Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
    vandaag een M4 rijder gezien die duidelijk iets moest compenseren met zijn wagen.

niet aansluiten in de files om dan telkens heel kort op te trekken als een halve gare.

in een tunnel continu revven tot de begrenzer.

eens het verkeer op gang kwam beginnen bumperkleven.

man, man, man...
    Tja, zo rij je toch niet lang met dezelfde motor.

Comment

vandaag een M4 rijder gezien die duidelijk iets moest compenseren met zijn wagen.

niet aansluiten in de files om dan telkens heel kort op te trekken als een halve gare.

man, man, man...
      Triestig. Dat soort haalt het merk naar beneden. Welk kleur was het?
      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• zwart.

Comment

man, man, man...
          Heb je wild tegenwerk geboden met je onstuimige 1.6 diesel?

Comment

• ik blijf zo ver mogelijk weg van zo'n types.
            Daarvoor is mijn tijd veel te kostelijk.

Comment

• Maandag moest ik even terug naar huis in de late ochtend en toen ik terug Brussel binnenreed reden de rijschoolauto's langs alle kanten.

De eerste wat stuntelig nog maar draait enkele straten verder in en geen last meer van.

Een paar 100 m verder heb ik er een andere voor mij die al schokkend snelheid probeert te maken, veel te vroeg remt om weer schodderend op snelheid te komen daarna en zijn bocht in 4-5 schokkende bewegingen neemt om iets verder op het ronde punt een andere straat te nemen en verdwijnt ook weer uit mijn zicht ...

Iets verder heb ik er een derde voor me in een zwart BMW 1 reeksje ... ik maak me nog de opmerking dat die het eigenlijk best wel goed doet : vloeiend, stopt netjes voor de voetpaden, houd zich mooi rechts etc ... Ik volg hem vanop een normale afstand ... wat traag weliswaar maar eigenlijk doet hij het best wel goed. Achter mij was er al ene aan het bumperkleven en zich aan het irriteren, maar daar had die leerling eigenlijk geen last van (ik reed met de camionette, dus dat blokkeert wel alle zicht naar achter).
              En dan ineens uit het niets begint dat BMW'ke naar links te gaan, heel stilletjes .... nog een beetje meer ... en enkele seconden later staat hij met zijn 2 velgen tegen de borduur van de middenberm te schuren met 2 platte banden als gevolg. Diene die achter mij reed vond het dan nodig om luid toeterend langs rechts voorbij te schieten.

Ik snap echt niet waar die instructeur zijn gedachten toen waren .... die hebben toch een extra set pedalen en mogen aan het stuur snokken als dat nodig is ? Die leerling durft de eerste dagen de baan niet meer op in alle geval
              Last edited by MaXX99; 09/07/2015, 16:17.
              Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Dat is idd wel raar ja, misschien was er wel meer aan de hand?
                Een defect aan de stuurinrichting van de wagen bijvoorbeeld?
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                  Dat is idd wel raar ja, misschien was er wel meer aan de hand?
                  Een defect aan de stuurinrichting van de wagen bijvoorbeeld?
                  Zou we verwonderen want de instructeur heeft hem daarna naar de busbaan gestuurd nog met de 2 platte banden.
                  Denk eerder een moment van onoplettendheid of in gesprek ....
                  Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
                    Ik snap echt niet waar die instructeur zijn gedachten toen waren .... die hebben toch een extra set pedalen en mogen aan het stuur snokken als dat nodig is ? Die leerling durft de eerste dagen de baan niet meer op in alle geval
                    Ik heb de laatste tijd al vaak rijschoolauto's gezien waarvan ik dacht: da's toch ook niet de goeie manier van rijden, de instructeur zou daar toch wat meer aandacht mogen aan besteden. Totdat ik dan wat dichterbij ben en zie dat er een man (wat ouder dan de gemiddelde rijschoolleerling) achter het stuur zit, en verder niemand anders in de wagen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door crepusculum Bekijk Berichten
                      Ik heb de laatste tijd al vaak rijschoolauto's gezien waarvan ik dacht: da's toch ook niet de goeie manier van rijden, de instructeur zou daar toch wat meer aandacht mogen aan besteden. Totdat ik dan wat dichterbij ben en zie dat er een man (wat ouder dan de gemiddelde rijschoolleerling) achter het stuur zit, en verder niemand anders in de wagen...
                      Laatst nog 2 leuke tegengekomen. Wegwerkzaamheden, snelheid op snelweg beperkt tot 70kmh. Ik rij 71kmh op CC, als daar een rijschoolauto, met leerling aan het stuur en begeleider er naast met 90+ voorbij komt. En dan nog ene, enkel de leraar in de auto, die het verdrijvingsvlak zag als rijstrook.

