Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• iemand die jaren aan een stuk, winter en zomer, door weer en wind met de moto rijd, diene kan rijden.

ik gebruikte mijn moto destijds elke dag naar het werk en avondschool, heb op sneeuw, regen, ijs gereden (cbr900RR). ik kon toen zeker nog niet goed rijden, maar wist wel wat de moto kon.
    toen door omstandigheden een jaar niet meer gereden en kwam ik er eens in de zomer mee buiten. kon totaal niet met de moto rijden. diene was met mij op de baan, ipv ik met de moto

niet alleen goed weer rijders, maar mensen die een hele winter niet zijn buitengekomen.
    Last edited by ; 26/05/2015, 22:55.

Comment

• Daarstraks nog een 'klakske' dat voor mij reed en dezelfde richting uitging als ik. Een 5 tal keer afslag gepakt en een paar keer van vak veranderd, geen enkele keer gebruikte die zijn richtingaanwijzer. Toevallig reed hij met dat ene Duitse merk waarvan men dikwijls zegt dat ze geen richtingaanwijzers gebruiken. Kwestie van het stereotype in leven te houden zeker...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
        Daarstraks nog een 'klakske' dat voor mij reed en dezelfde richting uitging als ik. Een 5 tal keer afslag gepakt en een paar keer van vak veranderd, geen enkele keer gebruikte die zijn richtingaanwijzer. Toevallig reed hij met dat ene Duitse merk waarvan men dikwijls zegt dat ze geen richtingaanwijzers gebruiken. Kwestie van het stereotype in leven te houden zeker...
        ik heb een hekel aan "klakskes"...
        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
          Skodarijders kunnen er tegenwoordig ook wat van
          Dat is omdat sommige BMW rijders af en toe ook eens in een skoda kruipen (ik dus) en er alles aan doen het sportief imago van dat merk wat op te krikken.

Comment

• Gisteren op de A12 in Aartselaar, heeft mijn vrouw net een
            Ongeval kunnen vermijden met een spookrijder.
            1 keer raden wie het waren en met wat ze reden...
            Kan iedereen overkomen natuurlijk.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten

Heb geen idee eigenlijk.

Comment

Gisteren op de A12 in Aartselaar, heeft mijn vrouw net een

Flikken met een VW buske ?
                gepensioneerden met nen Berlingo?

Comment

Gisteren op de A12 in Aartselaar, heeft mijn vrouw net een

Roemenen in een oude mercedes?
                  That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                  28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                  28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Negers in een Duster

Comment

• Polen in een ouwe Vectra

Comment

• Wat was het nu???

Comment

• Grieken in een 20 jaar oude pick up! 😁

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• nieuwe Belgen in een oude BMW natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
                              nieuwe Belgen in een oude BMW natuurlijk
                              👍🏼👍🏼👍🏼
                              U heeft wel niets gewonnen deze keer. 😁

Comment

• we hebben terug 2 rijstroken op afrit hoevenen/kapellen sinds de werken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
                                  nieuwe Belgen in een oude BMW natuurlijk
                                  Pfff afgezaagd. Een regenboogbusje met muilende transseksuele orthodoxe joden en moslims. Dat was pas nieuws.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                    Pfff afgezaagd. Een regenboogbusje met muilende transseksuele orthodoxe joden en moslims. Dat was pas nieuws.
                                    Gisteren zo eentje voorbij gereden, wel met een hippie chick in met dreads...
                                    VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      we hebben terug 2 rijstroken op afrit hoevenen/kapellen sinds de werken
                                      Ik heb het gisteren ook aal gezien. Speciaal voor jou gedaan om zuiniger te kunnen rijden. 😉

Comment

• Het lijkt tegenwoordig wel of IEDEREEN CONSTANT aan het bellen of gsm'en is in de wagen.
                                        Alsook heb ik de indruk dat richtingaanwijzers gebruiken bij het veranderen van autostradevak een unicum begint te worden.
                                        Van toen tot nu:

MY2018 Renault Megane 1.5 TDCi
                                        #6 MY2014 Volkswagen Golf 7 Variant 1.6TDi
                                        #5 MY2018 Mercedes C180 W205: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...benz-w205-c180
                                        #4 MY2014 Peugeot 508sw 1.6HDI
                                        #3 MY2007 BMW E92 325i: http://www.autoforum.be/showthread.p...69#post4994369
                                        #2 MY2012 Volvo C30 R-design 1.6HDI: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...drive-r-design
                                        #1 MY1997 Golf 3 variant 1.9TDI

Comment

• ...en aan ronde punten, pinken is een service die je levert aan je medeweggebruikers...niet pinken is zoveel cooler en elkaar helpen is voor het gepeupel

Comment

Working...
                                          X