Oorspronkelijk geplaatst door retro
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1976 Porsche 924 (verkocht)
2006 BMW Z4 2.2 (verkocht)
2011 Volvo V60 T6 AWD
2004 Mercedes Vito 115 CDI lichte vracht (werkbeest)
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenMja, toen ik in de middelbare school zat heb ik ooit wel eens gevochten. In plaats van een nota had die gast slecht kunnen neerkomen, en zijn nek breken.
Als dat op vandaag gebeurt zit het allemaal in de media en moet iedereen die persoon afmaken.
voor mij is het uitgemaakt: die gast heeft een zware fout gemaakt en heeft ongelofelijk veel pech met de gevolgen.
Ik praat daarmee zijn gedrag niet goed, maar de manier waarop iedereen op die gast reageert.. Damn.That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenIk maak me niet populair maar ik deel jouw mening die jij hier hebt neergepend.
Ik praat daarmee zijn gedrag niet goed, maar de manier waarop iedereen op die gast reageert.. Damn.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenIk maak me niet populair maar ik deel jouw mening die jij hier hebt neergepend.
Ik praat daarmee zijn gedrag niet goed, maar de manier waarop iedereen op die gast reageert.. Damn.
Iemand die op 2 jaar tijd al meerdere gelijkaardige stoten uitsteekt gaat het nooit leren... hij heeft duidelijk al herkansing gekregen, en die heeft hij niet genomen, dan maar 2 mensenlevens opofferen... tja , hoeveel herkansingen moet je nog geven aan zo'n volk ?Last edited by Audidriver; 13/07/2015, 17:09.
Comment
-
De laatste vrijdag was het weer van dat: Soms pinken, soms niet, gevaarlijke maneuvres om toch maar 10sec sneller te zijn, overal egotrippers, pechstrook gebruiken om de files voorbij te gaan (aansluiting A12 op antwerpse ring)...
Op den duur heb ik mij gewoon achter ne camion gesmeten en tegen 90 naar huis gebold om te decompresseren. Tlijkt wel ofdat 90% van de bestuurders gewoon niet met een wagen omkan.
En dan vanmorgen ne fietser van middelbare leeftijd die mij doodleuk aankeek terwijl hij door t rood fietste. Op zo een leeftijd zou je toch beter moeten weten.Van toen tot nu:
MY2018 Renault Megane 1.5 TDCi
#6 MY2014 Volkswagen Golf 7 Variant 1.6TDi
#5 MY2018 Mercedes C180 W205: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...benz-w205-c180
#4 MY2014 Peugeot 508sw 1.6HDI
#3 MY2007 BMW E92 325i: http://www.autoforum.be/showthread.p...69#post4994369
#2 MY2012 Volvo C30 R-design 1.6HDI: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...drive-r-design
#1 MY1997 Golf 3 variant 1.9TDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenHet zullen jouw ouders of kinderen maar zijn die hij doodrijdt, dit is een recidivist en die horen niet meer in het verkeer thuis.
Mensen vertellen hier zelfs dat het regelrechte moord is, daar heb ik zelfs geen woorden voor.
Iedereen reageert altijd zo fel in dit topic, daarom dat ik hier dus niet kwam
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenTuurlijk dat , een groot deel van de advocaten draait z'n omzet op dergelijke verkeersgangsters...
Iemand die op 2 jaar tijd al meerdere gelijkaardige stoten uitsteekt gaat het nooit leren... hij heeft duidelijk al herkansing gekregen, en die heeft hij niet genomen, dan maar 2 mensenlevens opofferen... tja , hoeveel herkansingen moet je nog geven aan zo'n volk ?That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenVoor de duidelijkheid: ik ken hem ook niet. Ik was even vergeten dat we in een perfecte wereld leven, waar fouten maken al lang niet meer tolereerbaar is. Wel, sorry, ik maak soms ook fouten, maar ik durf te wedden jij soms ook (al is het dan niet in het verkeer, dan ergens anders).
Wie zijn gat verbrand,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenSnap ik wel, maar niemand weet wat hij ervoor heeft gedaan. Het gaat er mij om dat iedereen die gast zit af te breken zonder te weten wat er precies is gebeurd. Iedereen gaat altijd uit van de media en wat daarin wordt meegegeven.