Comment

• Waar m'n bloed echt van kan koken is zo een situatie waarbij je bv je ergens snel wil draaien (niet echt reglementair) en net dan is er zo een pipo achter u die ook toevallig in dat straatje moet zijn.

Of onlangs reed ik naar Domburg Nederland voor het eerst. Dat laatste stuk is zo zone 60 in een smalle weg. Ik kwam geen enkele auto tegen op gans dat stuk behalve zo een halve zool met een Range Sport die op een meter van m'n koffer hing. Woest word ik daarvan.

Of op de Ring antwerpen in de file en je zit die matrix borden in de verte met info over de reistijden. Maar je ziet geen hol door die vrachtwagens die het zicht blokkeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                          Of op de Ring antwerpen in de file en je zit die matrix borden in de verte met info over de reistijden. Maar je ziet geen hol door die vrachtwagens die het zicht blokkeren.
                          Chauffeur eens op aanspreken, misschien dat hij zijn camion in 't vervolg wat kleiner koopt.

Comment

Of onlangs reed ik naar Domburg Nederland voor het eerst. Dat laatste stuk is zo zone 60 in een smalle weg. Ik kwam geen enkele auto tegen op gans dat stuk behalve zo een halve zool met een Range Sport die op een meter van m'n koffer hing. Woest word ik daarvan.
                            CC op .... goed muziekske oppleggen ... vensterke af ... elleboog op de deur laten rusten .. zonebril op en zen genieten van een relax momentje achter het stuur ... dat die achter jou zijn kas opvreet omdat je je aan de snelheid houdt kan mij op dat moment eigenlijk geen hol schelen ...

Comment

Waar m'n bloed echt van kan koken is zo een situatie waarbij je bv je ergens snel wil draaien (niet echt reglementair) en net dan is er zo een pipo achter u die ook toevallig in dat straatje moet zijn.

Hehe... Dat van dat bumperkleven kan ik het ook serieus om mijn zenuwen van krijgen. Dan houd ik mij eens aan de snelheidslimiet en dan is het nog niet goed..

Komen ze daar met een fucking DACIA SANDERO op een meter van mijn koffer hangen..

Dank denk ik toch echt : als ze met DACIAkes al zo rijden dan is de wereld toch echt om zeep..

Ofwel zijn dat mensen doe vroeger in een M550d reden die noodgedwongen zijn overgeschakeld naar DACIA??

Valt me tegenwoordig ook op dat vooral SKODA, DACIA rijders de regels aan hun laars lappen??
                              previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                              current : BMW 330D F30

Comment

• Ik heb het al gezegd, de gevaarlijkste piloten vind je in een Duster, man wat daar mee rijdt...
                                2021 Taycan 4S
                                2021 Lexus UX250h

Comment

• Gisterenavond E40 richting binnenland. Op een bepaald moment heel veel luchtballons waarvan er ene vrij laag en pal boven de autostrade hing. Idioot voor mij in een BMW met zijn hok vol kinderen en strandspullen vond er niet beter op dan op het linkervlak bruusk af te remmen naar 50 km/u en terwijl druk gesticuleren en wijzen naar die ballon. Heb die noodgedwongen via het middenvak ingehaald begeleid van een toeterconcert. Even later kwam hij me weer voorbij gestoven en deed teken dat ik de zot was. Jawadde...
                                  2021 Taycan 4S
                                  2021 Lexus UX250h

Comment

• HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

20 jaar , 2 onschuldige mensen de dood injagen en al meerdere keren voor dronken rijden in aanraking met het gerecht… wat moet je daar mee doen… ze zijn er veel maar dan ook veel te braaf mee…

Comment

• Veel kans dat die velgen (omvang) niet conform zijn met het gelijkvormigheidsattest
                                      Mocht het zo zijn en de verzekering krijgt er lucht van dan mag die gast tot zijn 67ste afbetalen...
                                      2021 Taycan 4S
                                      2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                                        Ik heb het al gezegd, de gevaarlijkste piloten vind je in een Duster, man wat daar mee rijdt...
                                        Zeg ik ook al een tijdje, is echt onwaarschijnlijk. Budget-SUV'en is dus ook goed voor't ego.

Comment

• ik denk dat andere elementen voor de verzekering al wel zwaarder zullen doorwegen om niet tussen te komen
                                          Een heleboel levens naar de knoppen.

Comment

Working...
                                          X