Nvm, ik dacht dat de 2 evenementen zich op dezelfde dag hadden afgespeeld. Maar bij herlezen van de comments was dat dus niet het geval. Dan heeft het idd weinig zin, omdat het evengoed een andere chauffeur kan zijn.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door '|)[ |V| ]Maar het typeert wel een bepaalde denkwijze die vele automobilisten hanteren.Last edited by IbifaHo; 09/08/2015, 13:32.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenVergelijk aub de meeste automobilisten niet met Order66.
Comment
-
Deze morgen gaan fietsen met de koersfiets ( richting Ieper/Diksmuide) met helm, om dan te zien dat andere enkelingen buiten 2 geen helm droegen ( vooral wel oudere personen ) en ook weer dingen uithaalden waardoor de fietser negatief in het nieuws zou kunnen komen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenVergelijk aub de meeste automobilisten niet met Order66.
Ik rij trouwens al 32 jaar gemotoriseerd rond, toen zaten de meesten hier nog in de zak van hun vaderLast edited by order66; 09/08/2015, 17:06.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenDeze morgen gaan fietsen met de koersfiets ( richting Ieper/Diksmuide) met helm, om dan te zien dat andere enkelingen buiten 2 geen helm droegen ( vooral wel oudere personen ) en ook weer dingen uithaalden waardoor de fietser negatief in het nieuws zou kunnen komen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk draag altijd een helm, maar als anderen dat niet doen, dan vind ik dat hun zaak.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenAls een helm verplicht is om te gaan fietsen breng ik die van mij naar het stort.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenBedankt!
Ik rij trouwens al 32 jaar gemotoriseerd rond, toen zaten de meesten hier nog in de zak van hun vader
Vind persoonlijk dat er nog al rap op de kap van camioneurs gezeten wordt, vele vergeten dat een geladen camion niet rap optrekt, niet in 1-2-3 stilstaat, dat vanuit de cabine het zicht niet altijd 100% goed is.
Truckers worden al genoeg gestraft in Belgie, concurentie van al die lage loonlanden, een extra tax hier een extra tax daar.
Tuurlijk maken truckers ook is een verkeerde inschatting of een verkeerd manoeuvre en snijdt ge eens iemand de pas af. Maar dat doet ge met uwe auto toch ook is?
Chanse dat er nooit accidenten met truckers door automobilisten gebeuren want automobilisten zijn heilig.
Ik heb serieus respect voor die mannen, want zogoed als nergens worden ze met respect behandeld wanr het zijn 'maar camioneurs'. Als ik op baan ene kan door laten, of het makkelijker maken door effe te wachten dat ze hun bocht kunnen pakken of weet ik veel wat zal ik dar zeker doen. Die appreciëren dat tenminste en 9op10 krijgde ne dank u wel terug. Nen auto mobilist staat u maar wat dwaas aan te gappen als ge hem tussen laat, ne merci is er altijd teveel aan.
Aleja aleja als u mening is dat ze allemaal crapuul dan ja so be it. Ieder zijn mening.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenMaar eerlijk, vindt gij echt dat alle truckers nu zo een 'rotzakken' zijn in het verkeer? De keren dat ik 'problemen' met een trucker heb gehad kan ik op één hand tellen, ok procentueel gezien zijn er veel meer auto's dan vrachtwagens mar dan nog.
Vind persoonlijk dat er nog al rap op de kap van camioneurs gezeten wordt, vele vergeten dat een geladen camion niet rap optrekt, niet in 1-2-3 stilstaat, dat vanuit de cabine het zicht niet altijd 100% goed is.
Truckers worden al genoeg gestraft in Belgie, concurentie van al die lage loonlanden, een extra tax hier een extra tax daar.
Tuurlijk maken truckers ook is een verkeerde inschatting of een verkeerd manoeuvre en snijdt ge eens iemand de pas af. Maar dat doet ge met uwe auto toch ook is?
Chanse dat er nooit accidenten met truckers door automobilisten gebeuren want automobilisten zijn heilig.
Ik heb serieus respect voor die mannen, want zogoed als nergens worden ze met respect behandeld wanr het zijn 'maar camioneurs'. Als ik op baan ene kan door laten, of het makkelijker maken door effe te wachten dat ze hun bocht kunnen pakken of weet ik veel wat zal ik dar zeker doen. Die appreciëren dat tenminste en 9op10 krijgde ne dank u wel terug. Nen auto mobilist staat u maar wat dwaas aan te gappen als ge hem tussen laat, ne merci is er altijd teveel aan.
Aleja aleja als u mening is dat ze allemaal crapuul dan ja so be it. Ieder zijn mening.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenMaar eerlijk, vindt gij echt dat alle truckers nu zo een 'rotzakken' zijn in het verkeer? De keren dat ik 'problemen' met een trucker heb gehad kan ik op één hand tellen, ok procentueel gezien zijn er veel meer auto's dan vrachtwagens mar dan nog.
Aleja aleja als u mening is dat ze allemaal crapuul dan ja so be it. Ieder zijn mening.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenVerhoudingsgewijs zullen er procentueel zéker niet zoveel klootzakjes tussen zitten dan bij de gewone automobilist, neem dat maar van mij aan.
Wees maar zeker. Klootzakjes rijden BMW, en BMW bouwt geen camions.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk BerichtenWees maar zeker. Klootzakjes rijden BMW, en BMW bouwt geen camions.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenAls een helm verplicht is om te gaan fietsen breng ik die van mij naar het stort.
Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk BerichtenWees maar zeker. Klootzakjes rijden BMW, en BMW bouwt geen camions.
Comment
-
Met een elektrische fiets rij je niet altijd 25 he, da's een trapondersteuning. Ik rij meestal max 20.
Op een speedbike (40 per uur) moet je motohelm dragen, rijbewijs hebben, verzekering betalen, nummerplaat hebben en op straat rijden zoals de bromfietsen. Terwijl je gewoonweg met heel veel moeite die 40 km per uur kan aanhouden. Ach, die wetgeving...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk had deze morgen 39,5 km/h gemiddeld met de koersfiets bergaf, helm niet verplicht.
...maar ik had 'm wel op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk BerichtenEven aangepast.
Comment
Comment