Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Het grote ergernis topic deel VII

    De 3 is afgesleept naar de garage vandaag, ik heb nu tijdelijk een Clio Grandtour.

    Ik stond geparkeerd aan m'n werk, bestuurster van een passerende wagen is door een natte schoen van haar pedaal geschoten en heeft de mijne onzacht gekust.

    Foto.jpg

    Passagiersdeur kon niet meer open, motorkap is serieus verplooid dus die zal ook wel niet te vlot open gaan.
    Het moet wel een serieuze knal geweest zijn, de wagen is 5m achteruit gevlogen door de impact.
    Last edited by SilentSpring; 13/07/2015, 23:48.
    2018 BMW X1 18d

    Comment


    • Fuck, da's klote.

      Comment


      • 2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
        2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
        2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

        Comment


        • Toen ik daarstraks naar huis reed over de autostrade, een rit van +-60km, zat 1 op de 5 bestuurders ongeveer op zijn GSM bezig.
          De helft daarvan viel op omdat ze opeens tegen 90 achter een camion gingen bollen.

          Of ze waren hun geslachtsdelen aan het bestuderen. Dat kan natuurlijk ook.

          Comment


          • dat kom ik ook regelmatig tegen. ik ben er ene die veel tussen de vrachtwagens rijd, en als er dan eens een auto tussen ons hangt die 75km/H rijd, en dan weer 110, dan weer 83km/H...
            zwalpen over de weg tussen of over de lijnen,...
            GSM!!!

            @silenspring: zonde van de wagen, maar zoiets is vervangbaar. de herstelling laat natuurlijk altijd sporen na.
            gelukkig liep je toen niet naast je wagen

            Comment



            • Voilà, en dat is nu toch gewoon logisch....
              BMW 420dA : >>>

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                Voilà, en dat is nu toch gewoon logisch....
                Even logisch als pakweg enkel mensen toelaten op de wegen die zich aan de snelheidslimieten houden.



                Punt is dat een auto even goed rijdt zonder rijbewijs en verzekering. Je moet er enkel naft in kappen. Zolang je dat niet oplost, mag je honderdduizend rijverboden afkondigen. En als je dat vraagstuk heb opgelost, moet je ook afvragen van welke gradatie van rijden onder invloed iemand het recht op rijden voor altijd verliest (bij 0,5 promille, bij dronkenschap, bij 1 of 2 doden?) en als je dat hebt opgelost, moet je ook gaan afvragen welke van die gradaties overeenkomen met andere verkeersonveilige gedragingen (rijbewijs voor eeuwig kwijt bij 1, 2 of 3 voorrangsnegaties? vanaf 40, 60 of 80 km/u te snel? 2, 4 of 6 snelheidsovertredingen?)

                Nultolerantie is erg aanlokkelijk, met het definitieve karakter van de straffen als extra afschrikmiddel. Probleem is dat de meeste hardrijders, bestuurders onder invloed en andere weggebruikers er niet vanuit gaan dat ze gepakt worden omdat de pakkans inderdaad zo laag is, en het afschrikkend effect van straffen zoals eeuwig rijverbod nauwelijks effect heeft. Een bestuurder die effectief een levenslang rijverbod haalt in België heeft effectief pech gehad dat ie gevat is geweest.

                Verhoog daarentegen de pakkans, en zo een 20 jarige brokkenrijder ligt er na een paar maanden al uit met al was het maar een rijverbod van 3 maanden per inbreuk, maar dat is dan effectiever dan enkel diegenen een levenslang rijverbod te geven die de hoofdvogel qua slachtoffers al geschoten hebben.

                Comment


                • dat denk ik ook.
                  als je elke dag een boete in de bus krijgt van 50€ wegens te snel rijden, zal dat sneller een gedragsverandering teweeg brengen dan 1keer op 20jaar zwaar gepakt worden en je rijbewijs permanent verliezen (die rijden toch gewoon weer verder zonder rijbewijs).
                  als iedereen dagelijks gepakt zou worden voor overdreven snelheid, niet handsfree bellen (ook handsfree bellen verlaagd de concentratie op de weg), pinkers niet gebruiken,... dan gaan mensen na enige tijd vanzelf ermee ophouden. (20dagen per maand elke dag een boete in de bus van 50€...)

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door SilentSpring Bekijk Berichten
                    De 3 is afgesleept naar de garage vandaag, ik heb nu tijdelijk een Clio Grandtour.

                    Ik stond geparkeerd aan m'n werk, bestuurster van een passerende wagen is door een natte schoen van haar pedaal geschoten en heeft de mijne onzacht gekust.

                    [ATTACH=CONFIG]108970[/ATTACH]

                    Passagiersdeur kon niet meer open, motorkap is serieus verplooid dus die zal ook wel niet te vlot open gaan.
                    Het moet wel een serieuze knal geweest zijn, de wagen is 5m achteruit gevlogen door de impact.
                    Damn man. Dat doen pijn om te zien.

                    Comment


                    • Had mevrouw hoge hakken aan?

