Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    + dat je echte mongolen beledigt
    En echte debielen!

Comment

• ook dat nog pot ketel zwart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guidoman Bekijk Berichten
        beste, iemand uitschelden voor mongool kan zeer kwetsend zijn. doe dit dus niet aub.
        in dit geval kun je beter spreken van een gatachterlijke randdebiel.
        Helemaal niet. Er zijn veel mensen die moeilijk het onderscheid kunnen maken tussen een Mitsubishi en een Subaru.

Anyways, het filmpje was te voorspelbaar.Het moment dat ge die vleugel ziet passeren op het vak naar rechts weet ge het wel. Zwakke scenarist.
        30 jaar Mr Yuge!

Comment

• ik snap wel niet dat die moto het nodig vind om zich tussen die 2 auto's te gaan wringen... al meer dan eens gezien dat ze op die manier 1 of beide wagens beschadigen
          lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
            ik snap wel niet dat die moto het nodig vind om zich tussen die 2 auto's te gaan wringen... al meer dan eens gezien dat ze op die manier 1 of beide wagens beschadigen
            Ik doe dat ook altijd, dat is nu eenmaal het voordeel van een moto. Ik heb nog nooit een wagen beschadigd, ook nog nooit gezien en heb ook geen weet van mijn collega motards dat ze op die manier ooit een wagen beschadigd zouden hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
              Ik doe dat ook altijd, dat is nu eenmaal het voordeel van een moto. Ik heb nog nooit een wagen beschadigd, ook nog nooit gezien en heb ook geen weet van mijn collega motards dat ze op die manier ooit een wagen beschadigd zouden hebben.
              idem, en ik snap het ook heel goed.. waarom rijd je anders moto..

Comment

• Alsof uw collega motards u gaan vertellen dat ze een wagen hebben beschadigd en zijn doorgereden.

Ik maak altijd plaats in de file voor motards, maar ene keer toch gezien dat een motorrijder met koffers de spiegel van een auto kapot reed en doodleuk zijn pad vervolgde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                  Alsof uw collega motards u gaan vertellen dat ze een wagen hebben beschadigd en zijn doorgereden.
                  Over doorgereden heb ik niks gezegd. Enfin, een motard die op een veilige manier naar voren rijdt, net als die in het filmpje, niks mis mee.

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                  Ik maak altijd plaats in de file voor motards, maar ene keer toch gezien dat een motorrijder met koffers de spiegel van een auto kapot reed en doodleuk zijn pad vervolgde.
                  Zal best zo zijn, overal zitten onnozelaars tussen. Kijk maar naar die met z'n EVO (sorry dat ik subaru zei...).

Comment

• Heb altijd gezegd dat ik geen beelden van de dashcam online ging smijten ... maar bij deze kan ik het toch niet laten .... en op het moment dat deze mij inhaalt rij ik al 50 km/U ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benji0973 Bekijk Berichten
                      Heb altijd gezegd dat ik geen beelden van de dashcam online ging smijten ... maar bij deze kan ik het toch niet laten .... en op het moment dat deze mij inhaalt rij ik al 50 km/U ....

https://youtu.be/jDsO7z3TrzQ
                      Oké, dat brommerke rijdt sneller dan 50.

Comment

• Hebben we allemaal wel gedaan toen we 16 jaar waren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
                          Hebben we allemaal wel gedaan toen we 16 jaar waren
                          Ik denk de mensen die zoiets online gooien niet.

Of het gaat misschien over dat ie langs rechts invoegt, super gevaarlijk! Hij riskeert niet alleen zijn leven, maar ook dat van anderen!

