Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door retro Bekijk Berichten
    Ja als Dacia rijder kan ik mij dat permiteren. Ik heb nog genoeg geld over voor boetes te betalen

Mij valt eerder op dat het tegenwoordig geen BMW's meer zijn maar een merk met 4 ringen er op.
    Ook al gemerkt. Zit trouwens raar volk tussen. Staan aan het licht dikwijls naast mij al een beetje gas te geven of lichtjes vooruit te bollen. Als ik dan efkes op de gas tik kunnen ze meestal niet volgen, maar komen ze ineens arrogant voorbij geschoten als ge ergens staat om af te slagen of zo. Ford rijders proberen ook aan het licht te vertrekken, maar die verteren hun 'verlies' beter imo.
    1976 Porsche 924 (verkocht)
    2006 BMW Z4 2.2 (verkocht)
    2011 Volvo V60 T6 AWD
    2004 Mercedes Vito 115 CDI lichte vracht (werkbeest)

Comment

• Verlies ? Omdat ze op het gemakske aan een rood licht vertrekken ? Waar zijn die gasten toch mee bezig....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
        Mja, toen ik in de middelbare school zat heb ik ooit wel eens gevochten. In plaats van een nota had die gast slecht kunnen neerkomen, en zijn nek breken.

Als dat op vandaag gebeurt zit het allemaal in de media en moet iedereen die persoon afmaken.

voor mij is het uitgemaakt: die gast heeft een zware fout gemaakt en heeft ongelofelijk veel pech met de gevolgen.
        Ik maak me niet populair maar ik deel jouw mening die jij hier hebt neergepend.

Ik praat daarmee zijn gedrag niet goed, maar de manier waarop iedereen op die gast reageert.. Damn.
        That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
        28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
        28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten

Ik praat daarmee zijn gedrag niet goed, maar de manier waarop iedereen op die gast reageert.. Damn.
          Het zullen jouw ouders of kinderen maar zijn die hij doodrijdt, dit is een recidivist en die horen niet meer in het verkeer thuis.
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Tuurlijk dat , een groot deel van de advocaten draait z'n omzet op dergelijke verkeersgangsters...
            Iemand die op 2 jaar tijd al meerdere gelijkaardige stoten uitsteekt gaat het nooit leren... hij heeft duidelijk al herkansing gekregen, en die heeft hij niet genomen, dan maar 2 mensenlevens opofferen... tja , hoeveel herkansingen moet je nog geven aan zo'n volk ?
            Last edited by Audidriver; 13/07/2015, 17:09.

Comment

• De laatste vrijdag was het weer van dat: Soms pinken, soms niet, gevaarlijke maneuvres om toch maar 10sec sneller te zijn, overal egotrippers, pechstrook gebruiken om de files voorbij te gaan (aansluiting A12 op antwerpse ring)...

Op den duur heb ik mij gewoon achter ne camion gesmeten en tegen 90 naar huis gebold om te decompresseren. Tlijkt wel ofdat 90% van de bestuurders gewoon niet met een wagen omkan.

En dan vanmorgen ne fietser van middelbare leeftijd die mij doodleuk aankeek terwijl hij door t rood fietste. Op zo een leeftijd zou je toch beter moeten weten.
              Van toen tot nu:

MY2018 Renault Megane 1.5 TDCi
              #6 MY2014 Volkswagen Golf 7 Variant 1.6TDi
              #5 MY2018 Mercedes C180 W205: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...benz-w205-c180
              #4 MY2014 Peugeot 508sw 1.6HDI
              #3 MY2007 BMW E92 325i: http://www.autoforum.be/showthread.p...69#post4994369
              #2 MY2012 Volvo C30 R-design 1.6HDI: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...drive-r-design
              #1 MY1997 Golf 3 variant 1.9TDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                Het zullen jouw ouders of kinderen maar zijn die hij doodrijdt, dit is een recidivist en die horen niet meer in het verkeer thuis.
                Snap ik wel, maar niemand weet wat hij ervoor heeft gedaan. Het gaat er mij om dat iedereen die gast zit af te breken zonder te weten wat er precies is gebeurd. Iedereen gaat altijd uit van de media en wat daarin wordt meegegeven.

