Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Int, ik ene keer moeten blazen en weette waar? Midden van 't stad aan de Dender stonden ze controle te doen. Passeerde geen kat meer om dat uur. Ze stonden waar vroeger de Aldi was

Comment

• Deze morgend op de N80 richting Hasselt waren ze op het tweede vak gelijk zotten aan het rijden, 120 met amper een paar meters tussen de auto's en als er dan eene wat remt dan wijkt de volgende uit naar rechts en moeten die rechts maar kunnen remmen / uitwijken naar de pechstrook.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Moraalridder die al van aan de aansluiting van de R0 op E40 richting Leuven (St stevens woluwe) links plakt. Als ik hem dan uiteindelijk langs rechts voorbij ga omdat ik het beu ben begint die moraalridder met zijn lichten te lichten. Gaat dan uit de weg idioot.

Comment

• mensen die niet uit hun doppen kijken.
          ik rijd in centrum leuven, smalle éénrichtingsstraat. uit een zijstraat van rechts komt een grote camionette (ik geef voorrang). ik rijd achter de camionette maar voor elke tegenliggende fiets stopt die op de baan om de fietsers eerst te laten passeren (no problem voor mij, t is er ook te smal voor mij om hem voorbij te gaan).
          paar 100meter verder rijd de camionette door, ik rijd mee, en dan vertrekt er een auto uit een parkeerplaats, zonder kijken, direcht achter de camionette. ik heb mogen remmen, uitwijken naar rechts, geparkeerde fietsen tegen de voorgevels ontwijken.
          ik rij ne hele tijd achter die auto, heb vanalle tekens zitten doen maar madam kijkt niet in haar spiegels. heeft totaal geen besef dat ze net een fietser de zijkant in drukte en dat die nu 30cm achter hare bumper plakt.
          aan het volgende kruispunt stopt ze (wel plaats om er naast te komen) en zie dat ze haar raam net heeft open gedraaid. ff toch aangesproken om niet zomaar aan te nemen dat er niks achter die camionette zou rijden. ze excuseerde zich wel direct.
          maar voor t zelfde plakte ik tegen 20km/H tegen die geparkeerde fietsen of tegen zo een design straatlicht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
            Int, ik ene keer moeten blazen en weette waar? Midden van 't stad aan de Dender stonden ze controle te doen. Passeerde geen kat meer om dat uur. Ze stonden waar vroeger de Aldi was
            Ik 1 keer in Geraardsbergen ook. Enfin. Ik rij aan die 2 de brug over de spoorweg met die rotonde ervoor (ben naam kwijt) en daar stonden ze. Had iets teveel gedronken toen in m'n jonge tijd en ik dacht prijs te hebben. Flik spreekt me aan en net als hij z'n toestel wil bovenhalen komt z'n collega aan gerend en roept dat ze dringend weg moeten voor een oproep.

Een geluk gehad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
              Ik rij al 17 jaar en heb in gans die tijd 3 keer moeten blazen.

En ik dan maar rond de eindejaarsperiode extra rondrijden in de hoop eens te kunnen blazen. Helaas.
              Minstens al 15x moeten blazen.
              Nu 18-19j rijbewijs

Comment

• 1keer moeten blazen in de 13-14jaar dat ik rijd. en op die tijd heb ik al + 1000 000km gereden, van 5h smorgens tot 21h savonds (in het weekend regelmatig rond 1-2h ook aan het rijden). t is dus niet dat ik weinig rijd of enkel op 'veilige' momenten rondrij

Comment

• ik heb nog nooit moeten blazen sinds de 11j dat ik rij (gem. 15-20k op een jaar)
                  wel 1 keer controle gehad van boorddocumenten: om 10u 's ochtends op een donderdagvoormiddag op een plek waar relatief weinig volk passeerde.
                  en een paar jaar geleden ben ik wel eens in een grootscheepse controle beland op een zaterdagnacht: komt er een (nog heel jong uitziend) meiske naast mijn auto staan: mag ik boorddocumenten zien?
                  ik geef die af, zij controleert die, alles is in orde. Dan vraagt die: 'heeft u gedronken deze avond?' 'Nee' (ik had ook niet gedronken) > OK rij dan maar door

:p

Comment

• Vandaag voor het werk;

0530 vertrek Hasselt naar Evere (collega afgezet), aankomst om 0800 in Ieper.
                    Om 0815 vertrek Ieper naar Evere (collega opgehaald), aankomst om 1015. Dan terug naar Hasselt.

