Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Ik denk ook dat het punt drie is. Maar... een agent heeft wel een voorbeeldfunctie in het verkeer te vervullen, en dan mag je naar mijn mening best iets minder mild zijn in je oordeel.
    ik denk ook 3, maar als je dit als particulier doet en er staat toevallig een agent op te kijken die net iets minder goed gezind is kan je het wel gaan uitleggen op de rechtbank ...
    zoals gisteren op VT4, 300 € + ... voor een inhaalbeweging die er wel of niet was! agent kent zelfs verschil niet tussen 3 en 4, hij zegt tegen de rechter 3 inzittenden, ik, mijn vrouw en onze 2 gasten !?!

Comment

• aan de dame in de zwarte nieuwe volkswagen kever op de E314: uw dagrijlichten zijn niet genoeg als het donker is en regent, vooral met zo'n donkere auto. Mijn groot lichten aangezet toen ik erachter reed, maar geen reactie. In het voorbijrijden geclaxonneerd, en dan was de enigste reactie die ik terugkreeg een schaapachtige blik.
      Levensgevaarlijk bezig...
      www.peugeotforum.be

Comment

• Vanochtend een potentieel heel gevaarlijke situatie gehad. Ik stond op een T klaar om naar links de weg op te rijden, een baanvak in elke rijrichting. Er kwam een rijtje autos van links aan maar ik kon er nog voor. Dan zag ik een Cayenne die sportief begon in te halen met de slechtst mogelijke timing. Als ik de baan was opgereden zat hij aan vrij hoge snelheid vlak naast de voorste auto en tegenover mij en zou het een levensgevaarlijke situatie opgeleverd hebben. Nu had waarschijnlijk niemand door wat voor een gevaarlijke situatie dat was. En dat laatste zie ik wel meer.
        30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Situatie;

Licht op rood.

Ik sta tweede.

Licht gaat op groen.

...
          ..
          .

Persoon voor mij;

1. Kijkt in de achteruitkijkspiegel naar mij
          2. Neemt het stuur terug vast met 2 handen
          3. Remlichten gaan uit
          4. Kijkt in de achteruitkijkspiegel naar mij
          5. Remlichten gaan terug aan
          6. 1 Hand naar beneden om te schakelen naar eerste
          7. Kijkt in de achteruitkijkspiegel naar mij
          8. Remlichten gaan terug uit
          9. Pinker aan om af te slaan
          10. Kijkt in de achteruitkijkspiegel naar mij
          11. Hand terug naar beneden om de handrem af te zetten
          12. Vertrek

Dit nu al een keer of 5 meegemaakt op 2 weken tijd. Waar kijken die mensen naar? "Staat hij er nog?" "Heb jij OOK gezien dat het net groen geworden is?" "Wat moet ik nu doen?"

RIJ. DOOR.ACHTERLIJKE.NAR.

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
          ik antwoordde: "Daar staan haaietanden, de bedoeling is dat je daar voor stopt"
          Ai. Back to school for you!
          Last edited by TooTall; 04/09/2015, 13:41.
          Mijn Skoda

Comment

• Kilometers lang 'achtervolgd' geweest door anonieme politiewagen toen ik met de wrx op baan was. Hield mij (uiteraard) keurig aan alle regels, maar ze bleven precies wachten tot ik iets misdeed, in mijn gat plakken, mij voorbijsteken en vertragen ... Komt plots ene met een L af, veel te snel, haalt ons beiden in, ze doen niets. Dan wat verder een berlingo die U-turn doet op een manier dat beide rijrichtingen moeten stoppen voor hem, geen reactie van de agenten. Nu, nadat ze me weer eens voorbij staken en vertraagden ging ik ze vol gas voorbij zonder over de toegelaten snelheid te gaan, (50-90 in tweede), komen ze wat verder op de 2x2 naast mij hangen teken doen dat het wat rustiger moest. Dat is toch puur uitlokking?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
              Kilometers lang 'achtervolgd' geweest door anonieme politiewagen toen ik met de wrx op baan was. Hield mij (uiteraard) keurig aan alle regels, maar ze bleven precies wachten tot ik iets misdeed, in mijn gat plakken, mij voorbijsteken en vertragen ... Komt plots ene met een L af, veel te snel, haalt ons beiden in, ze doen niets. Dan wat verder een berlingo die U-turn doet op een manier dat beide rijrichtingen moeten stoppen voor hem, geen reactie van de agenten. Nu, nadat ze me weer eens voorbij staken en vertraagden ging ik ze vol gas voorbij zonder over de toegelaten snelheid te gaan, (50-90 in tweede), komen ze wat verder op de 2x2 naast mij hangen teken doen dat het wat rustiger moest. Dat is toch puur uitlokking?
              Sommige agenten zijn volgens mij serieus gefrustreerd van de verveling.

