Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Fuck zeg. Één accident aan afrit Rumst en de E19 staat vast tot in wilrijk. En omrijden bleek ook geen goei idee, sinds ze in Kontich de situatie veranderd hebben en iedereen op de grote baan terecht komt.

En dan nog ene fucker die onder 'ritsen' verstaat dat hij mag aan komen vlammen, en vlak naast mij naar rechts mag komen. Hij had mijne spiegel mee, gelukkig klapte die weg.
    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Spiegel mee... hmm dat wordt toch even uitstappen en checken bij mij
      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Ik stond er ook in.. zag er wel vrij ernstig uit. Auto volledig samen geplooid :s
        2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
        2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
        2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
        dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
        http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• hoe oud ben je ?

@ om de zoveel jaar opnieuw proef afleggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
            Kameraad van me reed eens op de binnenring op z'n achterwiel gedurende paar honderd meters. Aan de lichten stopte een zwaantje naast hem die teken deed dat z'n voorwiel beneden moest blijven. Licht springt op groen, zwaantje vertrekt op achterwiel. Echt gebeurd... was tijdperk pre dashcams en al die andere dingen. Toen kon er nog gelachen worden.
            Dat dienen kerel daar op zijn achterwiel rijdt... tja, ik zou het mij niet aantrekken. Hij kan het blijkbaar goed, heeft z'n moto beter onder controle dan de meeste zomerrijders en als hij valt zal hij het meeste pijn hebben. Kweet het, het mag niet, hij is in overtreding...Ne zatterik die met zijnen auto rijdt zouden ze duizend keer erger moeten bestraffen dan zoiets. Maar sociaal lijkt dat meer aanvaard te worden dan iets dat er extreem uitziet maar toch minder risico inhoudt voor anderen.
            Toen we vorig jaar op terugweg waren van Zuid-Frankrijk ook zo iemand gezien die ons voorbij gevlamd kam op zijn achterwiel.
            Kilometers verder stond die langs de kant met de politie d'r bij.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benji0973 Bekijk Berichten
              Ik heb er zelf ook één hangen.
              Vind persoonlijk dat het zelfs zou mogen aangemoedigd worden.
              Maar mensen zouden het niet zomaar alles mogen op het net gooien. Zo doe je meer slecht dan goed.
              Gebruik de beelden om je eigen weggedrag te verbeteren of in geval van een ongeval door te geven aan politie of verzekering.
              Hou anders de beelden voor jezelf en smijt ze niet voor de eerste beste scheet op het net.
              Daar ben ik het volledig mee eens.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Net zijn we op de N80 aan het rijden, ineens een geluid als een opstijgend vliegtuig en komt er ons tegen 180+ een moto voorbij op het linkervak. Echt abnormaal hoe hard die reed, in een zeer flauwe bocht moest hij al gaan platliggen of hij haalde de bocht niet...en maar springen over dat slecht wegdek...

Net op Google Maps gekeken, 13.7 km later ging hij richting Tienen en wij richting Hannuit. REDEN LANGS MEKAAR. Die pé zat dus als een zot te crossen tussen elk licht, en wij (met een Kangoo 65pk...) haalden die altijd bij omdat hij aan elk rood licht stond. En telkens wij daar aan kwamen rijden kreeg hij net groen, en dan met veel misbaar en lawaai vol gas vertrekken, om dan 2 minuten later vol in de remmen te moeten gaan voor het volgende rood licht.

Het irritante is, die N80 staat bekend als een racebaan, zeker in de zomer. Wij horen het normale verkeer zelden of nooit, maar zo van dat achterlijk volk wél, heel plezant om zo wakker gemaakt te worden door een krijsende grasmaaier om 2 uur 's nachts.

Het grappige, snel rijden kon hij wel, maar die bocht richting Tienen was toch maar met een ei in de broek, en hij zat voor de bocht al aan de binnenkant...goed bezig...
                Last edited by TooTall; 07/05/2015, 07:55.
                Mijn Skoda

Comment

• Ik ken dat gevoel. Er rijdt zo een slome voor je en je steekt die als een malloot voorbij om dan een km verder voor het rood te staan. In je spiegel zie je die dan komen aantuffen en achter je aansluiten.

Gngngngngn

Comment

• Bwa dat haasje over is voor mij niet het ergste. De snelheid ook niet zo. Als hij zich tegen een vangrail wil herleiden tot een roodkeurig soepje in een lederen zak, hij doet maar. Maar dat lawaai...gewoon asociaal...
                    Mijn Skoda

Comment

• Zonet op een rit van 12km:

1) Grote baan, tegenligger vrouw staat te pinken om links af te slaan. Ze ziet me komen en schiet haar alsnog voor mij de straat over. Ze had wel de fietser naast mij niet tijdig gezien. Ze smijt alles dicht voor die fietser en staat dus dwars stil over mijn rijstrook. Gelukkig hou ik m'n voet over de rem van zodra ik een vrouw ergens in de verte nog maar het minste manoeuvre zie maken. Agressiemeter schiet de hoogte in, maar ik beperk mij tot een lichtsignaal en een welgemeende middelvinger, die ik blijf tonen tot ze weg was. Zelfs terwijl ze verontschuldigend haar hand omhoog stak, bleef ik haar de vinger geven. Well earned.