Nog nooit zoveel inhalende vrachtwagens gezien als op de E40 Brussel => Gent. Abnormaal... En een hoop Clio's MY1991 met franse nummerplaat, inhalen over de pechstrook etc,...

Oh en die 15 minuten in Ieper waren nodig om te weten welke maat gasmasker ik nodig heb
                    Mijn Skoda

Comment

• ^^
                      de efficiëntie van het Belgisch leger, gotta love it...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                        Ik rij al 17 jaar en heb in gans die tijd 3 keer moeten blazen.

En ik dan maar rond de eindejaarsperiode extra rondrijden in de hoop eens te kunnen blazen. Helaas.
                        2 keer op 27 jaar, is ook niet zoveel?

Comment

• In de 5jaar dat ik mijn rijbewijs heb een 12tal keer mogen blazen al. Maar 2x een sleutelhangerke gehad.
                          2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Ik op bijna 30 jaar, 2 keer geblazen. 1 Keer in het stad hier en 1 keer na een verkeersongeval toen we achteraan aangereden waren.

Comment

• Ik ga niet zeggen 10 keer of 20 keer of X keer, maar toch al een ettelijk aantal keren mogen blazen, laatste keer was op dinsdag 23 december om 11uur40 ofzo (twee dagen voor kerstdag dus daarom dat ik het nog weet ).

Een andere keer was op een zondag morgen 8u30 9uur aan de oprit in Oudenburg naar de A10 we waren op weg naar het autosalon een paar jaar gelden.

Dan nog verschillende keren in Oostende ('s avonds/ 's nachts), zelfs een keer in Leffinge op een vrijdag namiddag om 16uur, een paar keer in Jabbeke en Varsenare, en ga zo maar door.

De eerste keer dat ik heb moeten blazen was op een kerstavond (25 jaar of meer geleden) in Brugge grote controle aan de hoge brug net na het station.

Als ik al die anderen hier lees die jaren kunnen rijden zonder ooit controle te hebben heb ik wel dikwijls pech, want het resultaat van het blazen is altijd positief... voor mij (negatief dus voor hen) maar je verliest er toch altijd wat tijd mee...
                              Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• ik weet dat het aan de kust even erg/goed als als in apen kwa drankcontrole

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                  Ik op bijna 30 jaar, 2 keer geblazen. 1 Keer in het stad hier en 1 keer na een verkeersongeval toen we achteraan aangereden waren.
                                  aja, da was ik al vergeten. ook al 2keer moeten blazen bij verkeersongeluk (toen diene oude pé men deur eraf reed op de parking, vond ik raar want ik reed niet eens. auto stond geparkeerd, en de andere keer was toen men golf op de vangrail stond)

Comment

• Bij ieder ongeval moet je tegenwoordig blazen. Na dat ongeval vroeg die agent of ik gedronken had. Uiteraard niets. Ok zei hij en deed verder aan z'n pv. We werden allemaal naar de spoed gebracht hierna en na vijf minuten stond dienen flik daar, om te blazen. Was 't vergeten. Wellicht is dat nog niet zo erg lang in voegen dat je bij elk ongeval moet blazen en was die man het vergeten?

Comment

• Op meer dan 25 jaar autorijden, nog NOOIT moeten blazen.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Hier ook al 5 jaar niet.. Elke keer is het van: heeft u gedronken meneer? neen. Rij dan maar door

Comment

• In 19 jaar 1 keer. Op een zaterdagmorgen om 11 uur.
                                          Met vrouw en twee kleine kinderen in de auto.
                                          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Working...
                                          X