Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
    Denk dat velen het niet weten Maar het bord van de 2 auto's om aan te duiden verboden in te halen telt niet voor tractoren. TRAAG vervoer waaronder landbouwvoertuigen vallen mag je op een weg met dit bord wel degelijk inhalen. Dus het extra onderbordje is niet nodig. Was tijdens mijn rijschool rijbewijs C extra aandachtspuntje.
    Net zoals inhaalverbod voor vrachtwagens dan niet geldt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
      Ongelooflijk veel boeren op de baan vandaag, echt niet normaal meer.
      En op veel plaatsen ook massa's aarde en andere troep.
      Dit wordt weer lachen als het daar straks op regent...
      Is het moment he, als ze het nu niet doen, zijn ze alles kwijt.

Comment

• Mensen me nen dikken bak die tegen 170 in uw gatbkomen om opt einde pas een heel klein beetje remmen om u tijdens het passeren dan ook nog eens bijna aan te tikken...en dan als ze stil staan heel snel maken dat ze weg zijn als je even wil vragen waar dat voor nodig was.
        Moest je meelezen: mijnheer in de Mercedes S die aan de afrit in Berendrecht woont, u bent een idioot.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• Vandaag getuige geweest van een inhaalmarathon van een Dacia Lodgy. Ik zat achteraan de sliert van zo'n 15 auto's op een rechte baan van 10 km.
          Hij is 3 auto's ver geraakt met maar 2 bijna ongelukken

Comment

• Waar ik mij mateloos aan erger zijn zondagrijders op de autostrade. Op zondag rijdt er op de autostrade quasi geen kat, zijn er die het nodig vinden om continue op het middenvak te blijven rijden. Rij jezelf zoals het hoort netjes op het eerste vak, er zijn quasi geen vrachtwagens. Je ziet al van kilometers ver dat ze zeker niet naar het eerste baanvak gaan dus ja ... Keuze rechts voorbijsteken of naar derde baanvak, voorbijsteken en terug naar het eerste vak. Lange tijd de tweede optie steeds gedaan maar dan zie je ze als je 2km verder bent nog steeds op het middenvak rijden. Dus laatste tijd neem ik steeds optie 1. gisteren zelfs twee autos die middenvak en zelfs het derde vak voor kilometers ophouden terwijl het eerste vak vrij is.

Comment

• Op veel plaatsen is het eerste vak in belabberde toestand, vol met putten, dan rij ik ook in het middenvak aan 120 Km/u hoor. Wat de anderen daarvan vinden kan mij geen z.k schelen, Ze moeten de baan maar beter onderhouden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door poolhaas Bekijk Berichten
                Vandaag getuige geweest van een inhaalmarathon van een Dacia Lodgy. Ik zat achteraan de sliert van zo'n 15 auto's op een rechte baan van 10 km.
                Hij is 3 auto's ver geraakt met maar 2 bijna ongelukken
                Wat was de VMAX en wat was de uiteindelijke snelheid van de sliert?
                Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                  Op veel plaatsen is het eerste vak in belabberde toestand, vol met putten, dan rij ik ook in het middenvak aan 120 Km/u hoor. Wat de anderen daarvan vinden kan mij geen z.k schelen, Ze moeten de baan maar beter onderhouden.
                  Heb daar nooit last van.
                  Ik gebruik de e17 van Antwerpen tot Marke en de e40 van Oostende tot Brussel.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

• Nee, ook nog nooit last van gehad... Misschien een defect aan de wagen?

Comment

• het is echt weer erg aan het worden met spoorvorming op rechtervak...n49 grote delen, ring apen rechtse vak na kennedy r2, verbinding n49 ring, grote delen waaslandhaven

....maar met fwd heb je er minder last van

Comment

• t was weer bingo op de baan vandaag.
                        ik rijd van het werk naar huis en we naderen een rond punt. vooraan een bmw X1, daarachter een grote werkcamionette en daarachter ik met de golf en een dashboard die nog zegt dat ik 2liter diesel heb (nog 35km te gaan, dus we geraken zeker nog thuis).
                        ik zie NIKS van verkeer op de auto en denk al in mezelf, jaja, niet remmen en we rijden zo het rond punt over. maar die X1 vond dat het veel te druk was en stopt tot stilstand. .
                        daarna neemt die X1 natuurlijk dezelfde oprit als ik aan 35km/h om dan tegen 50-60km/h het eerste vak in te voegen en er dan vandoor te spurten. ik heb amper nog diesel dus moet op gemak optrekken naar 90. en dan komt het.
                        die X1 gaat ONMIDDELIJK naar het middenvak. ik rijd 100km/h op teller rechts (effectief dus 94-95km/h). voor mij nog een hele tijd NIKS van verkeer.

