Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• goei fietskes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      goei fietskes
      Fietskes doen niet veel, benen wel.

Comment

• Ik begrijp echt het probleem niet met een fietshelm. Alsof dat zo'n last is. Na 2 minuten voel je dat niet meer. Ik voel me "naakt" zonder helm op. Ok, om naar de bakker te rijden doe ik het ook niet maar zodra ik verder dan 1-2 km moet,

Ik ben dan ook weer niet het type om andere fietsers er op te wijzen als ze hem niet dragen. Moraalridders zijn er al genoeg.
        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• als ik in form ben, haal ik tot 27km/H gemiddeld van bevekom naar leuven.
          met een gewone fiets en spatborden, rugzak, gewone kledij en schoenen.
          dagelijks ga ik wel over de 40km/h en als de wind goed zit zelf dik over de 50 ...en zonder helm. op zulke snelheden gaat zo een fietshelmpke ook niks meer uithalen als ge in Tshirt en korte broek fietst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
            Maar eerlijk, vindt gij echt dat alle truckers nu zo een 'rotzakken' zijn in het verkeer? De keren dat ik 'problemen' met een trucker heb gehad kan ik op één hand tellen, ok procentueel gezien zijn er veel meer auto's dan vrachtwagens mar dan nog.

Vind persoonlijk dat er nog al rap op de kap van camioneurs gezeten wordt, vele vergeten dat een geladen camion niet rap optrekt, niet in 1-2-3 stilstaat, dat vanuit de cabine het zicht niet altijd 100% goed is.

Truckers worden al genoeg gestraft in Belgie, concurentie van al die lage loonlanden, een extra tax hier een extra tax daar.

Tuurlijk maken truckers ook is een verkeerde inschatting of een verkeerd manoeuvre en snijdt ge eens iemand de pas af. Maar dat doet ge met uwe auto toch ook is?

Chanse dat er nooit accidenten met truckers door automobilisten gebeuren want automobilisten zijn heilig.

Ik heb serieus respect voor die mannen, want zogoed als nergens worden ze met respect behandeld wanr het zijn 'maar camioneurs'. Als ik op baan ene kan door laten, of het makkelijker maken door effe te wachten dat ze hun bocht kunnen pakken of weet ik veel wat zal ik dar zeker doen. Die appreciëren dat tenminste en 9op10 krijgde ne dank u wel terug. Nen auto mobilist staat u maar wat dwaas aan te gappen als ge hem tussen laat, ne merci is er altijd teveel aan.

Aleja aleja als u mening is dat ze allemaal crapuul dan ja so be it. Ieder zijn mening.
            Maar jongen, waar zeg ik dat ergens? Dat er veel cowboys bij zitten, is gewoon een feit. Maar die zitten ook bij de camionettes van het werk, en bij de leasings. Als het van hen niet is, mag er meestal mee gevlogen worden, that's it. Hou es op met die zever, kan jij dat allemaal niet in het juiste perspectief plaatsen ofzo? Je weet heus toch wat een veralgemening is? Ik alvast wel, ben me er ook van bewust... De pro-camionneurs voelen zich precies rap aangevallen hier. No offence he zeg, het is een forum met meningen, zeker geen persoonlijke aanvallen.
            Last edited by order66; 09/08/2015, 20:53.
            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Ik zou toch liever vallen aan 40 km/h met fietshelm dan zonder...
              Gebroken botten kunnen helen, schade aan de hersentjes meestal iets inder...
              Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                Ik begrijp echt het probleem niet met een fietshelm. Alsof dat zo'n last is. Na 2 minuten voel je dat niet meer. Ik voel me "naakt" zonder helm op. Ok, om naar de bakker te rijden doe ik het ook niet maar zodra ik verder dan 1-2 km moet,

Ik ben dan ook weer niet het type om andere fietsers er op te wijzen als ze hem niet dragen. Moraalridders zijn er al genoeg.
                Die helm op zich is inderdaad niet het probleem, die dingen voel je tegenwoordig haast niet meer. Maar het principe van die verplichting vind ik maar niks. En verplicht op de fiets, dat geldt dan voor zowel wielertoerist tegen 40 per uur, als voor de rijder naar de bakker tegen 10 per uur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                  als ik in form ben, haal ik tot 27km/H gemiddeld van bevekom naar leuven.
                  En als er ene in uw wiel komt hangen is 't nog 25 gemiddeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                    Ik zou toch liever vallen aan 40 km/h met fietshelm dan zonder...
                    Iedereen denk ik.

