Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zal niet meer lukken. ik verander in september van eenheid.
    die kennen mij dus nog niet, dus die gaan ook niet direct een heel positieve evaluatie maken.
    ze moeten ook nog bereid zijn u af te staan. als je dus in een eenheid komt waar een tekort van personeel is, dan is het al niet makkelijk meer.
    ik ken een ex schoolmaat die ook met de examens bezig was, maar zijn chef was niet zo positief in de aanbeveling. daar gaat je kans dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
      zal niet meer lukken. ik verander in september van eenheid.
      Dichter bij huis?

Comment

• semmerzake, 25km of iets meer dan een uurke met de fiets. hetgeen ik nu ongeveer doe, maar dan zonder die 2uur trein :-).

toch maar beslist niet naar de politie te stappen, er is immers niks gebeurt. op 0:50 rijd ik het rond punt over omdat er 2vrachtwagens rechtdoor gaan. als ik dus goed rondga, komt er ene van rechts aangereden (je ziet namelijk nog niemand aan het ronde punt als ik daar aankom) en die rijd de rotonde zo op zonder remmen.
        toen ik dus ff claxoneerde, remde die gewoon af. je kan de remkracht licht inschatten als je kijkt hoe men snuit de asfalt induikt...

ik had verwacht dat die aan de lichten ging uitstappen.

ook het filmke van men ongeluk paar maand terug kan nu online
        Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
        Last edited by ; 29/06/2015, 20:13.

Comment

• T was daar ODD vant weekend, ken daar ook iemand, niet te bereiken met OV ;-)
          succes daar

Comment

• Eerste geval is frustrerend, maar ik vermoed dat jullie bijna gelijktijdig aan de haaietanden arriveren? Het valt erg op dat 50% van de chauffeurs er van uitgaat dat ze sowieso wel door zullen kunnen rijden. En ofwel 1. moeten ze dan hard in de remmen, ofwel 2. knallen ze net voor je het rond punt op. Zelfs al ben je 100% in je recht, wordt het dan moeilijk te bewijzen...

Filmpje2: Aankomende chauffeur heeft gewoon NIET gekeken? Anders niet te verklaren.

O ja, rustiger blijven in de auto, da roepen fokt je alleen maar meer op. Denk ZEN en kabbelend water...

Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• fcapri, ronde punten van Waregem daar aan de oprit ?
              VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                Eerste geval is frustrerend, maar ik vermoed dat jullie bijna gelijktijdig aan de haaietanden arriveren? Het valt erg op dat 50% van de chauffeurs er van uitgaat dat ze sowieso wel door zullen kunnen rijden. En ofwel 1. moeten ze dan hard in de remmen, ofwel 2. knallen ze net voor je het rond punt op. Zelfs al ben je 100% in je recht, wordt het dan moeilijk te bewijzen...
                toen ik het ronde punt nader, zie ik een vrachtwagen rechtdoor rijden. dus uit de linkse zijstraat kan niemand doorrijden. ook daarna een 2de vrachtwagen. niemand hinderd mij, dus ik rijd door.
                de camionette komt echter ook vlot doorgereden, die dacht waarschijnlijk dat ik tot stilstand ging komen, en hij dus vol kon doorrijden. alleen had ik een vrij rondpunt en kon ik ook doorrijden. ik moest remmen, en claxoneerde ff. had ik ertegen gereden, ik was in men recht, ben immers als 1/4de van het ronde punt over terwijl hij erop kwam.
                had die nu gewoon doorgereden, of uit beleefdheid ff zijn hand opgestoken, was het allemaal niks geweest. ik heb kunnen remmen, dus niks gebeurd. maar dat hem ineens hard in de remmen gaat op dat ronde punt, das erover. had ik daar ingereden, dan was ik in fout (zonder camera). ze maken dus zelf een fout, ongeluk wordt vermeden, en dan smijten ze opzettelijk de remmen dicht. had beter niet geremt en tegen gereden, kreeg ik nog eens uitbetaald voor men front.

het probleem is dus (en dat merk ik vaak), is dat mensen denken: goh, een oldtimer (of: pff, een stom golfke), die remt wel. met mijn dodge deed NIEMAND dergelijke zaken. met diene had ik er ook gewoon tegen gezeten, want die 2,5ton stopte zo snel niet als de golf.