Ik heb een tijdje terug gehad dat een zwaantje achter me reed op autostrade, ik zet CC op en rij rustig 120. Zwaantje rijdt in mijn gat voor paar minuten, steekt men snel voorbij en gaat terug voor me hangen. Als die voor me hangt, remt hij af tot 100-110 (en dan ook nog eens onregelmatige snelheid). Zo 3-4 keer na elkaar.

Laatste keer had ik het gehad en stak ik hem ook vol gas voorbij tot 140. Wat doet het zwaantje? Lichtjes aan en volgen natuurlijk.

Het gesprek erna vond ik wel best hilarisch. Maar denk maar niet dat ik voor zoiets een boete krijg
              That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
              28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
              28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Deze zomer aan de Gotthardtunnel: kilomters file (uiteraard) aan de lichten die het verkeer doseren om in de tunnel zelf vlot te kunnen rijden. Tussen die lichten en de tunnel zelf ligt nog een parking. Wie rijdt er over de pechstrook de file en zelfs de rode lichten voorbij? Belgen en Nederlanders. 2/3 Belgen, 1/3 Nederlanders, en dat is het. Geen enkele andere nationaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten

Ai. Back to school for you!
                  Hier sé, de grote vakantie is voorbij en onze grote jongen is ook terug. Welkom!
                  Oké mierenneukertje, je hebt me hoor, woehaaaa! Gelieve in het vervolg wel de complete tekst te quoten, dat van die voorrang was je natuurlijk per ongeluk vergeten te quoten.
                  Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                  Een paar weken terug nog reden ze een meter of 100 voor mij nog een verlamde mens met zo'n handfiets van 't fietspad af. De commentaar van de automobilist was: "Ik had 'm niet gezien, die zit ook zo laag op z'n fiets hé". Waarop ik antwoordde: "Daar staan haaietanden, de bedoeling is dat je daar voor stopt en voorrang verleent". Plots geen commentaar meer... .

Trouwens, ik had nog enkele vragen voor u uit het chiptuningtopic. Maar daar je als grote jongen met groot schoolverlof bent geweest heb je die nog niet kunnen beantwoorden natuurlijk. Kan je die nu eens beantwoorden aub? Bedankt alvast.
                  Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                  Heb ik ooit gezegd dat alles wat ik doe legaal is? Dacht het niet grote jongen. Kan je me even uitleggen waarom je mij dan een hypocriet noemt? Bedankt alvast.
                  Btw, een koersfiets 'tunen' lijkt me nog steeds legaal te zijn. Maar met uw fietsfobie begrijp ik zo'n uitspraak van u wel.

Comment

Situatie;

Licht op rood.

Ik sta tweede.

Licht gaat op groen.

...
                    ..
                    .

Persoon voor mij;

1. Kijkt in de achteruitkijkspiegel naar mij
                    2. Neemt het stuur terug vast met 2 handen
                    3. Remlichten gaan uit
                    4. Kijkt in de achteruitkijkspiegel naar mij
                    5. Remlichten gaan terug aan
                    6. 1 Hand naar beneden om te schakelen naar eerste
                    7. Kijkt in de achteruitkijkspiegel naar mij
                    8. Remlichten gaan terug uit
                    9. Pinker aan om af te slaan
                    10. Kijkt in de achteruitkijkspiegel naar mij
                    11. Hand terug naar beneden om de handrem af te zetten
                    12. Vertrek

Dit nu al een keer of 5 meegemaakt op 2 weken tijd. Waar kijken die mensen naar? "Staat hij er nog?" "Heb jij OOK gezien dat het net groen geworden is?" "Wat moet ik nu doen?"

RIJ. DOOR.ACHTERLIJKE.NAR.
                    Amai, da's een spannend verhaal!

Comment

• 't is te zien dat iedereen terug is uit verlof..... files zijn precies nog langer dan in juni....
                      en er zitten ook meer kiekens tussen

tot zover mijn bijdrage na 1 week weer op baan te moeten....
                      mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                      Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• 3 testosteron camionetten van hetzelfde bedrijf voor mij aan de lichten, vrij druk stond een hele reeks auto's achter mij

wordt groen en camionette 1 blijft staan...als het rood wordt rijdt ze door...camionette 2 door het rood en camionette 3 + al de rest kon blijven staan

lachen ! gieren ! brullen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          3 testosteron camionetten van hetzelfde bedrijf voor mij aan de lichten, vrij druk stond een hele reeks auto's achter mij

wordt groen en camionette 1 blijft staan...als het rood wordt rijdt ze door...camionette 2 door het rood en camionette 3 + al de rest kon blijven staan

lachen ! gieren ! brullen !
                          Dat is voor in het 'grote niet ergernis' topic.

