Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Deze namiddag toch weer veel volk opt midden van de autostrade ( e17 richting Kortrijk ), gelukkig een x6 en een grand cherokee die vlotjes aan het rijden waren en ik mijn golfke kon aanpikken, zodoende vlot op mijn bestemming te zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenDeze namiddag toch weer veel volk opt midden van de autostrade ( e17 richting Kortrijk ), gelukkig een x6 en een grand cherokee die vlotjes aan het rijden waren en ik mijn golfke kon aanpikken, zodoende vlot op mijn bestemming te zijn
Nog nooit zo snel thuis geweest.
Comment
-
Jullie wonen daar toch goed aan die kant van het land“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenJullie wonen daar toch goed aan die kant van het land
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenThuis nog maar eens ene de bocht gemist. Lantaarnpaal staat scheef (lamp is eraf gevallen) en buurjongen zijne achterbumper eraf.
Weer zo ene met een nummerplaat uit de jaren stillekes.
Dat zijn dikwijls jonge mannen die met de plaat van den bompa rijden om minder verzekering te betalen ;-)Tegenwoordig al blij dat de fietsers wat opletten wanneer ze ons weer eens inhalen ...daarom spendeer ik mijn centjes iets anders dan vroeger :
My other car is a sailboat .....no traffic jam
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door georges Bekijk BerichtenDat zijn dikwijls jonge mannen die met de plaat van den bompa rijden om minder verzekering te betalen ;-)
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenVandaag bijna verongelukt omdat een dikzak op een zwarte Fireblade het nodig vond de show te stelen bij zijn vriendjes. Meneer kwam in tegengestelde richting tegen +-160 op ons vak af. School echt niks....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenGisteren met de fiets (op het fietspad) tot twee keer toe net niet van mijn sokken gereden door auto's die rechts afslaan zonder te kijken ... op 50m van elkaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDat maak ik jaarlijks zo'n keer of... 500 mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenJa, het verbaast mij ook niet meer eigenlijk. Heb sowieso mijn rem al vast in zulke gevallen. Maar het blijft toch intriest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenPlots geen commentaar meer... .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDat maak ik jaarlijks zo'n keer of... 500 mee.
Comment
Comment