Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het Agentschap Wegen en Verkeer verwacht vanaf maandag 24 augustus ernstige verkeershinder op de Woluwedal in Zaventem en Kraainem. De herinrichting van de kruispunten met de Leuvensesteenweg en de Tramlaan en Oustrijderslaan gaan dan echt van start. 

pfff ga plezant worden de komende 2 jaar hier. Is zoiso al file altijd en nu met die werken..
    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Deze namiddag toch weer veel volk opt midden van de autostrade ( e17 richting Kortrijk ), gelukkig een x6 en een grand cherokee die vlotjes aan het rijden waren en ik mijn golfke kon aanpikken, zodoende vlot op mijn bestemming te zijn
      VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
        Deze namiddag toch weer veel volk opt midden van de autostrade ( e17 richting Kortrijk ), gelukkig een x6 en een grand cherokee die vlotjes aan het rijden waren en ik mijn golfke kon aanpikken, zodoende vlot op mijn bestemming te zijn
        Is mij een paar dagen terug in Duitsland gelukt om een 20 minuten achter een nieuwe 911 Turbo S te blijven op de autobahn. Hij hield zich natuurlijk in bij momenten maar het is te merken dat ze daar vlot voor aan de kant gaan
        Nog nooit zo snel thuis geweest.

Comment

• Jullie wonen daar toch goed aan die kant van het land
          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
            Jullie wonen daar toch goed aan die kant van het land
            Als je (redelijk) dicht bij Nürburgring en Spa woont mag je inderdaad niet klagen ookal zit ik hier in the middle of nowhere

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
              Thuis nog maar eens ene de bocht gemist. Lantaarnpaal staat scheef (lamp is eraf gevallen) en buurjongen zijne achterbumper eraf.
              Weer zo ene met een nummerplaat uit de jaren stillekes.

Dat zijn dikwijls jonge mannen die met de plaat van den bompa rijden om minder verzekering te betalen ;-)
              Tegenwoordig al blij dat de fietsers wat opletten wanneer ze ons weer eens inhalen ...daarom spendeer ik mijn centjes iets anders dan vroeger :
              My other car is a sailboat .....no traffic jam

Comment

• amai ik hoop dat ze elektriciteit van die paal dan hebben afgekoppeld. het zou niet de eerste paal zijn die in brand vliegt door kortsluiting.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door georges Bekijk Berichten
                  Dat zijn dikwijls jonge mannen die met de plaat van den bompa rijden om minder verzekering te betalen ;-)
                  Tuurlijk.

Comment

• Comment

• Toch gezellig e!
                      VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• met zo'n mensen kan je maar 1 ding doen en dat is executeren
                        lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten

Uitwijkmogelijkheden zat

Comment

• Vandaag bijna verongelukt omdat een dikzak op een zwarte Fireblade het nodig vond de show te stelen bij zijn vriendjes. Meneer kwam in tegengestelde richting tegen +-160 op ons vak af. School echt niks....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                              Vandaag bijna verongelukt omdat een dikzak op een zwarte Fireblade het nodig vond de show te stelen bij zijn vriendjes. Meneer kwam in tegengestelde richting tegen +-160 op ons vak af. School echt niks....
                              En jij was met de auto?

Comment

• Gisteren met de fiets (op het fietspad) tot twee keer toe net niet van mijn sokken gereden door auto's die rechts afslaan zonder te kijken ... op 50m van elkaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                                  Gisteren met de fiets (op het fietspad) tot twee keer toe net niet van mijn sokken gereden door auto's die rechts afslaan zonder te kijken ... op 50m van elkaar.
                                  Dat maak ik jaarlijks zo'n keer of... 500 mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    Ja, het verbaast mij ook niet meer eigenlijk. Heb sowieso mijn rem al vast in zulke gevallen. Maar het blijft toch intriest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                                      Ja, het verbaast mij ook niet meer eigenlijk. Heb sowieso mijn rem al vast in zulke gevallen. Maar het blijft toch intriest.
                                      Een paar weken terug nog reden ze een meter of 100 voor mij nog een verlamde mens met zo'n handfiets van 't fietspad af. De commentaar van de automobilist was: "Ik had 'm niet gezien, die zit ook zo laag op z'n fiets hé". Waarop ik antwoordde: "Daar staan haaietanden, de bedoeling is dat je daar voor stopt en voorrang verleent". Plots geen commentaar meer... .

Comment

Plots geen commentaar meer... .
                                        De meesten schrikken ook serieus als je plots toch in hun gezichtsveld komt. Gisteren dacht ik dat ik de bejaarde chauffeur een hartaanval ging bezorgen.

Comment

het is meer tenzij je bepaalde manouvres niet catalogeerd onder aanslagen

Comment

Working...
                                          X