Mensen vertellen hier zelfs dat het regelrechte moord is, daar heb ik zelfs geen woorden voor.

Iedereen reageert altijd zo fel in dit topic, daarom dat ik hier dus niet kwam

Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                Tuurlijk dat , een groot deel van de advocaten draait z'n omzet op dergelijke verkeersgangsters...
                Iemand die op 2 jaar tijd al meerdere gelijkaardige stoten uitsteekt gaat het nooit leren... hij heeft duidelijk al herkansing gekregen, en die heeft hij niet genomen, dan maar 2 mensenlevens opofferen... tja , hoeveel herkansingen moet je nog geven aan zo'n volk ?
                ok.
                That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                  Voor de duidelijkheid: ik ken hem ook niet. Ik was even vergeten dat we in een perfecte wereld leven, waar fouten maken al lang niet meer tolereerbaar is. Wel, sorry, ik maak soms ook fouten, maar ik durf te wedden jij soms ook (al is het dan niet in het verkeer, dan ergens anders).
                  Sorry maar fouten? Een koppel doodrijden, ook al werd je ervoor meermaals op uw fouten gewezen, dat valt niet goed te praten hoor.

Wie zijn gat verbrand,...

Comment

Snap ik wel, maar niemand weet wat hij ervoor heeft gedaan. Het gaat er mij om dat iedereen die gast zit af te breken zonder te weten wat er precies is gebeurd. Iedereen gaat altijd uit van de media en wat daarin wordt meegegeven.

Mensen vertellen hier zelfs dat het regelrechte moord is, daar heb ik zelfs geen woorden voor.

Ik kom hier ook nooit, toevallig vandaag nog eens aangeklikt en ik wist dadelijk weer de reden waarom ik hier liever wegblijf...

Ook al heeft 'm niks ervoor misdaan, 2 mensen doodrijden in dronken toestand verdient sowieso niet veel medelijden imo. En een recidivist in verkeersinbreuken en dronkenschap achter het stuur mogen ze van mij gerust een lange tijd, zoniet levenslang uit de roulatie halen.

Zo, en nu ben ik van plan om zeker weer een tijdje weg te blijven uit dit topic, ik heb het altijd moeilijk als hier het gedrag van zo'n verkeershooligan verdedigd wordt.
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Ik heb het over gasten die duidelijk willen een sprintje doen, niet over mensen die rustig vertrekken.
                      1976 Porsche 924 (verkocht)
                      2006 BMW Z4 2.2 (verkocht)
                      2011 Volvo V60 T6 AWD
                      2004 Mercedes Vito 115 CDI lichte vracht (werkbeest)

Comment

• Ik reed daarstraks door het dorp en zag een SSanyong Rodius geparkeerd staan. Vreselijk lelijk ding, had goesting om terug te draaien en er los op te knallen. Kwestie dat zo'n lelijkaard uit het straatbeeld wou verdwijnen. Denk dat de eigenaar mij nog dankbaar zou geweest zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
                          Ik reed daarstraks door het dorp en zag een SSanyong Rodius geparkeerd staan. Vreselijk lelijk ding, had goesting om terug te draaien en er los op te knallen. Kwestie dat zo'n lelijkaard uit het straatbeeld wou verdwijnen. Denk dat de eigenaar mij nog dankbaar zou geweest zijn.
                          Heb dat ook maar met Fiat Multipla's en Nissan Juke's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
                            Ik reed daarstraks door het dorp en zag een SSanyong Rodius geparkeerd staan. Vreselijk lelijk ding, had goesting om terug te draaien en er los op te knallen. Kwestie dat zo'n lelijkaard uit het straatbeeld wou verdwijnen. Denk dat de eigenaar mij nog dankbaar zou geweest zijn.
                            Ik heb enkele weken geleden bijna 20 km achter een aan moeten rijden....
                            BMW 420dA : >>>