Comment

• Mijn ergernis. Het is toch erg in België hoor. Ik moet er dikwijls langs rechts voorbijsteken aan 120, dat ze mijn kl*ten kussen.

Akkoord dat je in de midden en er is zo goed als niemand maar als er achteropkomend verkeer is ga dan toch naar rechts.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                        Maar jongen, waar zeg ik dat ergens? Dat er veel cowboys bij zitten, is gewoon een feit. Maar die zitten ook bij de camionettes van het werk, en bij de leasings. Als het van hen niet is, mag er meestal mee gevlogen worden, that's it. Hou es op met die zever, kan jij dat allemaal niet in het juiste perspectief plaatsen ofzo? Je weet heus toch wat een veralgemening is? Ik alvast wel, ben me er ook van bewust... De pro-camionneurs voelen zich precies rap aangevallen hier. No offence he zeg, het is een forum met meningen, zeker geen persoonlijke aanvallen.
                        Mijn post was meer in het algemeen bedoeld, niet meteen als 'aanval' richting u, was mss niet zo duidelijk.

Enkel de vraag in het begin was naar uw richting naar aanleiding van een quote.

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                        Kan allemaal goed zijn, maar het blijft "toevallig" en crapuleus dat het dezelfde firma betreft. Die baas heeft opkuiswerk.
                        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Mijn post was meer in het algemeen bedoeld, niet meteen als 'aanval' richting u, was mss niet zo duidelijk.

Enkel de vraag in het begin was naar uw richting naar aanleiding van een quote.
                          Dank voor de verduidelijking
                          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
                            Mijn ergernis. Het is toch erg in België hoor. Ik moet er dikwijls langs rechts voorbijsteken aan 120, dat ze mijn kl*ten kussen.

Akkoord dat je in de midden en er is zo goed als niemand maar als er achteropkomend verkeer is ga dan toch naar rechts.
                            Is overal zo, niet alleen in België.

Comment

Mijn ergernis. Het is toch erg in België hoor. Ik moet er dikwijls langs rechts voorbijsteken aan 120, dat ze mijn kl*ten kussen.

Als er uitwijk mogelijkheden rechts liggen die ik dat ook altijd, anders niet. Maar het is inderdaad hopeloos rijden tegenwoordig. Ik kan echt niet opnoemen hoeveel kilometers ik dagelijks afleg tegen 124 op het rechter rijvak terwijl andere tegen 105/115 in het midden blijven hangen.
                              Bij het passeren kijk ik dan eens, maar sommigen hebben het zelfs dan nog niet door.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Maar eerlijk, vindt gij echt dat alle truckers nu zo een 'rotzakken' zijn in het verkeer? De keren dat ik 'problemen' met een trucker heb gehad kan ik op één hand tellen, ok procentueel gezien zijn er veel meer auto's dan vrachtwagens mar dan nog.

Vind persoonlijk dat er nog al rap op de kap van camioneurs gezeten wordt, vele vergeten dat een geladen camion niet rap optrekt, niet in 1-2-3 stilstaat, dat vanuit de cabine het zicht niet altijd 100% goed is.

Truckers worden al genoeg gestraft in Belgie, concurentie van al die lage loonlanden, een extra tax hier een extra tax daar.

Tuurlijk maken truckers ook is een verkeerde inschatting of een verkeerd manoeuvre en snijdt ge eens iemand de pas af. Maar dat doet ge met uwe auto toch ook is?

Chanse dat er nooit accidenten met truckers door automobilisten gebeuren want automobilisten zijn heilig.

Ik heb serieus respect voor die mannen, want zogoed als nergens worden ze met respect behandeld wanr het zijn 'maar camioneurs'. Als ik op baan ene kan door laten, of het makkelijker maken door effe te wachten dat ze hun bocht kunnen pakken of weet ik veel wat zal ik dar zeker doen. Die appreciëren dat tenminste en 9op10 krijgde ne dank u wel terug. Nen auto mobilist staat u maar wat dwaas aan te gappen als ge hem tussen laat, ne merci is er altijd teveel aan.

