Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door benji0973 Bekijk Berichten
    Blijkbaar krijgen ze tegenwoordig teveel zakgeld, dat ze ermee kunnen smijten....
    dus t was dure wijn??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guidoman Bekijk Berichten
      dus t was dure wijn??
      Zou het niet weten, ikzelf ken niets van wijn. Volgens de agent die de fles samenraapte was het een Merlot.

Ik weet nu met heel grote zekerheid dat rode wijn vlekken heel moeilijk weg te krijgen zijn. Na al die sopkes en zeepkes dat we gebruikt hebben, zijn er nog altijd vlekken op de muur.
      Gaan het pv afwachten en zien ofdat er tussenkomst mogelijk is van de verzekering voor gevelreiniging, maar we hebben wel ne franchise.

Comment

• Wij smeten vroeger onze bierfleskes tegen een brug kapot. Tenminste nadat ze leeg waren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benji0973 Bekijk Berichten
          Zou het niet weten, ikzelf ken niets van wijn. Volgens de agent die de fles samenraapte was het een Merlot.

Ik weet nu met heel grote zekerheid dat rode wijn vlekken heel moeilijk weg te krijgen zijn. Na al die sopkes en zeepkes dat we gebruikt hebben, zijn er nog altijd vlekken op de muur.
          Gaan het pv afwachten en zien ofdat er tussenkomst mogelijk is van de verzekering voor gevelreiniging, maar we hebben wel ne franchise.
          Probeer eens een organische schuimreiniger.
          Ik heb dat hier thuis.
          Krijg je bv ook colavlekken mee weg uit een interieur.

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk

Comment

• Of witte wijn. Allee dat zeggen ze toch altijd dat je daar vlekken van rode wijn mee weg krijgt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
              Of witte wijn. Allee dat zeggen ze toch altijd dat je daar vlekken van rode wijn mee weg krijgt.
              Moet dat dan een even dure fles zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                Een quasi lege autostrade... PIPO!

Gisteren ook iemand die op de snelweg in het midden blijft hangen wanneer hij een auto had voorbijgestoken die rechts reed. Ik bleef er achter en flikkerde even met mijn lichten, hij bleef rijden, heb hem dan links voorbij gereden en ben dan helemaal rechts gaan rijden en in mijn spiegel zie ik doe grapjes op een lege autostrade helemaal links gaan rijden ??!

Waarom blijft 70% nu s nachts gewoon in het midden?!!!?
                previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                  Moet dat dan een even dure fles zijn?
                  Het belangrijkste is dat ge de passende druif pakt. Cabernet(blanc) op Cabernet(Sauvignon) zeg maar. Chardonnay op Pinot Noir, Marsanne /Rousanne op Syrah enz. Al dat gedoe over even duur is zever in pakskes.
                  30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                    Weer de zoveelste wannabe flik die denkt zich interessant te maken door een bus te filmen tegen 95 per uur (op de teller!) waar 90 toegestaan is en het online te gooien. Wat bezielen zulke mensen toch? Hij zou trouwens beter z'n camera weg leggen zodat hij zich kan concentreren op 't verkeer.

http://www.tvl.be/nieuws/chauffeur-d...r-de-weg-17890
                    LOL @ TV Limburg.. Volgende week : man filmt bus die snelheidsovertreding begaat : 51 waar 50 is toegelaten.

Grappige is dat die bus wel eens gewoon 90 gereden kan hebben, die filmer leek mij in een oud wrak te zitten waar gemakkelijk 10km/u afwijking op de teller kan zitten. Wat een klucht TVL

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                      LOL @ TV Limburg.. Volgende week : man filmt bus die snelheidsovertreding begaat : 51 waar 50 is toegelaten.

Grappige is dat die bus wel eens gewoon 90 gereden kan hebben, die filmer leek mij in een oud wrak te zitten waar gemakkelijk 10km/u afwijking op de teller kan zitten. Wat een klucht TVL
                      t
                      Hoe kun je aan een kilometerteller zien in wat voor staat een auto is?

Comment

• Als het rolletje van de honderd meters zwart geworden is...

Comment

• Kijk eens naar de tellers van recente auto's dan zou je die vraag niet stellen

Comment

Wij smeten vroeger onze bierfleskes tegen een brug kapot. Tenminste nadat ze leeg waren.

Ooit onder een brug een kampvuurtje gemaakt en lege deodorant bussen ingesmeten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                              Kijk eens naar de tellers van recente auto's dan zou je die vraag niet stellen

Ben jij een beetje simpel ofzo?

Comment

Ben jij een beetje simpel ofzo?
                                Kan je dat eens herhalen want ik begrijp het niet.

Comment

• Jullie hebben allebei wat gelijk.
                                  Het is inderdaad een oudere, meer basis uitgevoerde wagen (zie je aan de tellers in 't dashboard). Maar je kan uiteraard niet zien aan de tellers of het een wrak is, ja of neen. Ik denk dat platten tuub dat bedoelt.

Enfin, oude afgeleefde kar, of recente dikke bak. Het is een blijft ne frustro.

Comment

• [QUOTE=platten tuub;5669781]Ben jij een beetje simpel ofzo?[/QUOTE
                                    Dat is mogelijk uw tweede overbodige vraag
                                    Tegenwoordig al blij dat de fietsers wat opletten wanneer ze ons weer eens inhalen ...daarom spendeer ik mijn centjes iets anders dan vroeger :
                                    My other car is a sailboat .....no traffic jam

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                      Jullie hebben allebei wat gelijk.
                                      Het is inderdaad een oudere, meer basis uitgevoerde wagen (zie je aan de tellers in 't dashboard). Maar je kan uiteraard niet zien aan de tellers of het een wrak is, ja of neen. Ik denk dat platten tuub dat bedoelt.

Enfin, oude afgeleefde kar, of recente dikke bak. Het is een blijft ne frustro.
                                      Idd dat bedoel ik inderdaad. Het enige dat ik zie aan die teller is dat het een Saab is, van midden jaren '90 tot ergens begin '00 gebouwd. Maar of dat daarom een wrak is kunnen we niet zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                        Probeer eens een organische schuimreiniger.
                                        Ik heb dat hier thuis.
                                        Krijg je bv ook colavlekken mee weg uit een interieur.

Thx.
                                        Gaan dat eens proberen als het niet regent.

Comment

Of witte wijn. Allee dat zeggen ze toch altijd dat je daar vlekken van rode wijn mee weg krijgt.
                                          Bedankt voor het voorstel, is ook een oplossing die je kunnen proberen.

Comment

Working...
                                          X