Comment

• t valt me op dat de zomer voorbij is en ook de oudere zondagsrijders weer op pad zijn.
                            kom ik net van het station en er stopt een oud mormel van een auto op een rechterzijstraat ZONDER voorrang. natuurlijk moet die weer vertrekken als ik bijna bij hem ben. serieus mogen remmen.
                            30meter verder moet die de linkerzijstraat in en daarbij draait diene HEEL KORT af. ik denk nog: als er daar ene uitkomt, zit hem in u deur.
                            en jaja, der kwam ene uit. diene heeft ook serieus mogen remmen. achter het stuur één of andere oude pé ... tegen dat diene thuis is, hebben er waarschijnlijk al 10 een noodstop moeten maken om een ongeluk te vermijden. als ge daar dan iets tegen zegt, zijn dat dan ook die typische mannekes die afkomen dat ze al 30jaar rijden zonder ongelukken...

jammer dat het de linkerkant van de golf is die hersteld moet worden. rechts is nog intakt en dat wil ik zo nog houden

Comment

• ik had bijna een accident

van het verschieten toen ik hoorde dat karel de gucht nu grote man bij proximus gaat worden

is dat postjespakkerij dan niet gedaan?
                              www.peugeotforum.be

Comment

• Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                                  Maar wat leren we daar nu uit uiteindelijk?

Ofwel is deze flik onwetend (zou niet mogen)..
                                  Ofwel denkt deze flik dat hij zich dat kan permitteren (zou ook niet mogen)...
                                  Ofwel is deze flik ook een gewone mens en heeft hij die fietser gewoon niet op tijd opgemerkt...

En omdat ik niet weet wat van toepassing is, kan ik niet oordelen over die video.
                                  Volgens mij kwam fietser vanuit Antwerpen-C of Merksem-brug. Heeft die wel aangegeven dat ie (indien uit A-C) linksaf wou?
                                  Je ziet hem feitelijk nog net een S-beweging maken. Waarom start het filmpje niet vroeger? 😷

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    Hier sé, de grote vakantie is voorbij en onze grote jongen is ook terug. Welkom!
                                    Dank! Vakantie zou ik het niet echt noemen, maar klagen doen we niet...vergoedingen waren toch voor waarnemingsinzet en weer een medaille buitenlandse ops erbij. Was het ondertussen druk bij U int wachtlokaal, of hebt ge tijd genoeg gehad om wat kilootjes patatten te jassen met herhalingen van Familie op de TV?

Het doet me wel iets dat ge mij zo gemist hebt, ik daarentegen had geen last van afkickverschijnselen zoals jij
                                    Last edited by TooTall; 04/09/2015, 20:30.
                                    Mijn Skoda

Comment

Dank! Vakantie zou ik het niet echt noemen, maar klagen doen we niet...vergoedingen waren toch voor waarnemingsinzet en weer een medaille buitenlandse ops erbij. Was het ondertussen druk bij U int wachtlokaal, of hebt ge tijd genoeg gehad om wat kilootjes patatten te jassen met herhalingen van Familie op de TV?

Het doet me wel iets dat ge mij zo gemist hebt, ik daarentegen had geen last van afkickverschijnselen zoals jij
                                      Jaja, we weten het, je hebt als jong chefke uw luie administratieve kluchtmachter bureaukrentje eens gelicht, een welgemeende proficiat, je bent een held nu met uw leven te riskeren vanachter een bureel in 't buitenland. Nu even terug ontopic en eens antwoorden op de vraag waarom ik eigenlijk toch zo'n hypocriet ben. Met dank.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                                        ik had bijna een accident

van het verschieten toen ik hoorde dat karel de gucht nu grote man bij proximus gaat worden

is dat postjespakkerij dan niet gedaan?
                                        Niet zagen hé, gun die arme sukkelaar ook iets.

Comment

• Gisteren op weg naar huis van het werk, zie dat er een ongeval gebeurd is (gelukkig voor mij in de tegengestelde richting), politie was aanwezig maar waren bezig met koffieklets ipv zich bezig te houden met het regelen van het verkeer.
                                          In de andere richting stond er namelijk een file van zo'n 4 kilometer.
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X