Comment

ok.
                              Yep en een advocaat gaat dan wat kwijlen over een slechte jeugd en dat hij toch zo'n grote spijt heeft. Veel blablabla en ondertussen tikt de rekening rustig aan. Of het moest een mediageile zaak zijn om zo wat naambekendheid te verwerven. Een Vermassen'ke doen zeggen ze dan. Het verschil tussen een begrafenisondernemer en een advocaat : als een begrafenisondernemer een dode pluimt weet hij het tenminste niet meer. Als er een ding is wat ik niet snap is dat er niet meer advocaten worden gelyncht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                                Dat ritsen hebben Belgen nog steeds niet geleerd. Meestal staan ze als schapen aan te schuiven in één rij, waar ik dan naast/voorbij kar tot de invoegstrook. Tss die arrogante zakken in hun BMW ook
                                Klopt, maar ook ALLE vakken gebruiken tot op het einde, kennen vele niet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glitchdj Bekijk Berichten
                                  De laatste vrijdag was het weer van dat: Soms pinken, soms niet, gevaarlijke maneuvres om toch maar 10sec sneller te zijn, overal egotrippers, pechstrook gebruiken om de files voorbij te gaan (aansluiting A12 op antwerpse ring)...

Op den duur heb ik mij gewoon achter ne camion gesmeten en tegen 90 naar huis gebold om te decompresseren. Tlijkt wel ofdat 90% van de bestuurders gewoon niet met een wagen omkan.

En dan vanmorgen ne fietser van middelbare leeftijd die mij doodleuk aankeek terwijl hij door t rood fietste. Op zo een leeftijd zou je toch beter moeten weten.
                                  ik raad je aan om NIET naar Turkije te gaan, daar pinkt gewoon 99% niet!
                                  en +60% rijdt met mistlichten voor en achter vanaf een beetje donker ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wollie Bekijk Berichten
                                    Ford rijders proberen ook aan het licht te vertrekken, maar die verteren hun 'verlies' beter imo.
                                    Ik sta gewoon links omdat 99% trager dan ons bomma optrekt aan de lichten. Dan kan ik er gewoon voorbij en terug naar rechts. Maar goed, soms hebt ge er dan met een bepaald merk die dat niet kunnen verkroppen en toch gas moeten bijgeven.
                                    Last edited by Tomskii; 13/07/2015, 20:43.

Comment

• Doen die gasten dat ook wanneer ze te voet zijn en voor een zebrapad aan een rood (voetgangers)licht staan te wachten ? Een spurtje inzetten zodat ze sneller aan de overkant zijn dan het bejaard vrouwtje dar naast hen staat te wachten om veilig te kunnen oversteken ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                        ik raad je aan om NIET naar Turkije te gaan, daar pinkt gewoon 99% niet!
                                        en +60% rijdt met mistlichten voor en achter vanaf een beetje donker ...
                                        Mja liever dat, dan weet je dat ze er gewoon lak aan hebben. Als ze soms wel en soms niet pinken zijn gewoon niet met autorijden bezig.
                                        Van toen tot nu:

MY2018 Renault Megane 1.5 TDCi
                                        #6 MY2014 Volkswagen Golf 7 Variant 1.6TDi
                                        #5 MY2018 Mercedes C180 W205: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...benz-w205-c180
                                        #4 MY2014 Peugeot 508sw 1.6HDI
                                        #3 MY2007 BMW E92 325i: http://www.autoforum.be/showthread.p...69#post4994369
                                        #2 MY2012 Volvo C30 R-design 1.6HDI: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...drive-r-design
                                        #1 MY1997 Golf 3 variant 1.9TDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                                          Ik sta gewoon links omdat 99% trager dan ons bomma optrekt aan de lichten. Dan kan ik er gewoon voorbij en terug naar rechts. Maar goed, soms hebt ge er dan met een bepaald merk die dat niet kunnen verkroppen en toch gas moeten bijgeven.
                                          Het moment dat ik rechts als enige sta te wachten en er komt ene naast me staan trek ik ook door. Meestal zetten ze zich voor mij om dan rustig door te bollen, ofwel omdat ze een linkse afslag na 3 km moeten hebben.
                                          Eigenlijk trek ik redelijk veel op aan de lichten, ookal staat er niemand bij me

Comment

Working...
                                          X