2) Even verderop een straatje van links dat uitgeeft op het tegenliggende vak. Ik zie een peugeot cabrio die straat uitkomen en een tegenligger op mijn straat. Opnieuw hou ik me klaar om te remmen. Inderdaad de vrouw in kwestie schiet zich vlak voor m'n tegenligger de weg op waardoor die verschiet en bruusk uitwijkt... op mijn rijstrook.... Alles dicht gegooid en half de graskant in gereden anders frontale botsing. Mijn leven bijna om zeep door een zeug die geen 2 seconden kon wachten.

Naast die jonge vrouw zat er een manlet. Wie niet weet wat een manlet is: dat zijn van die kleine ventjes, zonnebankbruin, haar perfect in de gel, liefst veel tattoos en een anabolenkuurtje om wanhopig uit de -60kg categorie te geraken. Met andere woorden een modeaccessoire voor jonge pretty girls. Ik claxonneer en dat ventje wist er niet beter op dan wat stoer muilekes naar mij te trekken.

Rekening houdende met het eerdere voorval, zag ik blind van pure razernij. Ben nog maar zelden zo woest geweest. Ze reden snel verder en enkel en alleen omdat het verkeer me niet toeliet rechtsom te maken, kan dat stoer ventje het nog verder vertellen. Ik ging hem in stukken van elkaar scheuren. Nu, een uur later, ben ik nog steeds opgedraaid van de adrenaline.

Gelukkig vergeet ik niet snel gezichten van mensen die me irriteren. Never forgive, never forget, little manlet.

Comment

• lol i know the feeling
                        lets have some more member berries

Comment

• Haha, dat heb je goed van je afgeschreven!
                          Hopelijk al wat adrelnaline kwijt, daalt ook maar langzaam bij mij
                          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Hier in Giesbergen rijdt er ook zo'n manneke met ne cowboyhoed in ne groenen Kangoo met een klein kind op de achterbank die ik nog eens wil tegenkomen hier of daar
                            K vergeet ook nie rap, dienen heeft heel veel geluk gehad dat mijn vrouw erbij was of hij kreeg zijnen hoed nie meer van voor zijn ogen. Was toen zo kwaad dat 4 valiums mij nog niks zouden doen. Nu ik het terug schrijf denk ik dat 2 a 3 wel voldoende zijn om kalm te blijven.

Comment

• Manmanman, ne mens zou voor minder beginnen te bumperkleven.

Zit je links te rijden achter iemand op een respectabele afstand, die persoon zit zelf een reeks auto's/camions in te halen. Zijn er toch altijd mensen bij die eerst een tijd achter een camion zitten te rijden toch maar beslissen zich in dat gat te wringen.

remafstand is blijkbaar niet van tel in ons land. En dan zitten ze maar met hun handen te zwaaien omdat ik te dicht in hun gat rijdt naar hun mening.

Overlaatst nog een leukerd meegemaakt.

Het was relatief traag verkeer op de kaaien in Antwerpen.
                              Ik volg gewoon mijn voorligger en van links willen er 2 groene fietsers snel voor mij de baan oversteken.

Geen idee waarom ik dat zou moeten doen, en ik hoor ze zeggen: "weer dat volk met een bmw"

Zij zijn in fout, en dan is het mijn schuld dat ik met een bmw rij?

badge
                              Last edited by kefkie; 07/05/2015, 16:30.
                              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                .. en dan is het mijn schuld dat ik met een bmw rij?

badge
                                Tuurlijk is het jouw schuld dat je met een BMW rijdt had je een Renault Kangoo gekocht kon men je niet verwijten van met een BMW te rijden, eigen schuld dikke bult...
                                Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• dan was hij een papa in een minibus, die krijgen hier even slechte commentaar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                    dan was hij een papa in een minibus, die krijgen hier even slechte commentaar!
                                    Zolang hij niet gechipt is, ist allemaal peis en vree!
                                    Mijn Skoda

Comment

• Dat was maar om te lachen hé Ralpke
                                      Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Rij ik daarjuist naar Moerbeke, treintje rijden aan 70, was er toch weer zo'n petje met een Polooke die ze 1 voor 1 voorbij moest steken. En telkens weer moest iedereen remmen als hij ertussen ging. Resultaat, op 5 km ongeveer 6 auto's voorbij gestoken en hij stond als 12de aan de rij voor de spoorweg slagboom...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                          Rij ik daarjuist naar Moerbeke, treintje rijden aan 70, was er toch weer zo'n petje met een Polooke die ze 1 voor 1 voorbij moest steken. En telkens weer moest iedereen remmen als hij ertussen ging. Resultaat, op 5 km ongeveer 6 auto's voorbij gestoken en hij stond als 12de aan de rij voor de spoorweg slagboom...
                                          Als het treintje 70 doet en je mag er 90 rij ik er ook voorbij.

Comment

Working...
                                          X