Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
    Gelieve mijn posts te lezen voor je dit soort antwoorden geeft. Ik zeg een post erboven dat ik mijn hand opsteek als ik een fout gemaakt heb. Ik voel me dus alles behalve mr. perfect. Ik hoop wel na 32 jaar op de weg als moto/autoliefhebber toch iets te weten over de wegcode.
    Het gaat niet over je vorige posts, maar over wat je daar schreef.
    Zeggen dat je je anderen moet opvoeden zeg je eigenlijk dat je inderdaad mr perfect bent, en dat leidt alleen maar tot overschatting van jezelf..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
      Het gaat niet over je vorige posts, maar over wat je daar schreef.
      Zeggen dat je je anderen moet opvoeden zeg je eigenlijk dat je inderdaad mr perfect bent, en dat leidt alleen maar tot overschatting van jezelf..
      Jongens toch... Mijn hele zijn zit in één post vervat volgens u
      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• straks komt er hier een "ergernis op't forum" topic....
        mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
        Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• ddie mocht er al lang zijn. :-)

Comment

• Omdat er voor de 6e keer dit jaar putjes gevuld worden op de A19 gaat het er van 2 naar 1 rijstrook. Ritsen dus verplicht, ook al staat 80% gewoon stil op dat rechtervak waar alles naartoe moet. Samen met een 5tal andere auto's gewoon links, tegen 25 per uur rustig naar voren. De auto's voor me werden netjes 1 voor 1 tussengelaten zoals het moet, maar de marginaal in het zwarte corsaatje vond dat de regels niet voor hem van belang zijn, dus snel dat gat dicht rijden.

Nu, ik ben principieel, dus ik volg de wet en ga er toch tussen, maar hij blijft gat dicht rijden en gaat helemaal links in zijn vak staan. Daardoor kon ik wel naast de auto voor hem gaan staan, met het idee dat als die vertrok, hij vast stond achter mij en ik er toch voor zat. Briljant idee. Nu begon het corsapetje te claxonneren en meisje in auto naast me dacht dat ik het was, maar geheel toevallig bleek ik haar te kennen. Dus raam open, gezegd dat lul achter haar vervelend deed en zij liet mij daarom ook nog snel even voor. Vent erachter begon dan te claxonneren gelijk een zot en flashen met zijn lichten op haar toen ik er al voor zat. Hij moest uiteindelijk een km verder de afrit hebben, dus ik snapte zijn manieren nog minder.

Ritsen is verplicht, het is niet dat ik als een zot alles inhaal en mij er tussen gooi, alles ging op een correcte manier, maar toch zo vervelend doen. Zelf de wet negeren (of hem niet kennen), asociaal doen en dan agressief doen als het mislukt. Waarschijnlijk ben ik nu een dikkenek met een Mercedes en die kennis een domme trut in zijn ogen. Beste van al was dan nog dat zijn vrouw en kinderen mee waren.
            Last edited by |) ][ |V| ][; 04/07/2015, 23:01.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
              Omdat er voor de 6e keer dit jaar putjes gevuld worden op de A19 gaat het er van 2 naar 1 rijstrook. Ritsen dus verplicht, ook al staat 80% gewoon stil op dat rechtervak waar alles naartoe moet. Samen met een 5tal andere auto's gewoon links, tegen 25 per uur rustig naar voren. De auto's voor me werden netjes 1 voor 1 tussengelaten zoals het moet, maar de marginaal in het zwarte corsaatje vond dat de regels niet voor hem van belang zijn, dus snel dat gat dicht rijden. Nu, ik ben principieel, dus ik volg de wet en ga er toch tussen, maar hij blijft gat dicht rijden en gaat helemaal links in zijn vak staan. Daardoor kon ik wel naast de auto voor hem gaan staan, met het idee dat als die vertrok, hij vast stond achter mij en ik er toch voor zat. Briljant idee. Nu begon het corsapetje te claxonneren en meisje in auto naast me dacht dat ik het was, maar geheel toevallig bleek ik haar te kennen. Dus raam open, gezegd dat lul achter haar vervelend deed en zij liet mij daarom ook nog snel even voor. Vent erachter begon dan te claxonneren gelijk een zot en flashen met zijn lichten op haar toen ik er al voor zat. Hij moest uiteindelijk een km verder de afrit hebben, dus ik snapte zijn manieren nog minder. Ritsen is verplicht, het is niet dat ik als een zot alles inhaal en mij er tussen gooi, alles ging op een correcte manier, maar toch zo vervelend doen. Zelf de wet negeren (of hem niet kennen), asociaal doen en dan agressief doen als het mislukt. Waarschijnlijk ben ik nu een dikkenek met een Mercedes en die kennis een domme trut in zijn ogen. Beste van al was dan nog dat zijn vrouw en kinderen mee waren.
              Enter gebruiken man begin er zelfs niet aan.