de laatste keer reed ik zo op een voorangsweg, en ene rijd van een zijstraat gewoon de baan op. zonder kijken, zonder remmen. volgens mij dacht die gewoon voorrang te hebben.
                ik heb moeten remmen en de banden piepten ff. kerel stopt heel bruusk en begint met zijn hand te zwaaien en te brullen, stapt uit en komt naar mij.
                er was geen tegenliggend verkeer, dus ik rijd verder. heeft die hele tijd staan bumperkleven, daarna verschillende keren proberen mijn deur open te trekken als ik moest stoppen (ik had de politie al aan de lijn en reed naar het bureau). aan een stopbord reed die gewoon achter op de golf in (dan moest ik wel stoppen). heeft dan tijdje op men ruit zitten slaan, en de politie zei tegen mij dat ik moest kalmeren. ik antwoorde toen dat ik het niet was, maar de andere die op men ruit klopte.

pleegde daarna vluchtmisdrijf. hij wou dan klacht indienen tegen mij wegens verkeersagressie. heb niks kunnen bewijzen, is dus woord tegen woord. sindsdien heb ik een dashcam, en de eerste onnozelaar die zo nog doet, heeft echt een klacht aan zijn been.

2de filmpke was een jong chauffeur, zich waarschijnlijk mispakt met die haag naast hem. hij komt van beneden aangereden en dacht: ik zie geen auto achter de haag. maar doordat hij lager zit, ziet hij niet over de haag. hij remt af, kijkt waarschijnlijk links en rijd dan door
                Last edited by ; 29/06/2015, 21:37.

Comment

• Zou hier iets te doen zijn? Maar neen, we plaatsen vlug een bordje dat wij hier alleen mogen parkeren.
                  24 uren op voorhand? Dat is toch niet nodig, wij mogen dat.
                  En de mensen die hier wonen? Die moeten hunne plan maar trekken. Welkom in Vlaanderen.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

semmerzake, 25km of iets meer dan een uurke met de fiets. hetgeen ik nu ongeveer doe, maar dan zonder die 2uur trein :-).

toch maar beslist niet naar de politie te stappen, er is immers niks gebeurt. op 0:50 rijd ik het rond punt over omdat er 2vrachtwagens rechtdoor gaan. als ik dus goed rondga, komt er ene van rechts aangereden (je ziet namelijk nog niemand aan het ronde punt als ik daar aankom) en die rijd de rotonde zo op zonder remmen.
                    toen ik dus ff claxoneerde, remde die gewoon af. je kan de remkracht licht inschatten als je kijkt hoe men snuit de asfalt induikt...

ik had verwacht dat die aan de lichten ging uitstappen.

ook het filmke van men ongeluk paar maand terug kan nu online
                    https://www.youtube.com/watch?v=kfxEn3STKeU

"ALLEZ MAN! ... Vertorieee" (express zo geschreven omdat je het zo uitspreekt haha. Ik zou ook wel eff geschrokken zijn, maar wat hij met zijn camionette doet is niet echt koosjer. Ipv zijn hand op te steken, los op de rem gaan. Niet echt hoffelijk, maar goed.

Comment

• de laatste tijd claxoneer ik wel redelijk snel als ze mij de pas af snijden. er hebben er ondertussen al genoeg tegen mijn auto gezeten.
                      maar dergelijke acties vind ik er ook over gaan, en dan wordt ik kwaad natuurlijk. vroeg of laat zal het toch eens prijs zijn. elke keer zo ene ne braketest doet, zal er een dag komen dat ik ertegen zit. en dan zal mijn dashcam zijn nut pas bewijzen.
                      want dan ga ik een stukske verder, dat blijft het niet bij enkel blikschade. ik vind dat dergelijke individuen dan moeten aangepakt worden met 'slagen en verwondingen met voorbedachte rade'.

ge kunt al eens fouten maken, ik heb ook al inschattingsfouten gemaakt waardoor de andere dan een ongeluk vermijd door te rijden. die bedank ik dan ook ff.

paar goei
                      Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Relativeren jong,echt waar...ikzelf doe dat tegenwoordig en ik ervaar dat dit mijn gezondheid ten goede komt..