ik rijd bijgevolg de eerste km op de E17 die X1 dus voorbij op de E17 (jaja, die gaat dus TRAGER dan 95km/H op middenvak). maar dat lijkt normaal te zijn voor de bomma in de X1.
                        ondertussen begint in de verte een vrachtwagen een andere te dubbelen, SUPERDRUK dus weer voor de X1 en dus tijd om ff te remmen (ik zat met mijn voorwielen aan haar achterwielen en zag nog net de remlichten oplichten).
                        EN DAN... gaat die naar het linkervak !!! kan me de frustratie voorstellen van de 120km/h rijders die ineens moeten remmen. ik tuf ondertussen verder op het rechtervak met zeker nog 200-300meter tussen mij en de vrachtwagens. zulke mensen hun rijbewijs moeten ze gewoon afpakken en pas teruggeven na een circuitcursus op zolder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                          Net zoals inhaalverbod voor vrachtwagens dan niet geldt.
                          Zwijg stil,vandaag op de N60 Gent==>Oudenaarde vond er een kamionchauffeur niet beter op om ons voorbij te steken aan +/- 91/uur..wij met dienstvoertuig met blauwe zwaailichten aan ,beetje verder stak ie een wagen rechts voorbij ,kerel zal ook niet weten wat hem overkomt als em zijn kadoke in de bus krijgt deze week,er zaten nl drie flikken bij mij ,ook aan die gsm'ende madammekes ,ge staat er ook op ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                            zulke mensen hun rijbewijs moeten ze gewoon afpakken en pas teruggeven na een circuitcursus op zolder
                            Ik stem voor een rijbewijs met vervaldatum :p bvb om de 5 jaar opnieuw examen afleggen. Zorgt voor extra jobs in examencentra, extra inkomen bij de politie (die kwibussen zonder rijbewijs uit het verkeer halen), en zorgt voor een veiliger verkeer. & het milieu ook he, want er zullen gegarandeerd minder auto's op de baan zijn. Daar heb ik die 50 euro (of wat kost zo'n examen tegenwoordig?) graag voor over!
                            Mensen die onzeker zijn in het verkeer zijn een gevaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                              Heb daar nooit last van.
                              Ik gebruik de e17 van Antwerpen tot Marke en de e40 van Oostende tot Brussel.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk
                              Moet je de A17 eens gebruiken van Doornik richting kortrijk.
                              Aan de oprit/afrit Dottenijs bijvoorbeeld.
                              In 2013 zag die er zo uit (de oprit) Vorige maanden passeerde ik er elke dag en was de gehele snelweg in deze staat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                Nee, ook nog nooit last van gehad... Misschien een defect aan de wagen?

Zou kunnen, al zullen die RF 20" en M-sportvering ook wel enige invloed hebben.

Comment

• Ja, dat zal het eerder zijn. Da's vrij hard wellicht...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
                                    Wat was de VMAX en wat was de uiteindelijke snelheid van de sliert?
                                    De sliert reed zo'n 10 km/u sneller dan toegestaan (70) geen reden om voorbij te steken op een druk moment.

Comment

• Mensen die onnodig links rijden en zolang dat auto's rechts gaan inhalen. Ik blijf er gewoon achter en zet mijn lichten op. Niet faren ofzo gewoon lichten opzetten. En dan beginnen afremmen en 4 pinkers op te zetten.

Mensen die geen pinkers gebruiken op een rotonde bij het verlaten. Zodat je voor niks stil staat.

Mensen die met hun gsm bezig zijn in de auto met als gevolg aan de lichten laat opmerken dat het groen is, tijdens het rijden gaan slingeren en extra traag rijden.

Dat is wat mij het meeste stoort.
                                      1986 Audi 90 2.2
                                      1990 Audi 90 2.3 USA
                                      1990 Audi coupé 2.3
                                      1991 Audi 90 2.0
                                      2002 Audi A4 1.9 TDI

Ex: Audi 80 TDI, Audi 90 2.3

Comment

• ik moet dringend stoppen met foto's nemen tijdens het rijden

vroeg of laat heb ik ook prijs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wauwdi Bekijk Berichten
                                          Mensen die onnodig links rijden en zolang dat auto's rechts gaan inhalen. Ik blijf er gewoon achter en zet mijn lichten op. Niet faren ofzo gewoon lichten opzetten. En dan beginnen afremmen en 4 pinkers op te zetten.

Mensen die geen pinkers gebruiken op een rotonde bij het verlaten. Zodat je voor niks stil staat.

Mensen die met hun gsm bezig zijn in de auto met als gevolg aan de lichten laat opmerken dat het groen is, tijdens het rijden gaan slingeren en extra traag rijden.

Dat is wat mij het meeste stoort.
                                          Das ist jong, zeer plezant voor degene die achter u rijden. Als diene achter u die handeling herhaald, dan heb je binnen de kortste keren een file

Comment

Working...
                                          X