Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door guidoman Bekijk Berichtenbeste, iemand uitschelden voor mongool kan zeer kwetsend zijn. doe dit dus niet aub.
in dit geval kun je beter spreken van een gatachterlijke randdebiel.
Anyways, het filmpje was te voorspelbaar.Het moment dat ge die vleugel ziet passeren op het vak naar rechts weet ge het wel. Zwakke scenarist.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenik snap wel niet dat die moto het nodig vind om zich tussen die 2 auto's te gaan wringen... al meer dan eens gezien dat ze op die manier 1 of beide wagens beschadigen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk doe dat ook altijd, dat is nu eenmaal het voordeel van een moto. Ik heb nog nooit een wagen beschadigd, ook nog nooit gezien en heb ook geen weet van mijn collega motards dat ze op die manier ooit een wagen beschadigd zouden hebben.
Comment
-
Alsof uw collega motards u gaan vertellen dat ze een wagen hebben beschadigd en zijn doorgereden.
Ik maak altijd plaats in de file voor motards, maar ene keer toch gezien dat een motorrijder met koffers de spiegel van een auto kapot reed en doodleuk zijn pad vervolgde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenAlsof uw collega motards u gaan vertellen dat ze een wagen hebben beschadigd en zijn doorgereden.
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenIk maak altijd plaats in de file voor motards, maar ene keer toch gezien dat een motorrijder met koffers de spiegel van een auto kapot reed en doodleuk zijn pad vervolgde.
Comment
-
Heb altijd gezegd dat ik geen beelden van de dashcam online ging smijten ... maar bij deze kan ik het toch niet laten .... en op het moment dat deze mij inhaalt rij ik al 50 km/U ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benji0973 Bekijk BerichtenHeb altijd gezegd dat ik geen beelden van de dashcam online ging smijten ... maar bij deze kan ik het toch niet laten .... en op het moment dat deze mij inhaalt rij ik al 50 km/U ....
https://youtu.be/jDsO7z3TrzQ
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk BerichtenHebben we allemaal wel gedaan toen we 16 jaar waren
Of het gaat misschien over dat ie langs rechts invoegt, super gevaarlijk! Hij riskeert niet alleen zijn leven, maar ook dat van anderen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benji0973 Bekijk BerichtenHeb altijd gezegd dat ik geen beelden van de dashcam online ging smijten ... maar bij deze kan ik het toch niet laten .... en op het moment dat deze mij inhaalt rij ik al 50 km/U ....
https://youtu.be/jDsO7z3TrzQ
Big deal.
Echt niets beter te doen dan zoiets online te zetten?
Zielig.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Had ik vroeger zoiets moeten kunnen doen, en m'n ouders hadden het gezien dan vloog de brommer definitief aan de ketting. Dergelijk gedrag is gevaarlijk en dan vooral voor hem zelf. Als ie terug uit de goot reed en moeten vallen en ik niet meer op tijd kunnen stoppen. Dan was het waarschijnlijk mijn fout geweest.
Daar passeren ook dagelijks heel veel kinderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenMiljaar, wat heb ik nu gezien, wat een bandiet
Big deal.
Echt niets beter te doen dan zoiets online te zetten?
Zielig.
Als dit hem ergert, mag hij dit toch posten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benji0973 Bekijk BerichtenHad ik vroeger zoiets moeten kunnen doen, en m'n ouders hadden het gezien dan vloog de brommer definitief aan de ketting. Dergelijk gedrag is gevaarlijk en dan vooral voor hem zelf. Als ie terug uit de goot reed en moeten vallen en ik niet meer op tijd kunnen stoppen. Dan was het waarschijnlijk mijn fout geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benji0973 Bekijk BerichtenHad ik vroeger zoiets moeten kunnen doen, en m'n ouders hadden het gezien dan vloog de brommer definitief aan de ketting. Dergelijk gedrag is gevaarlijk en dan vooral voor hem zelf. Als ie terug uit de goot reed en moeten vallen en ik niet meer op tijd kunnen stoppen. Dan was het waarschijnlijk mijn fout geweest.
En eerlijk, ik vind dat ie eigenlijk niet echt iets gevaarlijk doet. Hij rijdt niet roekeloos en hij rijdt mooi gecontroleerd door dat gootje. Sorry, maar u aan zo'n kereltje ergeren en het dan nog op het wereldwijde web gooien? Persoonlijk begrijp ik het totaal niet, maar het zal wel weer aan mij liggen waarschijnlijk.
Comment
-
Motorrijders in groep, is te begrijpen dat ze samen willen blijven maar soms moeten ze maar wat geduld hebben.
Van de middag zag ik 3 van de 4 op de rotonde, als ikzelf de rotonde oprij en zie dat ze bij elkaar zijn laat ik hun de voorrang maar er reed een auto voor mij die door reed dus stopte de laatste moto en kwam die achter mij te zitten.
Ik moest zoals iedereen links blijven omdat er werken waren op de rechter rijstrook en mijnheer vond er niks beter op nog rechts langs mij door te glippen met zijn breed geval.
Zijn verontschuldigend handje omhoog na mijn noodstop kon me geen zak schelen, hij zat nog tussen 2 auto's in. 15 seconden later waren ze weer herenigd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk zie niet meteen veel kinderen, logisch om 11:20u op een zondag, ook niet veel andere weggebruikers.
En eerlijk, ik vind dat ie eigenlijk niet echt iets gevaarlijk doet. Hij rijdt niet roekeloos en hij rijdt mooi gecontroleerd door dat gootje. Sorry, maar u aan zo'n kereltje ergeren en het dan nog op het wereldwijde web gooien? Persoonlijk begrijp ik het totaal niet, maar het zal wel weer aan mij liggen waarschijnlijk.
Comment
Comment