De dashcam-rijder... Ge ziet ze meer en meer..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
-
Toch niks mis mee.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenToch niks mis mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk BerichtenJawel, foto genomen al rijdend :o
Aan het rijden met een dashcam is niks mis, in tegendeel zelfs, het kan bij ongevallen heel handig zijn.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
zijt maar zeker. de mijne zit tegen het dak, vastgezet met een beugel op het armpje van de middenspiegel.
ik vergeet al dat die er nog zit.
vorige week ongeluk gehad en totaal vergeten dat die er nog was. savonds pas aan gedacht en ook de beelden aan de verzekering gegeven
Comment
-
De stopborden zijn hier in Ieper nu al een tijdje vervangen door "zone voorrang van rechts" borden, maar volgens mij geldt voorrang van rechts toch niet op dit soort kruisingen aangezien je over een verhoogd trottoir moet? Is in Nederland in elk geval zo.
https://www.google.be/maps/@50.847549,2.88822,3a,75y,12.06h,66.03t/data=!3m4!1e1!3m2!1sgArvU3007Eb0BNhS8wmmtA!2e0?hl= nl
Last edited by |) ][ |V| ][; 14/05/2015, 23:17.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenDe stopborden zijn hier in Ieper nu al een tijdje vervangen door "zone voorrang van rechts" borden, maar volgens mij geldt voorrang van rechts toch niet op dit soort kruisingen aangezien je over een verhoogd trottoir moet? Is in Nederland in elk geval zo.
https://www.google.be/maps/@50.847549,2.88822,3a,75y,12.06h,66.03t/data=!3m4!1e1!3m2!1sgArvU3007Eb0BNhS8wmmtA!2e0?hl= nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenin be is dat gewoon vvr
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenGoed om te weten. Overal hetzelfde doen was te moeilijk waarschijnlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenGoed om te weten. Overal hetzelfde doen was te moeilijk waarschijnlijk.
(niet dat ik je niet op uw woord geloof maar ik ga straks eens goegelen of het in nl uberhaupt (kots op dat woord) zo is)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtensorry maar nederland doet dwars in deze, vvr = vvr of dat nou een stoep is of niet, die uitzonderingen maken het alleen maar moeilijker
(niet dat ik je niet op uw woord geloof maar ik ga straks eens goegelen of het in nl uberhaupt (kots op dat woord) zo is)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtensorry maar nederland doet dwars in deze, vvr = vvr of dat nou een stoep is of niet, die uitzonderingen maken het alleen maar moeilijker
Ik weet ook maar van een Nederlander dat het daar zo is en afgaande op het rijgedrag van de Nederlanders in dit soort situaties had hij gelijk, ofwel doen ze het allemaal fout. Moest je mij kunnen aantonen dat ze daar toch dezelfde regel hebben als hier, zou het handig zijn, want ik ken daar een kruispunt waar ik soms wortel sta te schieten omdat ze je er niet tussen laten.
Comment
-
Steeds vaker kom ik in het straatbeeld snelheidsremmende maatregelen tegen als (optische) wegversmallingen, verkeersdrempels, minirotondes en uitritconstructies. Met betrekking tot de voorrangsrege…
zelfs de nl-ers vinden het een raar, onduidelijk gegeven (uitzicht uitritconstructie )...en het is ook gelijk het enige ik snel kon goegelen
Comment
-
voor de 2e keer deze week...en het gebeurt vaak, staan alle spoorwegovergangen in de waaslandhaven op rood sinds een uur of 4...en mits het spoor de rijbaan hier erg vaak kruist loopt de mogelijke boete erg hoog op
brave collega's geraken niet op hun werk, de shiften geraken niet tijdig afgelost en de mensen snakken naar hun bed na een nachtje werken
Comment
-
Om 8h weer richting Brussel, ben benieuwd of de ergernissen zich weer gaan opstapelen zoals dinsdag. Maar zal vandaag wel wat beter gaan zeker, zullen velen de brug maken, dus minder volk op de baan?
Dinsdag:
Vrachtwagen zit in te halen, gaat naar rechts dus de auto's die achter hem zaten beginnen te versnellen, maar door een andere trage vrachtwagen komt die onmiddellijk terug naar links terwijl er 2 auto's langs hem rijden
Stuk verder, wij rijden links om een rij vrachtwagens in te halen, plots komt er eentje uit die rij naar links terwijl wij met onze voorwielen ter hoogte van zijn achterwielen zaten.
Beide hierboven zonder gebruik van richtingaanwijzers.
Dan nog een BMW rijdster heel rare stoten zien uitsteken in de file.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Geen ergernis vanmorgen..
Zalig om te rijden naar het werk op een brugdag... Amper volk op de baan!
(Al is het in Ranst weer prijs blijkbaar)2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
Comment