Oorspronkelijk geplaatst door benji0973
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door guidoman Bekijk Berichtendus t was dure wijn??
Ik weet nu met heel grote zekerheid dat rode wijn vlekken heel moeilijk weg te krijgen zijn. Na al die sopkes en zeepkes dat we gebruikt hebben, zijn er nog altijd vlekken op de muur.
Gaan het pv afwachten en zien ofdat er tussenkomst mogelijk is van de verzekering voor gevelreiniging, maar we hebben wel ne franchise.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benji0973 Bekijk BerichtenZou het niet weten, ikzelf ken niets van wijn. Volgens de agent die de fles samenraapte was het een Merlot.
Ik weet nu met heel grote zekerheid dat rode wijn vlekken heel moeilijk weg te krijgen zijn. Na al die sopkes en zeepkes dat we gebruikt hebben, zijn er nog altijd vlekken op de muur.
Gaan het pv afwachten en zien ofdat er tussenkomst mogelijk is van de verzekering voor gevelreiniging, maar we hebben wel ne franchise.
Ik heb dat hier thuis.
Krijg je bv ook colavlekken mee weg uit een interieur.
Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk BerichtenOf witte wijn. Allee dat zeggen ze toch altijd dat je daar vlekken van rode wijn mee weg krijgt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenEen quasi lege autostrade... PIPO!
Waarom blijft 70% nu s nachts gewoon in het midden?!!!?previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenMoet dat dan een even dure fles zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenWeer de zoveelste wannabe flik die denkt zich interessant te maken door een bus te filmen tegen 95 per uur (op de teller!) waar 90 toegestaan is en het online te gooien. Wat bezielen zulke mensen toch? Hij zou trouwens beter z'n camera weg leggen zodat hij zich kan concentreren op 't verkeer.
http://www.tvl.be/nieuws/chauffeur-d...r-de-weg-17890
Grappige is dat die bus wel eens gewoon 90 gereden kan hebben, die filmer leek mij in een oud wrak te zitten waar gemakkelijk 10km/u afwijking op de teller kan zitten. Wat een klucht TVLprevious : BMW 320D E90, Peugeot 207
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenLOL @ TV Limburg.. Volgende week : man filmt bus die snelheidsovertreding begaat : 51 waar 50 is toegelaten.
Grappige is dat die bus wel eens gewoon 90 gereden kan hebben, die filmer leek mij in een oud wrak te zitten waar gemakkelijk 10km/u afwijking op de teller kan zitten. Wat een klucht TVL
Hoe kun je aan een kilometerteller zien in wat voor staat een auto is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk BerichtenWij smeten vroeger onze bierfleskes tegen een brug kapot. Tenminste nadat ze leeg waren.
Ooit onder een brug een kampvuurtje gemaakt en lege deodorant bussen ingesmeten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenKijk eens naar de tellers van recente auto's dan zou je die vraag niet stellen
Ben jij een beetje simpel ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk BerichtenBen jij een beetje simpel ofzo?previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
Comment
-
Jullie hebben allebei wat gelijk.
Het is inderdaad een oudere, meer basis uitgevoerde wagen (zie je aan de tellers in 't dashboard). Maar je kan uiteraard niet zien aan de tellers of het een wrak is, ja of neen. Ik denk dat platten tuub dat bedoelt.
Enfin, oude afgeleefde kar, of recente dikke bak. Het is een blijft ne frustro.
Comment
-
[QUOTE=platten tuub;5669781]Ben jij een beetje simpel ofzo?[/QUOTE
Dat is mogelijk uw tweede overbodige vraagTegenwoordig al blij dat de fietsers wat opletten wanneer ze ons weer eens inhalen ...daarom spendeer ik mijn centjes iets anders dan vroeger :
My other car is a sailboat .....no traffic jam
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenJullie hebben allebei wat gelijk.
Het is inderdaad een oudere, meer basis uitgevoerde wagen (zie je aan de tellers in 't dashboard). Maar je kan uiteraard niet zien aan de tellers of het een wrak is, ja of neen. Ik denk dat platten tuub dat bedoelt.
Enfin, oude afgeleefde kar, of recente dikke bak. Het is een blijft ne frustro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenProbeer eens een organische schuimreiniger.
Ik heb dat hier thuis.
Krijg je bv ook colavlekken mee weg uit een interieur.
Thx.
Gaan dat eens proberen als het niet regent.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk BerichtenOf witte wijn. Allee dat zeggen ze toch altijd dat je daar vlekken van rode wijn mee weg krijgt.
Comment
Comment