Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• dat zegt mijn 540i maat ook altijd, hij vergeet alleen dat hij diegene is die altijd de auto's aan gort rijdt

ik rij ook niet graag met zijn madamme mee, maar zij rijdt geen accidenten

Comment

• Mijn vrouw heeft geen rijbewijs! Zij panikeert bv wanneer er binnen 500m een camion ingehaald moet worden. En buiten een moto-ongeluk in recht heb ik nog nooit 1deuk of schram gereden... ik weet niet waar ze het vandaan haalt...

Comment

• Gezien op een ander forum...

Comment

• dat is een zéér boze Hollander!

Comment

• En dan lekker zo'n aanhangertje erachter...kan het nog meer op z'n 'Ollands?
            Mijn Skoda

Comment

• Moest ik die trucker zijn ik had al lang die die gammele aanhanger in de koffer van die Slopel geramd
              MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Zo een idioten zou je toch met plezier in schaar de kant zien in tuimelen. De vrachtwagen chauffeur blijft gelukkig kalm.
                U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                  Zo een idioten zou je toch met plezier in schaar de kant zien in tuimelen. De vrachtwagen chauffeur blijft gelukkig kalm.
                  Tuurlijk blijft ie kalm. Hij heeft een 'daschcammeke'. Problemen op een discrete manier opzoeken, lichtjes provoceren en zelf kalm blijven, dat is die gastjes hun specialiteit. En dan vooral niet vergeten de zeer zware uitgelokte vergrijpen op het net gooien natuurlijk.

Enfin, compleet foute reactie van die gast met z'n aanhangwagen. Maar ik vraag me wel af waarom die trucker z'n grootlichten opzet. Buiten dat ie mooi pinkend en rustig, oké wat laat invoegt en de volle lijn overschrijdt, doet ie toch niks mis? Laat staan dat ie die trucker in gevaar brengt.

Comment

• Was idd ook eerste waaraan ik dacht waarom die met zijn lichten trekt, en ook redelijk laat pas. Praat natuurlijk Astra-man zijn reactie niet goed maar soit.
                    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                      Was idd ook eerste waaraan ik dacht waarom die met zijn lichten trekt, en ook redelijk laat pas.
                      Omdat ie in z'n supertruckje zat te kicken van: "Komaan man, aub reageer op mijn lichtjes, dan kan ik deze avond als volleerd would-be flikje een filmpje op youtube zetten en dan slaap ik goed"!

Comment

• Em rijdt over een volle witte lijn. Astra bozo was 200% in fout. Die trucker heeft niks misdaan.

Sent from over-priced mobile device
                        U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Nee tuurlijk, astra man is in fout, maar heeft de trucker ook totaal niet gecoupeerd of gehinderd. Die heeft gewoon een verkeerd gedacht dat hij er nog voor kon.
                          Iedereen kan zich is misrekenen, hoeft een ander niet voor 'flik' te spelen. Als hij de trucker zou gecoupeerd hebben of gehinderd ja dan snap ik het wel maar nu vindt ik het een beetje dramtiseren.

Comment

• Als het een korte oprit was, kan ik begrijpen dat je een verkeerd gedacht hebt er nog voor te kunnen.
                            Maar die oprit is nu ook niet echt kort te noemen. Dat is weten dat het niet zal lukken.

Als ge zo doorslaat door iemand die naar u phaart, is er iets los in de bovenkamer...

Comment

• Zijn gedrag keur ik idd totaal niet goed, maar ge weet niet wat er nog achter die trucker rijdt, voor zelfde geld reed daar een treintje truckers achter die niet naar links konden/wilden en was nog rap voor de eerste gaan over een stuk pechstrook de veiligste keuze ipv em tussen 2 camions te smijten. Zonder alles te weten kunnen wij er niet echt een beeld van maken van hoe de situatie was.

Comment

• Kerel met de aanhangwagen gaat hier wel kompleet in de fout. Goed, trucker had misschien niet moeten pharen maar wat een overdreven reactie van die (sl)opel-rijder door zijn eigen stommiteiten.
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Als ik tegenwoordig de oprit opkom en zie dat er een vrachtwagen op het eerste rijvak aankomt, houd ik in, ik haal de vrachtwagen later wel in. Dat had de Opelman in het filmpje ook beter gedaan, in plaats van zo als een opgefokte aap te reageren. Ik hoor natuurlijk niet wat er gezegd wordt en ik weet natuurlijk niet wat er voorafgaand gebeurde.
                                  autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                                    Als ik tegenwoordig de oprit opkom en zie dat er een vrachtwagen op het eerste rijvak aankomt, houd ik in, ik haal de vrachtwagen later wel in. Dat had de Opelman in het filmpje ook beter gedaan, in plaats van zo als een opgefokte aap te reageren. Ik hoor natuurlijk niet wat er gezegd wordt en ik weet natuurlijk niet wat er voorafgaand gebeurde.
                                    Had ie beter gedaan, inderdaad. Dom, dom dom om dan zo te reageren.
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ok, je weet idd niet 100perc of er nog iets speciaals aan voorafging, maar toch wat een morron...
                                      ken genoeg vrachtwagenchauffeurs die die z'n 'karreke' een tikske hadden gegeven.... Gewoon op de hoek.. Had hij mooi beginnen tollen,tja

Comment

• Typisch geval van mensen die "denken" dat ze voorrang hebben als ze een snelweg willen oprijden. In dit geval eentje die daarna stoer zijn gelijk tracht te halenl

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                                          Die trucker heeft niks misdaan.
                                          Sent from over-priced mobile device
                                          Die met aanhangwagen was nogal opgefokt en een remtest is eerder* dom als je het tegen vrachtwagen opneemt maar uiteindelijk kruist onze trucker ook een aantal doorlopende lijnen en dan is niks toch een aantal grote overtredingen..

*dit is altijd dom maar in dit geval zelfs suicidaal

Comment

Working...
                                          X