wrs broodje aap
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwrs broodje aap
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenDat werkt(e) wel degelijk hoor, ik heb er eerlijk gezegd geen idee van of dat met moderne camions nog gaat, maar met analoge tacho's kon dat gewoon. Met de digitale kan je dan weer een magneet hangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenDie verhoging waar het middelste bord op staat ligt ook heel raar als je indraait, je moet je bocht onnatuurlijk ruim nemen. Dan nog eens alle auto's die aan de "verkeerde" kant geparkeerd staan ... Zou me echt niet verbazen moest het van velen opzettelijk zijn. Wat staat daar tegenwoordig op? €165?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Ergernissen van de laatste week:
Eergisteren toen ik naar huis reeds van het werk een getunede (extreem verlaagde) Golf 7 die in mijn gat kwam hangen terwijl ik de max toegelaten snelheid reed (90 km/h), om mij dan voorbij te gaan waar hij totaal geen zicht had op mogelijk tegemoet komend verkeer (bochtige weg). Rijd hij voor me amper sneller dan ik om dan plots vol in de remmen te moeten gaan voor een "rooster" over de weg (wateropvang). Ah ja, want meneer is zo laag dat hij daar stapvoets over moet rijden.
Gisteren een bomma voor mij die overal haar voorrang afstaat. Heeft ze voorrang van rechts, stopt ze om de auto's van links door te laten. Heeft rechts geen voorrang stopt ze om die auto's van rechts voor te laten. Fietser aan een oversteekplaats waar die moet wachten liet ze voor
Dan een lijnbus die van rechts komt, maar geen voorrang heeft vlamt voor mij in.
Andere lijnbus die wilt vertrekken en denkt dan hij voorrang heeft en dus bijna tegen mij op knalt (was buiten de bebouwde kom, dus hij had geen voorrang)Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
merk ik dus ook vaak, dat ge van die gatplakkers hebt en dan amper sneller gaan. heb er zo eens ene gehad die mij voorbij vliegt en dan schuin tegen 5km/H over een verkeersdrempel reed (ik remmen). diene trekt dan weer op als een gek om 300meter verder weer tegen 5km/h de drempel schuin te pakken (schuin zodat ge der ook niet voorbij kunt).
de 3de drempel zat hem toch achter mij, ik diene voorbij en drempel tegen 90km/h gepakt...
kom net van brugge van de E403 en rijd de E17 naar gent op in kortrijk. zit er aan de afrit een camionette te plakken aan men bumper (ik reed 95km/h). hij kan me daar niet voorbij tot zijn grote ergenis (en chance voor mij).
ik begin dan die lange bocht te nemen naar E17 en blijf daar 80-85km/H aanhouden (niet mijn maximum snelheid, maar goed genoeg om zuinig te rijden om dan snel weer naar 90-95 te geraken).
camionette in de bocht allang niemeer te zien. toen ik al op de E17 reed, zag ik hem uit de bocht komen.
had diene mij ergerns voorbij geraakt, had ik daar dus achter gezeten aan 50km/H ofzo. als ge weet dat ge niet snel door de bocht kunt, waarom gaat ge dan gatplakken op diene voor u op 100meter voor diene bocht !!!
Comment
-
Sluit hier een beetje bij aan.
Ik merk meer en meer dat op mensen op de autosnelweg naar links gaan om in te halen en dat trager doen dat toen ze op het rechtervak reden. Als ze weer naar rechts gaan, versnellen ze.
I don't get it.Last edited by Hayes; 29/07/2015, 21:11.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenschuin drempels pakken is torsie op alles
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenErgernissen van de laatste week:
Eergisteren toen ik naar huis reeds van het werk een getunede (extreem verlaagde) Golf 7 die in mijn gat kwam hangen terwijl ik de max toegelaten snelheid reed (90 km/h), om mij dan voorbij te gaan waar hij totaal geen zicht had op mogelijk tegemoet komend verkeer (bochtige weg). Rijd hij voor me amper sneller dan ik om dan plots vol in de remmen te moeten gaan voor een "rooster" over de weg (wateropvang). Ah ja, want meneer is zo laag dat hij daar stapvoets over moet rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Publisher Bekijk BerichtenIk dacht dat heel dat tjoening en johnny gedoe was uitgestorven maar de laatste tijd zie je ze terug meer. Boenke boenke muziek, klakske op, hun stoel staat precies in het midden van de wagen en lachen is absoluut verboden. Macho kijken en dan maar bumperkleven. Dan gaat spontaan mijn voet even van de gas en dan opeens hopla even gas en je ziet ze 100 meter achter blijven. Pas nog op de Liersesteenweg/Lostraat richting Heist o/d Berg zo een rode golf GTI of look-a-like, plat tegen de grond en maar bumper plakken. En maar met zijn handen gebaren doen om sneller te gaan rijden. Zo een uitgemergeld Ethiopisch geval erin en aan de eerste spoorweg moest die er letterlijk over kruipen. Ik reed rustig tegen dezelfde snelheid verder. Ook 20" velgen en sportophanging (fabriek) maar kon rustig er tegen 60-70 km/uur over gaan.
Comment
Comment