Ergernis van vandaag:

kerel voor me begon op zijn gsm vanalles te doen en vertraagde waar je 50 mag naar 20 per uur en stond zelfs stil, dit terwijl hij me duidelijk zag staan. Heb me dan maar eens als een jeannette laten horen met mijn claxon. En toen reed hij traag verder terwijl hij nog steeds op zijn gsm bezig was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                Enter gebruiken man begin er zelfs niet aan.
                Ge moet mij daarom niet uitlachen, in een opgewonden bui kan je dat vergeten!
                Plus dat groen manneke breekt de tekst in 't midden, dus is het best leesbaar.

Comment

• en het blijft warm

Comment

• Dat ritsen hebben Belgen nog steeds niet geleerd. Meestal staan ze als schapen aan te schuiven in één rij, waar ik dan naast/voorbij kar tot de invoegstrook. Tss die arrogante zakken in hun BMW ook
                    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Ik vind dat het stilaan begint te beteren.

Er zijn wel nog mensen (vooral truckers) die met hun bolide de beide vakken proberen te blokkeren, maar het is echt al beter dan vroeger.
                      Frankrijk is een pak erger. Daar staat ritsen gelijk aan 'het vak dat wegvalt heeft pech'.

Comment

Dat ritsen hebben Belgen nog steeds niet geleerd. Meestal staan ze als schapen aan te schuiven in één rij, waar ik dan naast/voorbij kar tot de invoegstrook. Tss die arrogante zakken in hun BMW ook
                        Van mij mag iedereen ritsen zoveel ze willen, maar ik word wild van eikels die absoluut op het einde nog 100m over de gearceerde strook willen rijden om u daar dan van de weg te komen duwen. Dit terwijl je ze er mooi wou tussenlaten op het einde van de ritsstrook. Voor mijn part mogen ze dan gerust tegen mijn wagen rijden neen is neen. Trouwens vanaf die moment zijn ze ook volledig in fout.

Comment

Omdat er voor de 6e keer dit jaar putjes gevuld worden op de A19 gaat het er van 2 naar 1 rijstrook. Ritsen dus verplicht, ook al staat 80% gewoon stil op dat rechtervak waar alles naartoe moet. Samen met een 5tal andere auto's gewoon links, tegen 25 per uur rustig naar voren. De auto's voor me werden netjes 1 voor 1 tussengelaten zoals het moet, maar de marginaal in het zwarte corsaatje vond dat de regels niet voor hem van belang zijn, dus snel dat gat dicht rijden.

Nu, ik ben principieel, dus ik volg de wet en ga er toch tussen, maar hij blijft gat dicht rijden en gaat helemaal links in zijn vak staan. Daardoor kon ik wel naast de auto voor hem gaan staan, met het idee dat als die vertrok, hij vast stond achter mij en ik er toch voor zat. Briljant idee. Nu begon het corsapetje te claxonneren en meisje in auto naast me dacht dat ik het was, maar geheel toevallig bleek ik haar te kennen. Dus raam open, gezegd dat lul achter haar vervelend deed en zij liet mij daarom ook nog snel even voor. Vent erachter begon dan te claxonneren gelijk een zot en flashen met zijn lichten op haar toen ik er al voor zat. Hij moest uiteindelijk een km verder de afrit hebben, dus ik snapte zijn manieren nog minder.