                      Comment


                      • geen ergernis, een vaststelling

                        er is bij ons een trap-ongeval in een vestiging elders

                        in duitsland vielen op de weg in auto's 1424 doden te betreuren...er vielen 1134 doden op trappen...

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                          Tuurlijk dat , een groot deel van de advocaten draait z'n omzet op dergelijke verkeersgangsters...
                          Iemand die op 2 jaar tijd al meerdere gelijkaardige stoten uitsteekt gaat het nooit leren... hij heeft duidelijk al herkansing gekregen, en die heeft hij niet genomen, dan maar 2 mensenlevens opofferen... tja , hoeveel herkansingen moet je nog geven aan zo'n volk ?
                          Oorspronkelijk geplaatst door Publisher Bekijk Berichten
                          Yep en een advocaat gaat dan wat kwijlen over een slechte jeugd en dat hij toch zo'n grote spijt heeft. Veel blablabla en ondertussen tikt de rekening rustig aan. Of het moest een mediageile zaak zijn om zo wat naambekendheid te verwerven. Een Vermassen'ke doen zeggen ze dan. Het verschil tussen een begrafenisondernemer en een advocaat : als een begrafenisondernemer een dode pluimt weet hij het tenminste niet meer. Als er een ding is wat ik niet snap is dat er niet meer advocaten worden gelyncht.


                          Echt hé, afmaken die handel, profiteurs zijn het van het ergste soort!
                          en dan nog zoveel geld verdienen op kap van een ander, niet te doen.



                          mvg,
                          Een sos die de andere mensen hun geld niet gunt.
                          BMW X5 45e

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                            Echt hé, afmaken die handel, profiteurs zijn het van het ergste soort!
                            en dan nog zoveel geld verdienen op kap van een ander, niet te doen.



                            mvg,
                            Een sos die de andere mensen hun geld niet gunt.
                            That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

                            16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                            28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                            28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              geen ergernis, een vaststelling

                              er is bij ons een trap-ongeval in een vestiging elders

                              in duitsland vielen op de weg in auto's 1424 doden te betreuren...er vielen 1134 doden op trappen...
                              vanaf nu flitspalen op trappen?

                              voor al diegenen die kappen op advocaten, wat houd u tegen er zelf ene te worden en dan geld te verdienen op een ander zijn kap. waarom zijn er trouwens advocaten nodig? moest niemand ambras maken, dan hedde die ook niet nodig.
                              das t zelfde als zeggen dat een mes zoveel mensen vermoord en dat ze dat maar moeten verbieden...

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten

                                voor al diegenen die kappen op advocaten, wat houd u tegen er zelf ene te worden en dan geld te verdienen op een ander zijn kap.
                                Ik zou wel willen, maar ik ben te lomp.

                                Comment


                                • Wat mij zou tegenhouden om advocaat te worden, is rechtvaardigheidsgevoel. Dat hebben die mannen totaal niet, in tegenstelling tot wat zou moeten Het zijn regelneukers en achterpoortjesdraaiers.
                                  “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”


                                  Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                  Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

                                  Comment


                                  • Die "achterpoortjes" zijn dan ook vaak systemen om mensen te beschermen van fouten die gemaakt worden tijdens het onderzoek. Je zal maar berecht worden omdat de onderzoekers één van deze fouten hebben begaan.

                                    Comment


                                    • en een rechtvaardigheids'gevoel' is iets persoonlijks wat nogal kan draaien met de wind naargelang de positie waar je instaat

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                                        Wat mij zou tegenhouden om advocaat te worden, is rechtvaardigheidsgevoel. Dat hebben die mannen totaal niet, in tegenstelling tot wat zou moeten Het zijn regelneukers en achterpoortjesdraaiers.
                                        Idem dito , ik heb helemaal niks tegen advocaten, die moeten er zeker zijn , alleen heb ik iets tegen advocaten die 100% schuldige daders met alle mogelijkheden ( ook de meest onwaarschijnlijke ) proberen vrij te pleiten... soms begrijp ik niet dat die mannen nog slapen s'nachts... alles voor de centen zeker.
                                        In dit geval gaat het hier over een 20 jarige doodrijder die z'n derde kans verkeken heeft, de advocaten kunnen nu nog eens pleiten voor een vierde kans en dan een vette factuur maken, en eens naar het hof van Cleve gaan eten

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                                          vanaf nu flitspalen op trappen?

                                          voor al diegenen die kappen op advocaten, wat houd u tegen er zelf ene te worden en dan geld te verdienen op een ander zijn kap. waarom zijn er trouwens advocaten nodig? moest niemand ambras maken, dan hedde die ook niet nodig.
                                          das t zelfde als zeggen dat een mes zoveel mensen vermoord en dat ze dat maar moeten verbieden...
                                          Ik slaap graag zonder constant te moeten denken dat er iemand mijn keel komt over snijden En ik heb ook nog wat eergevoel. En om ambras te willen maken moet ge geen advocaten hebben Maar genoeg over die aasgieren gepraat. Want anders zeggen ze dat ik een sos ben. En ik ben veel maar zeker geen sos

                                          Comment

                                          Working...
                                          X