Comment

• Gisteren in Dendermonde, madammeke in een Porsche Targa 4S in een soort crèmekleur (ik hoop dat ze hem in dat kleur aan halve prijs gekregen heeft, maar soit) en gepersonaliseerde plaat, komt eerst over de pechstrook de file voorbijrijden en net wanneer de bestelwagen voor mij vertrekt en ik volg, schiet madam er haar nog tussen. Al een geluk dat mijn passagier nog "pas op voor die **** hier" riep of 't was er zwaar tegen. Spijtig eigenlijk, ik mag wel eens een nieuwe voorbumper op op kosten van een ander.

Comment

• daar had je idd gewoon moeten tegenrijden. zowieso in u recht want op een pechstrook moogt ge niet rijden. en als ge dan toch van de pechstrook vertrekt, hebt ge nooit voorrang

Comment

• Gisteren was het file op de Antwerpse ring (wanneer niet)

En links reed er een sprinter, en er waren enkele moto's aan het tussenrijden. De een al wat sneller dan de andere.

de sprinter gaat opzij voor de moto's int midden wat meer plek te geven, blijkbaar ging het voor de 3e motard in het rijtje niet snel genoeg want hij ging de sprinter langs links voorbij, tussen de sprinter en de muur, terwijl die sprinter nog aan het opschuiven was voor de motards in het midden..

Goed bezig
                              BMW X5 45e

Comment

• camionetten... een grotere pest dan vrachtwagens imo
                                lets have some more member berries

Comment

• 't Is niet voor niks dat de boerenwijsheid zegt "Als er twee BMW's aan't racen zijn is er altijd wel een witte kamionet die er nog voorbij wil."
                                  30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Het probleem is niet het voertuig, maar de hersenloze lul die aan het stuur zit.
                                    Zet die persoon in een ander voertuig en die zal juist hetzelfde rijden.
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

de laatste tijd claxoneer ik wel redelijk snel als ze mij de pas af snijden. er hebben er ondertussen al genoeg tegen mijn auto gezeten.
                                      maar dergelijke acties vind ik er ook over gaan, en dan wordt ik kwaad natuurlijk. vroeg of laat zal het toch eens prijs zijn. elke keer zo ene ne braketest doet, zal er een dag komen dat ik ertegen zit. en dan zal mijn dashcam zijn nut pas bewijzen.
                                      want dan ga ik een stukske verder, dat blijft het niet bij enkel blikschade. ik vind dat dergelijke individuen dan moeten aangepakt worden met 'slagen en verwondingen met voorbedachte rade'.

ge kunt al eens fouten maken, ik heb ook al inschattingsfouten gemaakt waardoor de andere dan een ongeluk vermijd door te rijden. die bedank ik dan ook ff.

paar goei

https://www.youtube.com/watch?v=YlcbIxdmnaU
                                      Volgens mij heb jij die rem-reactie zelf uitgelokt door te claxoneren.
                                      Zelf heb ik ook een hekel aan gasten die altijd op hun toeter duwen. Toeteren vind ik voor janetten. Ofwel rem je zelf, ofwel rij je ertegen punt das mijn mening. De gevolgen, dewelke ze ook moge zijn draag je zelf, en dat zonder te bléten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten

Zou hier iets te doen zijn? Maar neen, we plaatsen vlug een bordje dat wij hier alleen mogen parkeren.
                                        24 uren op voorhand? Dat is toch niet nodig, wij mogen dat.
                                        En de mensen die hier wonen? Die moeten hunne plan maar trekken. Welkom in Vlaanderen.
                                        Precies in Landen !
                                        We kunnen misschien DJ Jos laten komen om ze te verjagen :-)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                                          Volgens mij heb jij die rem-reactie zelf uitgelokt door te claxoneren.
                                          Zelf heb ik ook een hekel aan gasten die altijd op hun toeter duwen. Toeteren vind ik voor janetten. Ofwel rem je zelf, ofwel rij je ertegen punt das mijn mening. De gevolgen, dewelke ze ook moge zijn draag je zelf, en dat zonder te bléten.
                                          o_O ......

Comment

Working...
                                          X