Aleja aleja als u mening is dat ze allemaal crapuul dan ja so be it. Ieder zijn mening.
                                True!

Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten

Ik snap er bitter weinig van. Bij het opkomen van de snelweg vind ik het nog het vreemdste. Meestal erg traag optrekken en direct door naar die 2e strook. Ookal is de rechtse helemaal leeg. Je hebt dan ook zo van die hersenloze gevallen die aan 115 rijden op 1 a 2 autolengtes van hun voorligger. Vorige week er 5 zien rijden op dezelfde afstand dat 2 vrachtwagens innemen die elkaar volgden. Erg veilig lijkt me dat. Ook van die idioten die komen afgevlogen op het middelste vak en dan in uw gat komen hangen terwijl het 3e vrij is. Inzicht 0,0

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                Als er uitwijk mogelijkheden rechts liggen die ik dat ook altijd, anders niet. Maar het is inderdaad hopeloos rijden tegenwoordig. Ik kan echt niet opnoemen hoeveel kilometers ik dagelijks afleg tegen 124 op het rechter rijvak terwijl andere tegen 105/115 in het midden blijven hangen.
                                Bij het passeren kijk ik dan eens, maar sommigen hebben het zelfs dan nog niet door.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                                Staren en eens zwaaien, dat doe ik als ik langs rechts er voorbij ga. Meestal ga ik wel langs links. In een vloeiende beweging van 1e naar 3e naar 1e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
                                  Wees maar zeker. Klootzakjes rijden BMW, en BMW bouwt geen camions.
                                  De grote Moefti heeft gesproken. Vraag vooral geen bewijzen van deze uitspraak want dan wordt het moeilijk ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ceho Bekijk Berichten
                                    De grote Moefti heeft gesproken. Vraag vooral geen bewijzen van deze uitspraak want dan wordt het moeilijk ...
                                    Kijk ik ga hier geen bronnen posten, je kan het zelf op internet opzoeken als je me niet gelooft hoor. Maar het is wel degelijk zo, BMW bouwt geen vrachtwagens.
                                    Vind het trouwens vreemd, 9j een account op dit forum en nu pas voor de 1e keer posten. Mijn uitspraak moet u precies diep geraakt hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten

Staren en eens zwaaien, dat doe ik als ik langs rechts er voorbij ga. Meestal ga ik wel langs links. In een vloeiende beweging van 1e naar 3e naar 1e
                                      en 5sec later gaan ze u weer voorbij dan. dat vind ik het ergste van allemaal. terwijl ik 100 rijd op het rechtse vak haalt ge die in, ge acceleerd dan naar 120 om die op het linkse vak over te gaan en ge gaat dan weer naar rechts. en voor ge terug op 100 zit, rijden ze u al voorbij (ze hebben dus ineens gas bijgegeven)

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                      Ik zou toch liever vallen aan 40 km/h met fietshelm dan zonder...
                                      Gebroken botten kunnen helen, schade aan de hersentjes meestal iets inder...
                                      ik val liever aan 10km/h zonder helm, dan aan 40 met helm. al ooit eens onderuit gegaan op een fiets aan 40km/h? gebroken botten is het minste van u zorgen dan. wat is dan het volgende? verplichte moto kledij als ge harder dan 45km/h kunt rijden?
                                      hersentjes zijn toch al om zeep bij mij door 'waarschijnlijk' een brommer ongeval toen ik 21was (problemen zijn ontstaan na men 21ste). en ik had een helm op, een moto helm op men caminoke.
                                      bij een ongeval moet ge geluk hebben. als ge pech hebt, dan helpt een helm ook niet meer

Comment

Ik doe dat vaak. Als ik al rechts rij, blijf ik rechts.

Echter, m'n maat doet dat ook en hij werd aan kant gezet door een anonieme politiewagen. 110 euro boete.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
                                          Kijk ik ga hier geen bronnen posten, je kan het zelf op internet opzoeken als je me niet gelooft hoor. Maar het is wel degelijk zo, BMW bouwt geen vrachtwagens.
                                          Vind het trouwens vreemd, 9j een account op dit forum en nu pas voor de 1e keer posten. Mijn uitspraak moet u precies diep geraakt hebben.
                                          Hihi, dienen kerel heeft wel gelijk zulle: http://www.bmwunited.nl/forum/index....wagen-concept/

Comment

Working...
                                          X