Oorspronkelijk geplaatst door kefkie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Net op de E40 van de kust naar huis in't drukke verkeer ene met ne Scenic van een generatie of 2-3 terug die me langs rechts inhaalde (heel druk verkeer, overal treintjes aan 100km/u) want ik was toch wel zo zot om een normale afstand te bewaren (auto cruisecontrol op 1 blokje dus echt maar 15m of zo). Natuurlijk gaat die cc vol in de rem en alletwee mijn kinderen op de achterbank wakker en bleiten.
Paar km verder bij de afslag naar de ring meneer natuurlijk zo lang mogelijk rechtdoor en over de volle lijn naar rechts.
Natuurlijk gaat zo'n ding niet de bocht om dus even langs rechts ingehaald (mag daar) en toen zie ik dat hij ook vrouw en kinderen heeft die liggen te slapen. Eens goed geclaxoneerd tot madam wakker was en dan gebaren gemaakt of meneer zot was. Ik denk dat madam mij geloofde want hij kreeg behoorlijk over zijn kl*ten .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenNet op de E40 van de kust naar huis in't drukke verkeer ene met ne Scenic van een generatie of 2-3 terug die me langs rechts inhaalde (heel druk verkeer, overal treintjes aan 100km/u) want ik was toch wel zo zot om een normale afstand te bewaren (auto cruisecontrol op 1 blokje dus echt maar 15m of zo). Natuurlijk gaat die cc vol in de rem en alletwee mijn kinderen op de achterbank wakker en bleiten.
Paar km verder bij de afslag naar de ring meneer natuurlijk zo lang mogelijk rechtdoor en over de volle lijn naar rechts.
Natuurlijk gaat zo'n ding niet de bocht om dus even langs rechts ingehaald (mag daar) en toen zie ik dat hij ook vrouw en kinderen heeft die liggen te slapen. Eens goed geclaxoneerd tot madam wakker was en dan gebaren gemaakt of meneer zot was. Ik denk dat madam mij geloofde want hij kreeg behoorlijk over zijn kl*ten .
Comment
-
dus over paar dagen beginnen de wegenwerken aan de E40 tussen Zwijnaarde en Erpe-Mere. We mogen ons in die omgeving aan ferm veel miserie verwachten (op en afritten worden afgesloten) met bijhorende ergernissen en dat terwijl het wegdek net op dat stuk er in mijn ogen quasi perfect bij ligt (spoorvorming door vrachtwagens tussen Merelbeke en Wetteren even buiten beschouwing gelaten). Nauwelijks putten, oneffenheden of slijtage viel mij onlangs nog op.
Comment
-
Het grote ergernis topic deel VII
Op Antwerpse ring, de ongelukkige A6 rijder die in eerste instantie 103 rijdt om dan vervolgens bij het naderen van een flitspaal ter hoogte van Berchem wat op de rem gaat staan tot net geen 80, even verderop aan de flitsbakken voor de afrit van Deurne verhaalde hij dit ritueel nog een keer. Om vervolgens er gelijk een pijl van door te gaan.
Ik had hem tussen de twee flitsers al teken gedaan dat hij een constante moest rijden maar bij het naderen van de tweede wees hij naar dat vogelkotje. 😱
Wat is er mis om op CC 103/4 te rijden op de ring?
Sent from somewhere, using Tapatalk.Last edited by Metaxa; 16/06/2015, 12:40.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
dat kwam ik vroeger dagelijks tegen in gentbrugge. ik reed er 96 op gps, en dan de grote jan die mij voorbij vliegt aan 120, aan de flitser remt naar 80, weer optrekt en mij voorbij gaat, aan de volgende flitser weer 80. en tegen dat we uiteindelijk het bord passeren dat de snelheidsbeperking weer 120 was, was die mij nog niet voorbij.
DAT fenomeen is nu wel weg met de trajectcontrole, maar nu rijd iedereen daar dus 80-85km/h (vrachtwagens halen autos in)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtendat kwam ik vroeger dagelijks tegen in gentbrugge. ik reed er 96 op gps, en dan de grote jan die mij voorbij vliegt aan 120, aan de flitser remt naar 80, weer optrekt en mij voorbij gaat, aan de volgende flitser weer 80. en tegen dat we uiteindelijk het bord passeren dat de snelheidsbeperking weer 120 was, was die mij nog niet voorbij.
DAT fenomeen is nu wel weg met de trajectcontrole, maar nu rijd iedereen daar dus 80-85km/h (vrachtwagens halen autos in)
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Eergisteren een mevrouwtje in een fiat 500 die aant bumperkleven was bij mij, terwijl ik 80 reed waar 70 toegelaten is. Oplossing: Cruise control op 60, en ze heeft zo nog een 10tal km achter mij gereden, en kon mij niet inhalen wegens de drukte. (zelfs een stuk waar 90 is heb ik gewoon 60 gereden).
Best grappig hoe die aant vloeken was, en nog dichter kwam rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk BerichtenGij zijt een lul. 't Is niet omdat iemand bumperkleeft dat je zelf overal te traag moet gaan rijden.
Comment
-
Dat soort moraalridders zijn ergerlijk. Ga bij de flikken, dan heb je wat te zeggen. Anders : aan de kant en iedereen doorlaten. Doe ik altijd, want ik voel mij niet.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk BerichtenGij zijt een lul. 't Is niet omdat iemand bumperkleeft dat je zelf overal te traag moet gaan rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cabool Bekijk BerichtenIs nochtans een trukje dat ik ook nogal eens toepas als ze bumperkleven terwijl je zelf niet sneller kan omdat het druk is... groot gelijk heeft hij vind ik.
Comment
-
Een zwarte mini met mevrouw achter het stuur die 2 x op een 2vaks rondpunt op de 2 vakken aan het rijden was zodoende ik niet kon passeren, zelfs niet na het claxonneren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cabool Bekijk BerichtenIs nochtans een trukje dat ik ook nogal eens toepas als ze bumperkleven terwijl je zelf niet sneller kan omdat het druk is... groot gelijk heeft hij vind ik.
Comment
-
Wat een commentaar hier weeral allemaal.
Als ze bij mij komen bumperkleven blijf ik gewoon mijn snelheid rijden, ik ga niet vertragen, maar ook niet versnellen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenWat een commentaar hier weeral allemaal.
Als ze bij mij komen bumperkleven blijf ik gewoon mijn snelheid rijden, ik ga niet vertragen, maar ook niet versnellen.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
Comment