Zo'n ongevallen doen me altijd diep nadenken... In die media zal die gast nu afgeschilderd worden als het ergste monster, en in de reacties van de mensen nog meer. Ikzelf heb dan wel nog nooit dronken gereden, ik ben eerlijk genoeg om toe te geven dat ik al vaak eens te snel gereden heb, in die mate dat ik ook in de media zou verschijnen moest ik plots iemand omverrijden. Diegene die nog nooit te snel gereden heeft en gaat beweren dat hij nog nooit een near miss gehad heeft, graag hand opsteken (jij mag niet meespelen dbr2).
had diene mens die uit café kwam zich nu maar verstuikt bij het rechtstaan van zijn stoel, dan hadden we nu enkel een verwikte enkel, een kapotte auto en een gedeukt ego, met een jonge chauffeur die misschien inzag dat het niet kon wat hij deed.
nu zijn niet alleen die twee mensen dood, die gast zijn leven is ook verwoest, velen zullen hem laten vallen en eigenlijk kan hij best verhuizen wegens voor de rest van zijn leven stigmatiserende blikken. Een tweede kans krijg je in zo'n geval niet van veel mensen.
hoe een stomme speling van het lot zo vies kan zijn.
O ja, ik rij straks tegen 65 naar huis op een 70 km/h weg. Als er plots iemand voor me opdoemt die ik dan doodrij, kan de media tenminste niet zeggen dat ik te snel reed en gedronken had.
even advocaat van de duivel spelen voor 99% van de Vlamingen die nu moord & brand roept.
laat de clichereacties en het moord-en brandgeschreeuw maar komen.
had diene mens die uit café kwam zich nu maar verstuikt bij het rechtstaan van zijn stoel, dan hadden we nu enkel een verwikte enkel, een kapotte auto en een gedeukt ego, met een jonge chauffeur die misschien inzag dat het niet kon wat hij deed.
nu zijn niet alleen die twee mensen dood, die gast zijn leven is ook verwoest, velen zullen hem laten vallen en eigenlijk kan hij best verhuizen wegens voor de rest van zijn leven stigmatiserende blikken. Een tweede kans krijg je in zo'n geval niet van veel mensen.
hoe een stomme speling van het lot zo vies kan zijn.
O ja, ik rij straks tegen 65 naar huis op een 70 km/h weg. Als er plots iemand voor me opdoemt die ik dan doodrij, kan de media tenminste niet zeggen dat ik te snel reed en gedronken had.
even advocaat van de duivel spelen voor 99% van de Vlamingen die nu moord & brand roept.
laat de clichereacties en het moord-en brandgeschreeuw maar komen.
Comment