Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenErgerlijk dat je moet werken op een brugdag2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk BerichtenGeen ergernis vanmorgen..
Zalig om te rijden naar het werk op een brugdag... Amper volk op de baan!
(Al is het in Ranst weer prijs blijkbaar)
Op hun vrije dag. Kwestie van niet af te kicken van de dagelijkse files op weg naar het werk zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenKwestie van niet af te kicken van de dagelijkse files op weg naar het werk zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenAlle gast, niets zo fijn om op uw vrije dag uw madam en uw 2 jengelende kids in de lease-A4 te proppen om op een overvol terras door een verveeld kijkende jobstudent U een kleine friet (6EUR) en een cola (3.5EUR) te laten serveren aan de Belgische kust! Daarvoor 2 uur in de file staan is slechts een kleine moeite!
En het is dan nog kloteweer“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenAlle gast, niets zo fijn om op uw vrije dag uw madam en uw 2 jengelende kids in de lease-A4 te proppen om op een overvol terras door een verveeld kijkende jobstudent U een kleine friet (6EUR) en een cola (3.5EUR) te laten serveren aan de Belgische kust! Daarvoor 2 uur in de file staan is slechts een kleine moeite!
En zand in uw auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenGe vergeet nog de ontspannende zoektocht naar een parkeerplaats en het vooruitzicht op meer file 's avonds bij de lemming exodus terug naar het binnenland.
En zand in uw auto.
Comment
-
Op de kapelsesteenweg zijn er 2 baanvakken, 1 richting autostrade en 1 richting centrum.
Omdat het baanvak richting autostrade meestal vol staat met volk rij ik door tot het einde om ergens tussen te voegen omdat de meeste mensen toch slapen achter het stuur, zo niet rij ik gewoon via het centrum naar huis.
Daar strak liet er ene met zijn M318d een gat ter grootte van een vrachtwagen en kon ik makkelijk invoegen en in de rij mee de autostrade op. Kerel trok op om te komen bumperkleven, en wanneer de oprit vrijwas trok ik op van 60 tot 130 en zetten mijn cc op ( makkelijk zo'n lange versnelling), kerel kon niet volgen dus ik dacht dat het over was. Dat hij zich gewoon ffkes kwaad moest maken omdat hij aant slapen was aan de lichten zeker.
Soit wat verder komt ie afgereden op het linkerbaanvak en wilde mij vastrijden tussen mijn voorligger en hem. Mij niet gelaten, ik rem af en ga achter hem rijden.
Vertraagd die tot 90 naast een vrachtwagen om mij niet te laten passeren.
Terwijler tijd zit zijn vrouw maar van haren tak te maken tegen die vent .
Tussen 2 vrachtwagens door maar 2 vitesskes terug geschakeld en hem voorbij gestoken.
En dat allemaal om dat die staat te slapen aan de lichten en niet wilt/kan aansluitenBMW X5 45e
Comment
-
Ja zonet ook zo een leasemiddenkadertje met zijn bmw 3 GT. Het was wat aanschuiven en die liet altijd zo veel ruimte eer hij vertrok. Toen zag ik dat hij de hele tijd met zijn lief aan het muilen was. Tot ik door z'n traag reageren een groen licht miste, dan begon het me zwaar te irriteren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk BerichtenGeen ergernis vanmorgen..
Zalig om te rijden naar het werk op een brugdag... Amper volk op de baan!
(Al is het in Ranst weer prijs blijkbaar)
Maar was in de andere richting, dus geen ergernis.
Wel een ergenis daarnet toen ik van op de parking van de Carrefour vertrok.
Ik sta aan de uitrit om naar links te gaan, komt er een mongool met zijn BMW links naast mij staan (waar de mensen de parking moeten inrijden).
Als er een gaatje is wacht ik zodat hij kan vetrekken (staat immers links van mij), maar hij blijft staan. Volgende gaatje wacht ik niet meer en rij de weg op, ramt die mongool mij bijna in de flank.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten(Al is het in Ranst weer prijs blijkbaar)
ergernis van vandaag en wegens verlof beperkt tot voetgangers, amai verkeersagressie onder voetgangers bestaat ook en is al bijna even spectaculair. Een man zijn fluffy hond loopt tegen tegenligger. Die verschiet maar stapt door. Gaat die eigenaar van de hond (een echte hipster van 't zuid) volledig door het lint en begint die te roepen dat die man zijn hond gestampt heeft en dat hij hem gaat vermoorden. Daarna tegen zijn vrouw met kind in buggy de hele tijd dat hij die man had moeten slaan. Wat een psychopaat, een geluk dat die zijn vrouw geen bosmaaier in haar buggy had.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichtendusvanmiddag enes d e wv uigekaalk den dan da gereden maar d mens gaudoi diq rac en lsozsnd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichtendusvanmiddag enes d e wv uigekaalk den dan da gereden maar d mens gaudoi diq rac en lsozsnd2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichtendusvanmiddag enes d e wv uigekaalk den dan da gereden maar d mens gaudoi diq rac en lsozsnd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenPinten drinken en forummen is nooit een strakke combo.
Comment
-
de NMBS, de grootste ergernis van het land. en t was erg deze week. wat een bende mongolen werkt daar zeg.
deze week kom ik in leuven toe om 15h40. trein van 15h33 kwijt omdat die nu dus vroeger vertrekt dan vorig jaar, en de volgende is 16:03. die 2de is een rechstreekse, dus vind het minder erg om 30min later thuis te komen.
om 16:01 (trein moet normaal het station al binnenrijden) komt er ineens 5min vertraging op het scherm.
paar minuten later 10min vertraging... iets later 15min vertraging en dat loopt zo elke minuut dat verstrijkt op. tot die op 20min vertraging komt. ik begin al wat te koken.
ik pak men gsm, kijk op de nmbs website om te zien hoelaat de trein in het vorige station was. diene trein was NOOIT vertrokken om 14h47 in welkenraedt (let dus dat we nu al 16:15 zijn hé !!!! ).
ineens roepen ze af dat die trein een onbepaalde vertraging heeft en dat de eerstvolgende naar waregem om 17:03 is.
BULLSHIT, de eerstvolgende is om 16:19 richting knokke waar je in gent overstapt om naar kortrijk te pakken. dat informeren ze dus niet. ik loop dus naar het ander spoor en pak die 16:19.
ik kom in gent-sint-pieters aan en t is daar een miserie tot en met. vollop mensen rond de schermen en op de perrons. HELE hoop vertragingen...
mijn aansluiting om 17:36 naar lille-flandres en kortrijk staat er met 5min vertraging.
ik heb een 2de aansluiting (stoptrein) om 17:40 naar kortrijk. ik loop naar die, komt daar 1min voor die hoort te vertrekken op het scherm dat die 5min vertraging heeft. alle hup een hele volksverhuizing naar het perron van de 17:36. daar aan het wachten, komt er 1min voor het nieuwe vertrekuur op het scherm dat die 9min vertraging heeft. en hup, weer een hoop volk naar het perron van de 17:40. daar komt ineens op dat die 7min vertraging heeft.
t spelleke begon weer, elke minuut dat verstrijkt komt er een minuut vertraging bij...
dag erna, weer van t zelfde. 12-15min vertraging op men treinen...
voor mensen die de files erg vinden, wil ik jullie ook de miserie met het OV meedelen. jullie zijn dus niet alleen ge-ergerd
Comment
Comment