Comment

Heb altijd gezegd dat ik geen beelden van de dashcam online ging smijten ... maar bij deze kan ik het toch niet laten .... en op het moment dat deze mij inhaalt rij ik al 50 km/U ....

https://youtu.be/jDsO7z3TrzQ
                            Miljaar, wat heb ik nu gezien, wat een bandiet
                            Big deal.
                            Echt niets beter te doen dan zoiets online te zetten?
                            Zielig.
                            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Had ik vroeger zoiets moeten kunnen doen, en m'n ouders hadden het gezien dan vloog de brommer definitief aan de ketting. Dergelijk gedrag is gevaarlijk en dan vooral voor hem zelf. Als ie terug uit de goot reed en moeten vallen en ik niet meer op tijd kunnen stoppen. Dan was het waarschijnlijk mijn fout geweest.
                              Daar passeren ook dagelijks heel veel kinderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                                Miljaar, wat heb ik nu gezien, wat een bandiet
                                Big deal.
                                Echt niets beter te doen dan zoiets online te zetten?
                                Zielig.
                                Jezus, wat heeft u in de kont gebeten om zo te reageren? Zelf niets beter te doen dan zo te reageren?
                                Als dit hem ergert, mag hij dit toch posten.

Comment

Had ik vroeger zoiets moeten kunnen doen, en m'n ouders hadden het gezien dan vloog de brommer definitief aan de ketting. Dergelijk gedrag is gevaarlijk en dan vooral voor hem zelf. Als ie terug uit de goot reed en moeten vallen en ik niet meer op tijd kunnen stoppen. Dan was het waarschijnlijk mijn fout geweest.
                                  Denk dat dit vooral met jeugdige overmoed te maken heeft en slechte inschatting van gevaar. Hij zal dit waarschijnlijk zien als u gewoon oversteken.

Comment

Had ik vroeger zoiets moeten kunnen doen, en m'n ouders hadden het gezien dan vloog de brommer definitief aan de ketting. Dergelijk gedrag is gevaarlijk en dan vooral voor hem zelf. Als ie terug uit de goot reed en moeten vallen en ik niet meer op tijd kunnen stoppen. Dan was het waarschijnlijk mijn fout geweest.
                                    Ik zie niet meteen veel kinderen, logisch om 11:20u op een zondag, ook niet veel andere weggebruikers.
                                    En eerlijk, ik vind dat ie eigenlijk niet echt iets gevaarlijk doet. Hij rijdt niet roekeloos en hij rijdt mooi gecontroleerd door dat gootje. Sorry, maar u aan zo'n kereltje ergeren en het dan nog op het wereldwijde web gooien? Persoonlijk begrijp ik het totaal niet, maar het zal wel weer aan mij liggen waarschijnlijk.

Comment

• ik zie stene/oostende
                                      lets have some more member berries

Comment

• Motorrijders in groep, is te begrijpen dat ze samen willen blijven maar soms moeten ze maar wat geduld hebben.
                                        Van de middag zag ik 3 van de 4 op de rotonde, als ikzelf de rotonde oprij en zie dat ze bij elkaar zijn laat ik hun de voorrang maar er reed een auto voor mij die door reed dus stopte de laatste moto en kwam die achter mij te zitten.
                                        Ik moest zoals iedereen links blijven omdat er werken waren op de rechter rijstrook en mijnheer vond er niks beter op nog rechts langs mij door te glippen met zijn breed geval.
                                        Zijn verontschuldigend handje omhoog na mijn noodstop kon me geen zak schelen, hij zat nog tussen 2 auto's in. 15 seconden later waren ze weer herenigd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                          Ik zie niet meteen veel kinderen, logisch om 11:20u op een zondag, ook niet veel andere weggebruikers.
                                          En eerlijk, ik vind dat ie eigenlijk niet echt iets gevaarlijk doet. Hij rijdt niet roekeloos en hij rijdt mooi gecontroleerd door dat gootje. Sorry, maar u aan zo'n kereltje ergeren en het dan nog op het wereldwijde web gooien? Persoonlijk begrijp ik het totaal niet, maar het zal wel weer aan mij liggen waarschijnlijk.
                                          die heeft dus gewoon langs rechts ingehaald als ge dat nog niet doorhad. 3 overtredingen wat die dus maakt: hij rijdt op een fietspad, maar daar mag hij niet komen met zijn klasse B. Hij rijdt meer dan 45 km/h en is hij niet meer in orde met zijn verzekering. En de langs rechts inhalen. Die doet dus niets gevaarlijk? Als 'm een fietser aanrijdt dan kan hij alles zelf betalen... enfin de ouders dus.
                                          www.peugeotforum.be

Comment

Working...
                                          X