Mensen vertellen hier zelfs dat het regelrechte moord is, daar heb ik zelfs geen woorden voor.
Ook al heeft 'm niks ervoor misdaan, 2 mensen doodrijden in dronken toestand verdient sowieso niet veel medelijden imo. En een recidivist in verkeersinbreuken en dronkenschap achter het stuur mogen ze van mij gerust een lange tijd, zoniet levenslang uit de roulatie halen.
Zo, en nu ben ik van plan om zeker weer een tijdje weg te blijven uit dit topic, ik heb het altijd moeilijk als hier het gedrag van zo'n verkeershooligan verdedigd wordt.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk BerichtenIk reed daarstraks door het dorp en zag een SSanyong Rodius geparkeerd staan. Vreselijk lelijk ding, had goesting om terug te draaien en er los op te knallen. Kwestie dat zo'n lelijkaard uit het straatbeeld wou verdwijnen. Denk dat de eigenaar mij nog dankbaar zou geweest zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk BerichtenIk reed daarstraks door het dorp en zag een SSanyong Rodius geparkeerd staan. Vreselijk lelijk ding, had goesting om terug te draaien en er los op te knallen. Kwestie dat zo'n lelijkaard uit het straatbeeld wou verdwijnen. Denk dat de eigenaar mij nog dankbaar zou geweest zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenSnap ik wel, maar niemand weet wat hij ervoor heeft gedaan. Het gaat er mij om dat iedereen die gast zit af te breken zonder te weten wat er precies is gebeurd. Iedereen gaat altijd uit van de media en wat daarin wordt meegegeven.
ok.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenDat ritsen hebben Belgen nog steeds niet geleerd. Meestal staan ze als schapen aan te schuiven in één rij, waar ik dan naast/voorbij kar tot de invoegstrook. Tss die arrogante zakken in hun BMW ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glitchdj Bekijk BerichtenDe laatste vrijdag was het weer van dat: Soms pinken, soms niet, gevaarlijke maneuvres om toch maar 10sec sneller te zijn, overal egotrippers, pechstrook gebruiken om de files voorbij te gaan (aansluiting A12 op antwerpse ring)...
Op den duur heb ik mij gewoon achter ne camion gesmeten en tegen 90 naar huis gebold om te decompresseren. Tlijkt wel ofdat 90% van de bestuurders gewoon niet met een wagen omkan.
En dan vanmorgen ne fietser van middelbare leeftijd die mij doodleuk aankeek terwijl hij door t rood fietste. Op zo een leeftijd zou je toch beter moeten weten.
en +60% rijdt met mistlichten voor en achter vanaf een beetje donker ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wollie Bekijk BerichtenFord rijders proberen ook aan het licht te vertrekken, maar die verteren hun 'verlies' beter imo.Last edited by Tomskii; 13/07/2015, 20:43.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenik raad je aan om NIET naar Turkije te gaan, daar pinkt gewoon 99% niet!
en +60% rijdt met mistlichten voor en achter vanaf een beetje donker ...Van toen tot nu:
MY2018 Renault Megane 1.5 TDCi
#6 MY2014 Volkswagen Golf 7 Variant 1.6TDi
#5 MY2018 Mercedes C180 W205: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...benz-w205-c180
#4 MY2014 Peugeot 508sw 1.6HDI
#3 MY2007 BMW E92 325i: http://www.autoforum.be/showthread.p...69#post4994369
#2 MY2012 Volvo C30 R-design 1.6HDI: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...drive-r-design
#1 MY1997 Golf 3 variant 1.9TDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk BerichtenIk sta gewoon links omdat 99% trager dan ons bomma optrekt aan de lichten. Dan kan ik er gewoon voorbij en terug naar rechts. Maar goed, soms hebt ge er dan met een bepaald merk die dat niet kunnen verkroppen en toch gas moeten bijgeven.
Eigenlijk trek ik redelijk veel op aan de lichten, ookal staat er niemand bij me
Comment
Comment