Ritsen is verplicht, het is niet dat ik als een zot alles inhaal en mij er tussen gooi, alles ging op een correcte manier, maar toch zo vervelend doen. Zelf de wet negeren (of hem niet kennen), asociaal doen en dan agressief doen als het mislukt. Waarschijnlijk ben ik nu een dikkenek met een Mercedes en die kennis een domme trut in zijn ogen. Beste van al was dan nog dat zijn vrouw en kinderen mee waren.
                          Dankuwel!

En typisch dat verhaal, erg, zo van die mannen in een Corsaatje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                            Dankuwel!

En typisch dat verhaal, erg, zo van die mannen in een Corsaatje.
                            Die hebben een BMW-mentaliteit maar kunnen geen permitteren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
                              Die hebben een BMW-mentaliteit maar kunnen geen permitteren.
                              Of ze hebben hun BMW al in de prak gereden en zijn hem nog af aan het betalen, dus kunnen hun enkel nog een corsake permitteren
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Omdat er voor de 6e keer dit jaar putjes gevuld worden op de A19 gaat het er van 2 naar 1 rijstrook. Ritsen dus verplicht, ook al staat 80% gewoon stil op dat rechtervak waar alles naartoe moet. Samen met een 5tal andere auto's gewoon links, tegen 25 per uur rustig naar voren. De auto's voor me werden netjes 1 voor 1 tussengelaten zoals het moet, maar de marginaal in het zwarte corsaatje vond dat de regels niet voor hem van belang zijn, dus snel dat gat dicht rijden.

Eh...wat zei ik enkele dagen geleden over toeteren ?

Comment

Jongens toch... Mijn hele zijn zit in één post vervat volgens u
                                  Tja, dan moet je hier dan ook geen algemene uitspraken over jezelf doen, dan hoef je je met dit flauw excuus je er ook niet onderuit lullen nadien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                                    Eh...wat zei ik enkele dagen geleden over toeteren ?
                                    Dat was wel in een niet te vergelijken situatie. Hier toetert diegene die de overtreding maakt, in de vorige discussie ging het over toeteren van diegene die in z'n recht is.

Comment

Dat was wel in een niet te vergelijken situatie. Hier toetert diegene die de overtreding maakt, in de vorige discussie ging het over toeteren van diegene die in z'n recht is.
                                      Inderdaad!!!

Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                                      Tja, dan moet je hier dan ook geen algemene uitspraken over jezelf doen, dan hoef je je met dit flauw excuus je er ook niet onderuit lullen nadien
                                      Sommige mensen willen ook altijd hun gelijk halen. Je hebt gelijk!
                                      (Maar toch ben ik beter dan de average chauffeur, want het is een hobby )
                                      Last edited by order66; 05/07/2015, 13:50.

Comment

• Wat ik ook bizar vind is dat ik sommige chauffeurs ineens in zotten zie veranderen op het moment dat er een L voor hen opduikt.
                                        Vandaag kwam er 1 de rotonde opgedraaid (met plaats genoeg) voor de chauffeur die voor mij reed, en die chauffeur waar ik al 10 minuten achter zat te rijden was helemaal niks op aan te merken tot het moment dat die L voor hem zat
                                        Echt bumperkleven dat ie deed en het eerste kansje dat hij had er voorbij.
                                        Gun ze wat tijd en ruimte zou ik zeggen.

Comment

• vandaag een M4 rijder gezien die duidelijk iets moest compenseren met zijn wagen.

niet aansluiten in de files om dan telkens heel kort op te trekken als een halve gare.

in een tunnel continu revven tot de begrenzer.

eens het verkeer op gang kwam beginnen bumperkleven.

man, man, man...

Comment

Working...
                                          X