Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
    Tuurlijk is het jouw schuld dat je met een BMW rijdt had je een Renault Kangoo gekocht kon men je niet verwijten van met een BMW te rijden, eigen schuld dikke bult...
    True, sorry

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
    dan was hij een papa in een minibus, die krijgen hier even slechte commentaar!

ook waar
    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
      Rij ik daarjuist naar Moerbeke, treintje rijden aan 70, was er toch weer zo'n petje met een Polooke die ze 1 voor 1 voorbij moest steken. En telkens weer moest iedereen remmen als hij ertussen ging. Resultaat, op 5 km ongeveer 6 auto's voorbij gestoken en hij stond als 12de aan de rij voor de spoorweg slagboom...
      1 voor 1 = zoals het in de wet staat!
      2 wagens in eens inhalen = overtreding :o

hoe stom ook

Comment

• Euhm... meen je dat eigenlijk? Mag je geen sliert auto's in 1 keer passeren?

Comment

• Er staat nergens in de wet dat je niet meerdere auto's tegelijk mag inhalen. Stef zit fout.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
            Als het treintje 70 doet en je mag er 90 rij ik er ook voorbij.
            Is belachelijk als het treintje zo ver reikt als je kan zien. Spreken hier over 30 tal auto's of meer die achter elkaar rijden zo ver je kan zien....(en was 70 per uur baan)... En dan telkens het kleine gaatje in waardoor degene die je voorbij stak moet remmen omdat jij je er tussenwringt. Tegenliggers die van het gas moeten of ook moeten remmen. Telkens weer mensen hinderen. Weinig respect voor zulle, integendeel.

Comment

• Euhm..... lol

2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
              2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
              2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
              dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
              http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                Zonet op een rit van 12km:

1) Grote baan, tegenligger vrouw staat te pinken om links af te slaan. Ze ziet me komen en schiet haar alsnog voor mij de straat over. Ze had wel de fietser naast mij niet tijdig gezien. Ze smijt alles dicht voor die fietser en staat dus dwars stil over mijn rijstrook. Gelukkig hou ik m'n voet over de rem van zodra ik een vrouw ergens in de verte nog maar het minste manoeuvre zie maken. Agressiemeter schiet de hoogte in, maar ik beperk mij tot een lichtsignaal en een welgemeende middelvinger, die ik blijf tonen tot ze weg was. Zelfs terwijl ze verontschuldigend haar hand omhoog stak, bleef ik haar de vinger geven. Well earned.

2) Even verderop een straatje van links dat uitgeeft op het tegenliggende vak. Ik zie een peugeot cabrio die straat uitkomen en een tegenligger op mijn straat. Opnieuw hou ik me klaar om te remmen. Inderdaad de vrouw in kwestie schiet zich vlak voor m'n tegenligger de weg op waardoor die verschiet en bruusk uitwijkt... op mijn rijstrook.... Alles dicht gegooid en half de graskant in gereden anders frontale botsing. Mijn leven bijna om zeep door een zeug die geen 2 seconden kon wachten.

Naast die jonge vrouw zat er een manlet. Wie niet weet wat een manlet is: dat zijn van die kleine ventjes, zonnebankbruin, haar perfect in de gel, liefst veel tattoos en een anabolenkuurtje om wanhopig uit de -60kg categorie te geraken. Met andere woorden een modeaccessoire voor jonge pretty girls. Ik claxonneer en dat ventje wist er niet beter op dan wat stoer muilekes naar mij te trekken.

Rekening houdende met het eerdere voorval, zag ik blind van pure razernij. Ben nog maar zelden zo woest geweest. Ze reden snel verder en enkel en alleen omdat het verkeer me niet toeliet rechtsom te maken, kan dat stoer ventje het nog verder vertellen. Ik ging hem in stukken van elkaar scheuren. Nu, een uur later, ben ik nog steeds opgedraaid van de adrenaline.

Gelukkig vergeet ik niet snel gezichten van mensen die me irriteren. Never forgive, never forget, little manlet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                  Euhm..... lol

een vrouw zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
                    Bwa dat haasje over is voor mij niet het ergste. De snelheid ook niet zo. Als hij zich tegen een vangrail wil herleiden tot een roodkeurig soepje in een lederen zak, hij doet maar. Maar dat lawaai...gewoon asociaal...
                    Dé knallende 'bleerpijprijder' komt pas buiten bij temperaturen van +15° én droog weer én dan nog het liefst overdag. Aan die marginale minderheid kan je je toch niet storen? En als er op een zalige zomernacht (heel zeldzaam in België) eens eentje z'n spel tot de begrenzer trekt, en daarmee de nachtelijke stilte plotsklaps doorbreekt met z'n beestachtig gehuil. Gewoon even genieten en verder slapen hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                      Zonet op een rit van 12km:

