik me eigenlijk ook af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                                      Een glas alcohol nuttigen op de parking van het examencentrum, samen met uw instructrice? Heel goed bezig, als beginnend chauffeur, en een heel mooi voorbeeld, als instructrice.

1. Ventje was 18 jaar en volgens de reportage dronk hij niet ( "50€ boete dat zijn 50 pinten in de fakbar, alle, ik drink wel geen bier dus voor mij maakt dat niet uit" ).
                                      2. Hij zag eruit alsof hij 60-65kg woog droog aan de haak.

Dat glas cava na een stressvolle inspanning bij iemand die niet drinkt zal zijn impact niet gemist hebben...

Tik in DEZE calculator eens in, 1 glas alcohol + 60kg + man, en laat me eens weten wat zijn bloedalcoholniveau was daar op de parking...

En dat DIT onderwerp lezen, jonge bestuurder (<2jr rijbewijs), A geblazen, en de gevolgen ervan.

Maar het zal wel aan mij liggen. Schol!
                                      Mijn Skoda

Comment

• Zeer, zeer fout signaal mijn gedacht!

Sent from over-priced mobile device
                                        U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Vandaag nog maar eens mijn grootste ergernis: 120 op de autostrade en mijn vrouw in den otto...
                                          = dit staat gelijk met zelfmoord! Pfffffffffffffff...

Comment

Working...
                                          X