1) Grote baan, tegenligger vrouw staat te pinken om links af te slaan. Ze ziet me komen en schiet haar alsnog voor mij de straat over. Ze had wel de fietser naast mij niet tijdig gezien. Ze smijt alles dicht voor die fietser en staat dus dwars stil over mijn rijstrook. Gelukkig hou ik m'n voet over de rem van zodra ik een vrouw ergens in de verte nog maar het minste manoeuvre zie maken. Agressiemeter schiet de hoogte in, maar ik beperk mij tot een lichtsignaal en een welgemeende middelvinger, die ik blijf tonen tot ze weg was. Zelfs terwijl ze verontschuldigend haar hand omhoog stak, bleef ik haar de vinger geven. Well earned.

2) Even verderop een straatje van links dat uitgeeft op het tegenliggende vak. Ik zie een peugeot cabrio die straat uitkomen en een tegenligger op mijn straat. Opnieuw hou ik me klaar om te remmen. Inderdaad de vrouw in kwestie schiet zich vlak voor m'n tegenligger de weg op waardoor die verschiet en bruusk uitwijkt... op mijn rijstrook.... Alles dicht gegooid en half de graskant in gereden anders frontale botsing. Mijn leven bijna om zeep door een zeug die geen 2 seconden kon wachten.

Naast die jonge vrouw zat er een manlet. Wie niet weet wat een manlet is: dat zijn van die kleine ventjes, zonnebankbruin, haar perfect in de gel, liefst veel tattoos en een anabolenkuurtje om wanhopig uit de -60kg categorie te geraken. Met andere woorden een modeaccessoire voor jonge pretty girls. Ik claxonneer en dat ventje wist er niet beter op dan wat stoer muilekes naar mij te trekken.

Rekening houdende met het eerdere voorval, zag ik blind van pure razernij. Ben nog maar zelden zo woest geweest. Ze reden snel verder en enkel en alleen omdat het verkeer me niet toeliet rechtsom te maken, kan dat stoer ventje het nog verder vertellen. Ik ging hem in stukken van elkaar scheuren. Nu, een uur later, ben ik nog steeds opgedraaid van de adrenaline.

Gelukkig vergeet ik niet snel gezichten van mensen die me irriteren. Never forgive, never forget, little manlet.
                      Die lessen yoga hebben tot nu bitter weinig effect precies.
                      Misschien moet ge eens mindfulness proberen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                        een vrouw zeker
                        Dat moet al iets ouder zijn, er staat nog "centea".
                        Waar is dat ergens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                          1 voor 1 = zoals het in de wet staat!
                          2 wagens in eens inhalen = overtreding :o

hoe stom ook
                          ah ja? dat staat nergens in de wet...
                          www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                            Die lessen yoga hebben tot nu bitter weinig effect precies.
                            Misschien moet ge eens mindfulness proberen.
                            Misschien hoge dosis Xanax

Comment

• Ik denk dat er hier al eens gediscussieerd werd over onze begrensde vriendjes.

Donderdag om 14.15 uur is een 21jarige man uit Halen met zijn 35jaar oude Microcar Lyra van de weg gereden op de Galgestraat in Geetbets. Tijdens het voorbijsteken van een zware vrachtwagen werd de kleine brommobiel door de vrachtwagen aangereden en van de weg geduwd. De bestuurder van de vrachtwagen pleegde vluchtmisdrijf.

Opengescheurd door prikkeldraad

Comment

• Wou het net komen posten. Die foto's zijn gewoon hallucinant. Verbieden die handel, voor hun eigen goed!
                                Mijn Skoda

Comment

• De controle verliezen bij 45 per uur. Dan moet je de baan niet op van mij.

Comment

De controle verliezen bij 45 per uur. Dan moet je de baan niet op van mij.
                                    Nu niet overdrijven he. Aan de schade kan je makkelijk afleiden dat die tegen max. 25/u in de gracht is geknald.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
                                      Nu niet overdrijven he. Aan de schade kan je makkelijk afleiden dat die tegen max. 25/u in de gracht is geknald.
                                      Wie weet was die zelfs gechipt?! Naar 170 pk.

Comment

De controle verliezen bij 45 per uur. Dan moet je de baan niet op van mij.
                                        Je weet nooit wat de oorzaak is waarom ie van de baan gesukkeld is. Collega van me is onlangs ook op een op het eerste zicht heel domme manier van de baan geraakt. Achteraf bleek ie een epilepsie aanval gehad te hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                                          Euhm..... lol

Wanneer was dat? Dat had ik nu toch wel met mijn eigen ogen willen zien. Hoe loemp kunt ge zijn, zelfs al kent ge het daar niet zijn die trappen nog obvious :p

Comment

Working...
                                          X